ליקוי ירח – קיץ 2019

היום 17.7.19 בשעה 00.38 שעון ישראל הירח לוקה על מעלה 24 בגדי

ירח מלא מייצג שיאו של מעגל אנרגטי שהחל במולד, המולד הנוכחי החל בליקוי מלא ולכן השיא שמגיע “סוחב” אתו את הסוגיות שנזרעו במולד .. למרות שמדובר בליקוי חלקי, אין כמו ליקוי להראות איפה נמצא הצל במיוחד שהירח נמצא במקום הכי רחוק מהבית..

ירח מלא על ציר סרטן /גדי מעצים את האנרגיה למקומות חזקים במיוחד ואת התנודות הפנימיות למקומות לא מוכרים.. השיח בין הסרטן לגדי בדבר על הנדנדה בין המעגל הראשוני ממנו אנו מגיעים לבין המעגל החברתי אליו אנו רוצים להשתייך דרך הישגים והצלחה.. השיח בין המקום הרך הראשוני של החוסר אונים למול המקום הקשה והנוקשה זהו שיח שעוסק בלהיות שייך.. המבחנים שנפגוש תחת האנרגיה של הליקוי יגיעו לנו ביכולת שלנו לגדל עמוד שדרה , בהישגים שלנו ביחס לעמידה ברף של ראוי להיות שייך ולכן זמן זה לוחץ חזק מאוד על תחושת והרגשת השייכות שלנו..

אם נתבונן בשתי הדמויות הפנימיות המופעלות תחת ליקוי זה, האחת מהדהדת עם אנרגיית הסרטן, דמות התינוק הפנימי /דמות האם הפנמית והאת מהדהדת עם אנרגיית הגדי, דמות הצנזור. כיון שמש נמצא בסרטן במיקום שלא נוח (הירח שליט מזל סרטן ) והריח נמצא במקום לא נוח (במזל גדי במקום הרחוק ביותר מהבית) נוצר לנו מצב בו שתי דמויות מפתח שמעניקות לנו ביטחון של שייכות ועמידות .. נמצאות במצב לא נוח, כמו במשחק ילדים של ללכת על שביל אבנים ולא לגעת בקווים.. יש כאן יותר מידי קווים וזהירות יתר עם תחושה שאם אגע בקווים משהו יקרה.. הפחד שמא או האשמה שעשיתי מלווים זמן זה בצורה חזקה מאד

הדמויות הפנימיות שלוקחות חלק בנדנדת הליקוי מדברות על צרכים מאד ראשונים מחד ומאד בוגרים מאידך, חוסר אונים מול אחריות יתר, תלות מוחלטת למול לבדות ועצמאות יתר, הכל מוקצן והכל פורט על המיתרים העדינים ביותר של הנפש, של זיכרונות, של הצפה ושל הכרח לראות את הצללים .. גם אם נעצום עיניים הצל עדיין ייפול מבפנים

זהו צל שנוגע לפחד להיות לבד, לתחושת זמן שזולג ונעלם, לחוויה של חוסר אונים וצורך עז בהזנה והכרה ..לכולנו יש את הצרכים האלה, לחלק מאיתנו יש מערכת שחווה את העולם כמאיים יותר, לחלק מאיתנו יש מערכת סופר רגישה שחווה את המציאות כמציפה במינונים ענקים, לחלק מאיתנו יש זיכרונות עמוסים מאד גם ברמה גנטית וגם ברמה קארמטית, לחלק מאיתנו אין מספיק עור לעטוף את עצמינו ו… כל אלה חווים את הליקוי באופן חזק מאד כיון שליקוי זה מראה את מה שיש והמתנה שמגיעה היא הראיה, ההסכמה להבין ולזהות שדווקא המקומות הריקים הם המקומות בהם נתנה לנו הזכות למלא מתוך בחירה..

זמן זה של הליקוי מקבל העצמה בגלל סטורן ופלוטו בגדי שלוחצים על הירח שרק יצא מהשפעתם ומול השמש .. (שמש מול סטורן: הצלחתי או נכשלתי? שמש מול פלוטו: תעצרו את הרכבת אני רוצה לרדת) כל ההשפעות הללו מושלכות למקום המעודן והרגיש שביותר של אותו תינוק פנימי חסר אונים ולכן ההתכווצות וההתקפלות תחת הליקוי יכולים להיות במינון גבוה מאד.. שוב, המטרה להציע מסע של התפתחות תחת עינו של הצנזור המתפתח למורה פנימי ותחת השפעת המפלצות הפנמיות ההופכות לאלכימאי מחולל תמורה תרתי משמע..

נקודה נוספת שחשוב לציין בנוגע ליחסים בין השמש והירח, שמש וירח מציגים שני קצוות מנוגדים (משלימים) זכרי ונקבי, שכל ורגש, מדוע ולא מודע, עולם שבחוץ ועולם של בפנים ו.. לכן כשיש לנו מצב של ירח מלא, נוצר חזק מאוד על סוגיות של שיווי משקל בכלל ובפרט בגלל הליקוי ..שיוו משקל בין רגש לשכל, בין שבט משפחתי מקורי לבין המטרות וההצלחות בחוץ , בין אידאלים לפרקטיקה, בין אישי לחברתי, בין נסתר לגלוי.. לכן, זמן זה מאפשר גישה לפתרון הסתירות בחיינו ויצירת שווי משקל ואיזון ..

זמן מיוחד לעבודה פנימית עמוקה על דמות התינוק הפנימי או דמות האם הפנימית ומערכת היחסים שקיימת עם דמות זאת, בין אם מדובר על אימא ביולוגית או כל דמות מטפלת מטפחת , מזינה ומעניקה את החום והאהבה ללא תנאי כדי שנגדל להיות מי שאנו יכולים להיות.. האם? אלמנט נוסף שקשור לשלבים מקודמים מאד של הילדות הוא האדמה עליה אנו גדלים, האם האדמה מזינה ומעניקה או אדמה שלא מאפשרת לנו לגדול באופן מלא.. חוסר באש, אוויר, מים או אדמה יכול להיות בעל משמעות עצומה במסלול ההתפתחות שלנו..

הצל שמוטל על מקום זה יכול לגרום לנו לזהות את החלקים השבירים והכואבים .. המטרה לראות את המקומות הללו ולנצל את אנרגיית הליקוי (בין שלוש נקודות עובר קו ישר אחד) לפריצת המטריקס ויצור מרקם אנרגטי חדש בו הקרקע לגדילה מדויקת והמטרות להצלחה מאפשרות מימוש והגשמה..

ברכות לליקוי מדהים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן