למה האדמה נעה לי מתחת לרגלים – אוראנוס יוצא מרטרו ינואר 2020

אוראנוס מסמל את המיוחד, האינדיבידואלי והאחר ולכן תנועה של אוראנוס מייצגת את התודעה  המיוחדת ואת אופן ביטוייה.

לאורך החמישה חודשים האחרונים אוראנוס בילה בהליכה לאחור.. ברטרו, במהלך הרטרו כל אותה אנרגיה עבדה פנימה, לכן הפוקוס היה בעולם הפנימי  ובשינוי התודעה הפנימית. זמן של מחקר עומק לאוטנטיות, אינדיבידואלית ומקוריות של אותה זירה בה אוראנוס שהה בכלל ובמפה האישית בפרט
וכשאוראנוס יוצא מרטרו זה הזמן בו מתחילה הקרנה של אנרגיה החוצה, זה המקום בו אנו מביאים החוצה את האינדיבידואליזם  …

ואיך? אוראנוס ממוקם בשור, אוראנוס בשור מדבר למצוא את המשאבים האמיתי הנסתרים בתוך מרחב בטוח לכאורה. זה הזמן לצאת מתוך הקופסה הקולקטיביות, לנפץ את החומות של הביטחון החברתי וההרגלים עמם חיינו לאורך שנים כדי לאפשר לכשרון האישי לצאת החוצה..

לכן הזמן בו משתנה התנועה נוצרת רעידה גדולה ברמה אנרגטית..ממקום של ספיגה פנימה הדלת נפתחת החוצה, זאת הסיבה שזמן זה יוצר תחושה והרגשה של רעידה חזקה מאוד, כמו דלתות ענק …ענק שנפתחות בכל העוצמה… אז אם האדמה זזה ונעה מתחת לרגלים.. זה רק סימן שהגיע הזמן להתעורר ולהתחיל לחיות

וזה הזמן בו נדרשים להיות אמתיים עם מה שאנו יודעים, גם אם זה מקום שנחווה כלא בטוח, שלילי, כבד, כואב או מקום שנחווה כהשראה, שמחה, הבנה והכרת תודה: זה הזמן לפתוח החוצה את הכל . אוראנוס מדבר על התודעה המתרחבת (במטרה לפתוח את הסוגרים וסורגים של הפרדיגמות העתיקות ולגדול יחד עם היקום) לצד סטורן המדבר על התודעה המתכווצת (במטרה לצור קריסטליזציה מובנת ובטוחה ממנה תצמחנה הפרדיגמות שתהוונה עמודי בסיס לחיינו)

לכן זמן זה לוחץ חזק מאד על כל כפתורי פתיחת הדלתות.. מקום לא פשוט אם יש איום, קושי, מאבק או מלחמה .. רק היציאה החוצה יכולה להביא לעיירות חדשה ממנה גדילה והבנה ופתרו לאותו איום, קושי, מאבק ומלחמה.. ואפשר אחרת:) אפשר להצטרף להתרגשות של התחלה חדשה בה ניתן להתחבר למקום אמיתי ואוטנטי כדי לאפשר לעצמינו חיים אמתיים ומאושרים.

ברכות ליומואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן