למי נתתי את הקרדיט על הכוח שלי – ונוס עושה תשעים לפלוטו

היום 1.10.19 מתרחש שיח מרתק בין ונוס לפלוטו, שיח בו נקרעת המסכה ורואים שקוף וחזק מאד את מה שבאמת קיים בחיינו בכלל ובמערכות יחסים בפרט

באופן טבעי ונוס נמצא בשיח עם פלוטו משום שוונוס שליטת מזל שור ופלוטו שליט מזל עקרב ועל הגלגל הם נמצאים זה מול זו ומאפשרים לנו להבין את השיח בין עונג לכאב ועד כמה אנו מבלבלים בין עונג לכאב בשלל דרכים נסתרות שאם לא שמיים לב.. יש מצב למצוא עצמנו במקום בו אנו שואלים למי נתתי את הקרדיט על הכוח שלי..

מה אומר השיח בין ונוס לפלוטו?

ונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה..מה מעצים ומפרה או מה גוזל ושואב את האנרגיה שלנו.. אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

התבנית ממנה נבנית המערכת קדומה מאד ועוד טרום זיכרון וטרום מילה ולכן המערכת החושית עובדת על אוטומט שנמצא עמוק מעבר לשכל ולרגש.. כשוונוס במאזנים אותה מערכת חושית באה לידי ביטוי בכל הנוגע למערכות יחסים, איך אותה מערכת קדומה שאמורה לשדר לנו מה נכון לנו מתפקדת

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות שאיום או ללחוץ על כפתרי הגנה ומגננה..

ומה הטריגר? מערכות יחסים .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עמו, זאת נקודת מבחן למערכות יחסים נוכח מה שלמדנו מאז ינואר 2019 כדאי לבדוק את הנקודות הקודמות בהן התרחש השיח בין ונוס ופלוטו כדי לראות את התפתחות המגמה שמתבטאת בביטחון בכלל ובטחון במערכות יחסים בפרט

ולמה? כי יש משהו בונוס שמחפשת שהכול יהיה בסדר ולפלוטו מסיר את הצעיף של “הפוליטיקלי קורקט” ומכריח להיכנס לעומק הדפוסים, תחושות, רגשות על קשת הצבעים החל מפחדים וחששות וכלה בתשוקות ומאוויים ולהסכים לצור חוזה חדש דרך שולם עם השדים ויצירת דיאלוג עם החלקים הזקוקים לעבודה , שינוי וריפוי..
כנוצר שיח בניהם מתגלים המקומות בהם נתנו למישהו אחר את הזכות על כוח החיים שלנו ולכן נוצר הפחד והמתח .. או למי שנתנו את הכוח לאיים עלינו וכאן נכנסות סוגיות קצת יותר עמוקות שנוגעות בטאבו, מין, מוות, לידה.. כל מה שגדול וחזק מאיתנו יכול לקחת את הכוח שלנו

חשוב לזהות את המטרה של שיח זה, המטרה לאפשר מפגש כן עם הצללים והשדים ולזהות שבסופו של יום הם המורים לשבילים שמעבר למודעות העכשוויות שלנו ..ולמה? כי המודעות הראשונית נבנית על ידי המערכת החושית וכשאנו לא מסוגלים לעבד ברמה החושית את המידע שהמציאות מביאה לפתח דלתנו, אנו נכנסים למקומות של מפגש עם צללים ושדים ..

המפגש מאפשר לפגוש את האמת שמעבר ליכולת ההכלה ולעבד, לעכל ולהבין כדי להרחיב את התודעה וממקום זה נוצרת התפתחות ברמת המודעות .. זמן נפלא למפגש עם האמת למרות שלעתים כואבת.

אז אם עולה היום השאלה למי נתתי את הקרדיט לכוח שלי או מי לקח לי בלי שהבחנתי , או מי שאב את האנרגיה מבלי שהייתי מודע.. אלה השאלות הרלוונטיות להיום, שאלות שמעמידות אותנו מול ציר העונג והכאב, לחלופין ביטחון ועוצמה למול כל מה שיכול להוריד ולכלות את הביטחון והעוצמה או כל מה שיכול להפרות ולהעצים את הביטחון והעוצמה.. יום מעניין לשאלות מפתח העוסקות בסוגיות של כוח וכוחניות, עוצמה והעצמה.

ברכות ליום פורה ומלאהבה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן