מאבקי כוח או ריפוי וחמלה – מארס עושה מולות לפלוטו יוני 2021

היום 5.6.21 מארס עושה מולות לפלוטו, שני כחות עוצמתיים עומדים זה מול זה ומכנסים למזג האוויר האנרגטי ניצוצות של נפיצות, מתח, כעס, זעם, אלימות ו… לצד חוויה של חוסר מבלי לזהות איפה בדיוק החוסר, מה שמכניס לתסכול שמוביל לתסריטים לא פשוטים במיוחד למי שיש מארס ופלוטו חזקים במפת הלידה

ולמה? משום שמארס ופלוטו הם שליטי מזל עקרב שנמצאים היום בקרב אינטנסיבי עמוק מאד, זהו אחד הקרבות החשובים ביותר בחיינו, ולמה? כיוון שקרב זה לוחץ על הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) מול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאיתנו)

למעשה מדובר בשני רצונות שאחד מוכתב ממקום מאד ארצי והרצון השני מוכתב ממקום נשמתי וכן הפער בין לבין יוצר מתח עצום משום שאנו זקוקים לחיבור בין הרצונות ושיש לנו מאבק, החיבור בין הרצונות נקרע ויש תחושה של תהום ענקית בין לבין ..

כשיש פער ותהום אנו נמשכים פנימה כמו לחור שחור ומנוהלים דרך אותו כוח שמושך אותנו למרחב בו אין לנו שליטה ואין לנו אמירה ..לכן היום נחווה את התחושה שנמשכים עמוק ללא יכולת לראות או להבין משום שאנו בהישרדות.. הישרדות לוקחת למלחמות ומאבקים והמון קרבות

מקום זה גובה מחיר גבוה מאד ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה, כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישבת מולות זאת במפה ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה. האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועמו המתח והלחץ. כיוון שהכול מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רך כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה או לפאזות הגבוהות של תת דמויות הפנימיות שמנהלות כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך אחריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים..

זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה..  כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי  חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים למיקוד ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של שייכות, זהות, שורשים, מטרות וסוגיות של הצלחה/כישלון.. ויותר מכל לחבור לגיבור הפנימי

ברכות

מחשבה 1 על “מאבקי כוח או ריפוי וחמלה – מארס עושה מולות לפלוטו יוני 2021”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן