מארס, 27 לאוגוסט, ענק כמו הירח, אירוע יוצא דופן ושאר ירקות

היי מלי, שכחת לכתוב על מארס ש..? או היי מלי, רציתי להסב את תשומת לבך למארס ש… או סתם אימייל שמיידע אותי איך מארס אמור להראות ב- 27 לאוגוסט שנה זאת וחשוב מאוד לצאת החוצה ולחוות מראה נדיר ומדהים זה. כן, עוד שנה שחוזרת ומתארת שמארס אמור להיות כמו הירח לפחות:) אז.. גם השנה חוזר על עצמו הסיפור של מארס יראה עצום ולא נראה אותו בגודל זה כל ימי חיינו.

בואו נעשה מעט סדר במידע זה, הנה כאן במזל טלה, יש מעט מידע אסטרולוגי על מארס ובואו נתחיל מההתחלה, הסיפור החל באוגוסט 2003 , מארס היה ברטרו במקום הכי קרוב לכדור, מרחק של 56 מליון קילומטר, הקרבה הגדולה ביותר מזה 60,000 שנים, ויחד עם מידע זה צורף עוד מידע עם התראה שגודלו של מארס יהיה כל כך עצום עד שיראה כמו ירח שני בשמים, אז הפרטים הראשונים מדויקים לחלוטין! והפרט האחרון המציין את גודלו של מארס, לא נכון! גם אם היינו מצטיידים במשקפת המגדילה פי 70 עדין הוא לא היה מגיע לגודל הירח ,
משום מה הריגוש המארסיאלי, האדרנלין או הצורך ללחוץ על הכפתור העבר הלאה.. משהו במידע זה יצר לחץ והביצה הארצית שמחה וצהלה והפיצה את ההודעה השכם והערב, וכיוון שכולנו מעבירים הודעות כשמבקשים אותנו מבלי לבדוק אם זה נכון או לא.. המשכנו והעברנו את ההודעה /מתיחה גם שנה שאחרי האירוע ושנה שאחרי וגם היום שש שנים אחרי ממשיכם ומעבירים..

שימו לב חברים, זה לא נכון..
אולי בגלל שהרטרו ההוא שהיה בדגים צמוד לאורנוס? אולי בגלל שאותו קיץ היה חם מהרגיל, אולי.. אלה השערות והנחות, אך ברמת מידע, מידע זה לא נכון! למעשה לא נוכל לראות את מארס בתקופה זאת בערב אלא רק לפני זריחה.. (נכון ל- 2009) אמנם השנה מארס יכנס לרטרו ובזמן מיוחד מאוד ויצטרף למערכת אנרגטית מרתקת שמאפשרת מסע של שינוי.. חלק מהרעיון של מסע השינוי הוא מיקוד באמת, וחלק מהבנת האמת היא מידע אמתי ועדכני, לכן בבקשה, שימו לב למידע זה ובמקביל אם עדין יש הטלת ספק או סימן שאלה, הנה מאמר מנאס”א בנושא זה בדיוק. השנה (2010) מארס צמוד לוונוס בצמידות מדויקת בתאריך זה..ניתן לראות את ונוס, אך לא את מארס, ונוס מסתירה את מארס בשל גודלה..למי שממש רוצה , יראה את ונוס אחרי שקיעה.. הכוכב הגדול והבוהק, זאת היא…וכל השאר..אגדות:)

בבקשה מידע על מארס, הרטרו האחרון של מארס ו… ואם תרצו לשאול, להבין או סתם לדבר על זה, בואו לפורום, אשמח לפתוח, לדבר ולחלוק

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן