כירון נכנס לרטרו בטלה – דלתות מסתובבות בין פחד לאומץ

9.7.19 כירון נכנס לרטרו בטלה במעלה 5.55 עד 13.12.18 במעלה 1.25

היום כירון נכנס לרטרו עד דצמבר ובמהלך תקופה זאת הסוגיות שעולות לשולחן נוגעות לריפוי החוסר אונים, הכעס, כאב ופחד לצד השברים והסדקים בין החלקים המרכיבים את השלם הפנימי.
כירון מייצג את מחסן הטראומות וזיכרון עתיק ביותר של הפצע בכל המישורים והרבדים. לכן הנקודה בה נעצר ומאט את תנועתו נוצר מצב בו נוכל לפגוש את הפצע ואת המסע לריפוי (נולד מתוך צורך) . בזמן זה כל בעיה שנוגעת לתפקוד הגוף, רגש, נפש, מנטל ו… יכולה לצוץ בעוצמה חזקה יותר. הרעיון לפגוש את הבעיה, לעבד אותה, להכיל, להסכים לצור חוזה אתה ובכך לצור נקודת מפנה. המסע הוא מסע לשקם ולפייס את המקומות הלא מאוזנים שיצרו את הבעיה מלכתחילה. כיוון שהכול מתחיל ברבדים האנרגטיים, זמן זה אנו יוצאים למסע פנימה כדי לזהות איפה האנרגיות לא פועלות ופועמות בצורה מאוזנת ומפרה, זיהוי והבנה שיעזרו להבין את הלמה והאיך, האיך ייתן את הכלים לאיך ניתן לקחת אחריות על אזור/בעיה כדי לאפשר ריפוי והעלאת התדר של אותו אזור/בעיה… פצע, חולי או בעיה הם תוצאה ותוצר שמגיע ממקם מסוים והרטרו של כירון יכול לאפשר לנו לזהות, להכיל, לעבד, לרפא ולשנות…

אגב, כירון נמצא בצל טרום רטרו מאז מרץ ולכן הכללים של מחזורי רטרו שונים מאד מכל מה שאנו מכירים יודעים .. אולי כאן נמצא סוד נוסף של כירון שמוציא אותנו מכל מה שאנו מכירים ונוגע לנו בפחד העמוק ביותר מהלא מוכר ולא ידוע

הרטרו של כירון מאפשר לנו לפגוש את שלושת פאזות התודעה של כירון: פצוע, פוצע ומרפא
בשלושה רבדים: הרובד החייתי הקיומי, הרובד האנושי והרובד האלוהי (נשמתי) . לכן הרטרו של כירון: שלוש פעמים בהן הוא נע על אותה זירה מאפשר לגעת בשלושת הפאזות בשלושה רבדים ולהגיע למקום של ריפוי עמוק מאד .

כירון עובר בטלה שמונה שנים, בגלל מסלולו האורביטלי הנובע מכוח המשיכה המשתנה בין מסלול סטורן למסלול אוראנוס כירון נמצא זמן שונה בכל מזל כשבטלה נמצא שמונה שנים למול מאזנים שנה.. וכאן למעשה נכנסים למקום נוסף הקשור לכירון בטלה, מהות הארכיטיפ הגברי למול הארכיטיפ הנקבי (טלה/מארס למול מאזנים/ונוס) ההפרדה הנובעת על בסיס מין (כאן יש לקחת בחשבון את השפעות העולם הסטורני- פטריארכאלי למול אינדיבידואליות וייחודיות אישית)

כירון בטלה משקף באופן בולט את עולם המראות: אני למול האחר (ציר טלה/מאזנים). ספקות אישים, פחדים, פצע של מעגלי אשמה, האימפקט הרגשי היוצא באופן בוטה ומידי לפעולה ולכל פעולה תוצאה ומכאן חיזוק מעגלי האשמה, ממקום זה כירון בטלה גורם לאדם לחוש זאב בודד במערכה, תחושה של אין אונות (מארס) למול נסיבות החיים, תגובות יצריות חזקות, תשוקה שההתנסות מתחילה בגיל צעיר מאוד (טלה – מארס- תחילת המעגל..) קושי ברמה פיזית עד מקום של אלימות, רגשית- שייכות, האם אני קיים: לא מקבלים משוב למהות האני או מקום של פצע הגורם לאדם לחוש אי בודד בים האין סופי, כירון בטלה יכול לבוא לידי ביטוי באגרסיביות, דחייה, תחושה של מלחמה בלתי פוסקת לקיום.

כיוון שטלה מדבר על תחילת המעגל, קושי ביציאה החוצה, קושי בתהליך עבוד הרגשות מתחיל בגיל צעיר מאוד ומכאן השלכות לכל החיים..

האנרגיה אותה פוגש כירון במעברו כעת נוגעת בצורך בהגדרה עצמית יכול להביא אדם להתאמתות/התעמתות/התעמקות ודרישה מאחר להגדרה עצמית, מאבקים, וכל מאבק למעשה מהווה חיטוט נוסף בפצע שותת דם, פצע שניזון לא רק מתחושה פנימית אלא מהשפעות ישנות: לדוגמה: משפחה, דת ומוסר.. חלק מהגדרה אישית, מי אני נובעת משפעות אלה, כירון בטלה נוגע בפצע זה, אדם עם כירון בטלה למעשה מאפשר לכל מי שבא באינטראקציה עמו להתמודד במקום של מי אני, מכריח דרך המקום הפוצע לטפל בבעייתיות ולא רק אישית אלא קולקטיבית.

כירון בטלה מדבר על עשייה, לעתים המאבק מדבר על עשייה, החוסר יכולת לעשות, המאבק לעשייה ולמשוב ומכאן הגדרה מתחדשת של מי אני (תוך השפעה של תוצאות סטורניות למול שבירה אוראנית)
כירון בטלה יכול להביא אדם למעגלי אשמה לגבי הגוף הפיזי ..הפצע של איך אני נראה, הפצע של מבוכה בגוף ובמיניות, תחושה של משהו לא בסדר אצלי

כירון בטלה מדבר על תחושה חזקה מאבק לקיום וכמו הברווזון המכוער מאבק, או לחלופין שימוש בכוח, התרשמות חזקה מכוח בשל הפצע הנוגע בכוח הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני של האדם… ממקום זה כירון ממשיך לחטוף את החיצים המורעלים מלמעלה, מלמטה מבחוץ ומבפנים.
המסע לזיהוי הפצע, הפוצע והריפוי..המסע לזיהוי כוח, העוצמה, הראשוניות, הפריצה, החידוש, היכולת לפעול מתוך הערכה למהות הפעולה והתוצאה המקדמת על הגלגל למזל הבא.. כירון בטלה מאפשר לצור ריפוי למיקום של ברבור, לוויתור על אגרסיות ומגננות להתחבר כוח הרצון לחיים, לאהבת החיים, פיתוח אישיות מגנטית ,חזקה לוחמת על ערכים ויותר מכל יכולת ריפוי טבעית ועוצמתית… מסע מפחד לאומץ להיות מי שאנו יכולים להיות

כירון בטלה מייצג את הפצע והכאב של המלחמה אותה אנו מנהלים בחיינו. מהי אותה מלחמה? מלחמת הקיום הראשונית ביותר שנובעת מנטישה ופרידה מגן העדן, למעשה כל סוגיית הלבדות, הנבדלות, ההישרדות והאינסטינקט החייתי הקיומי נובעים ממקום זה.

מסע ההגשמה מתחיל בידיעה פנימית עמוקה במהות שלנו, אך הנבדלות והלבדות, תוך מסע של חוסר אונים וכאב הנובעים מפצע “נחיתה” אחרי הנטישה, גורמים לנו לקפוא, להלחם או לברוח מהחיים עצמם (fight, flight, freeze ) למעשה המקור הראשוני שנצרב בתודעה שלנו בני האדם היא הלידה והכאב הלידה בכל הרבדים, חשוב לזהות שלצד הכאב נוצרת הזדמנות לפרוץ ולהתחיל כיצורים עצמאים ובלתי תלויים. לכן מהות דמות הלוחם מדברת על המסע ליצירת פרידה נכונה ופריצת גבולות לעצמאות תוך בנית זהות תואמת למהות הראשונית העמוקה ביותר אותה אנו מכירים ברמת החוויה
כירון שוהה בטלה יותר זמן מאשר בכל מזל אחר והדור שנולד לכירון בטלה הוא דור מיוחד שנמצא ברווח בין זיכרון תודעת הנשמה לגן העדן האלוהי לבין הדחיסות בממד שמפתה דרך החיים עצמם, אך הפיתוי מוביל לגשר צר מאוד בו חווים לבד, כאב, צער, תסכול, עצב ו… הדור שנולד לכירון בטלה הוא דור שקבל על עצמו משימה הישרדות שלא אחת נחוות כמשימת התאבדות.. (כירון בטלה מאפיין דור שלם שנולד בין אפריל 1968 ועד מאי 1976 ובין אוקטובר 1976 ועד מרץ 1977 )

דור זה נחשף תרתי משמע לשאלות של זהות, מי אני, מה משמעות חיי, מה אני, מה אני רוצה ואיך אני פועל….למעשה דור זה מביא את הפצע הכירוני של הטלה לקדמת הבמה ומייצר דחף למלחמה חדשה להיות או לא להיות..הראשונים שנולדו לדור זה כעת חווים את חזרת כירון ומקבלים הזדמנות לצור חוזה חדש הנובע מהסכמה להיות שבירים ולא מושלמים, מנצחים עם מה שיש:)

וכמו תמיד הפצע הוא רק מעטפת לכשרון נדיר ולמתנה יוצאת דופן, המסע הוא השלת המסכה ומפגש חשוף עם מהות האני ורצון על כל רבדיו, החל מרצון אינסטינקטיבי ראשוני ביותר וכלה ברצון הנשמה. מסע זה מוביל ממקום של הישרדות ותחושת סבל למנהיגות, עצמאות ויכולת להיות ממוקדים במטרה, עשייה והגשמת היעוד הגבוה ביותר: חלוציות לממדים ורבדים שעד כה העולם לא הכיר ולא ידע.

אנשי כירון בטלה הם חלוצים! הם אנשים שנולדו להנהיג את העולם למקום חדש, האם נולדו עם כישרון מיוחד שמשנה את הדנא של ארכיטיפ הלוחם כדי לאפשר הגשמת חלומות ומימוש מלא של זהות אישית… זה הזמן להיזכר דווקא ברטרו ברבד העמוק שמעבר להישרדות ומעבר לחייתיות, זה הזמן לרפא את המקומות הללו כדי להתחבר לאנושיות ולרצון כן ואמתי לעצמאות בריאה שמייצרת מרחב חדש וחיים שלמים

לסיום כדאי לזהות שמרקורי וכירון נכנסו יחדיו לרטרו. מרקורי כירון הם שליטי בתולה ולכן מסר מעניין לבתולות בפרט וכל המזלות המשתנים בכלל.. זמן נפלא למסע חדש ויצרת חוזה חדש עם החיים

ברכות לרטרו מרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן