מבט אחרון מהמגדלור של היקום – יופיטר מסיים את הרטרו בדגים – נובמבר 2022

היום 24.11.22 בשעה 01.02 יופיטר מסיים את הרטרו ומתחיל הילוך ישיר כדי לסיים את זמנו במזל דגים עד אפריל 2034

יופיטר מייצג את עולם האמונות שלנו ולכן כל תנועה של יופיטר מציבה לנו מערכות לבדיקה מחודשת מה באמת קורה בעולם האמונות שלנו, מאיפה אנו מגיעים ולמה ואיך ניתן לשנות דעתנות לפתיחות אמתית מבלי להיכנס לצל של הספק והרעשים של הסביבה בה אנו חיים ולכן שמסיים רטרו נקודת הזמן הזאת מעצימה את כל המבחנים שעברנו במהלך הרטרו במיוחד שיופיטר מסיים את הרטרו בהקרנה למרכז הגלקטי

כדי להבין את יופיטר טוב יותר, כדאי לראות שלמרות שמייצג את עולם האמונות שלנו ..לא מדובר בעולם שלם וסגור, אלא מכלול של כל מיני אמונות שנמצאות ברבדי תודעה שונים לחלוטין.. יש לנו את הרבד הנמוך ביותר שמדבר על הספיגה העמוקה מילדות מוקדמת ועוד לפני, אפשר לקרוא לו התת המודע, רובד זה עמוס מאד ובדרך כלל מוביל להתנהלות שבאה לידי ביטוי כדעתנות. דעתנות הוא מצב בו כשאנו פוגשים את העולם ממצב ממקום המבוסס על חוויות אישיות הנשענות על הישרדות, מאבק ודרמה.
המצב התודעתי המפותח יותר הוא הגישה הפילוסופית , גישה זאת  מדברת על תפיסה פילוסופית מאד ברורה המתבססת על מעורבות רגשית סובייקטיביות המונעת ממקום של כוחניות ומניפולציה ולכן מוביל למקום של עימותים וצורך עז להוכיח בעיקר לעצמנו מה באמת הגישה שלנו ואיך גישה זאת קשורה לאמונה.
הרובד הגבוה ביותר מדבר על אמונה, מודעות: זהו מצב תודעתי הגבוה ביותר, מצב זה מבוסס על מודעות וסנכרון לחוקי הבריאה. ממקום זה האדם יכול להיות גורם פעיל המשפיע בעולם דרך חיבור לתמונה הגדולה

נחזור רגע לאחור לזהות מה קרה, יופיטר סיים את מסעו בדגים ב- 11.5.22. למעשה יופיטר כשליט מזל דגים הביא אורות ענקים של המגדלור הפנימי במטרה לחבר אותנו למרחבים שמעבר ליכולת המדידה וההשוואה שלנו,..

כדאי לציין שמרגע שיופיטר נכנס לדגים החל התהליך כשהתעצם עם המפגש עם נפטון ורגע לפני צאתו מדגים מגיע שיא חדש שמצייד אותנו בדלק רוחני כדי לקבל את האומץ לפרוץ את הגבולות של הבלתי אפשרי ומנקודה זאת הגיע לקצה הגלגל כדי לצור התחלה חדשה עם כל מה שאספנו במהלך המסע של יופיטר בדגים

כשיופיטר סיים את מסעו בדגים ונכנס לטלה ב- 11.5.22  הוא הפעיל את נקודת האפס והחל מסע חדש שמדבר איתנו על אומץ, אומץ להאמין ברצון הטבעי שלנו לחיות מתוך שמחה והשראה..אך היה חסר משהו, משהו שלא סיימנו בזמן בו יופיטר בילה בדגים ולכן כשחזר לדגים נוצרה אפשרות להתחבר למגדלור מחדש..

כשיופיטר נכנס לטלה הוא שם עדשה ענקית על ההזדמנות לפתוח את הדלת לחיים , למסע חדש שתוצאותיו תהיינה בעתיד , כעת זה רק להאמין שמה שאנו זורעים בכוח האמונה יכול להתגלם ולהגיע למציאות חיינו בשמחה ולצור חווית אושר. יופיטר בילה כחצי שנה בטלה, ואז החל את מהלכו לאחור ב – 29.7.22  וחוזר לדגים כדי לסיים את כל מה שלא הספקנו ביחס לחלומות שלנו ולמקום של האימון שיש לנו ביקום..

יופיטר מייצג את תפיסת העולם הרחבה שלנו, את פילוסופית החיים שלנו, לצד עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשמשנה תנועה משהו בעולמות הללו מקבל שינוי כאילו משום מקום, אך למעשה מדובר בשינוי עומק בתדר במיוחד במהלך הרטרו בדגים (כשליט דגים) ..

למעשה כל תהליך הרטרו הכניס לסוג של חוסר בטחון.. תחושת איום ותבוסה בכל הנוגע לאמונה.. ההתלהבות יורדת, העוצמה דועכת ועולות שאלות בנוגע רצון: האם זה רצון או ריצוי, האם רצון או פשרה, האם אנו מחוברים לאמונה שמותר לנו לרצות ולהגיע למקומות חדשים שמעבר להישרדות.. וברטרו שחזר לדגים נוצרה הזדמנות להיזכר בחלום וחזון, שליחות ויעוד גבוהים יותר של הנשמה..

מה החזון שלנו? מאיפה נטענים באימון ואמונה כדי להתחיל מחדש.  והיום מתחילה תנועה חדשה וחשובה במיוחד.. אחרי בלבול והצפה של כל מה שהיה מתחת לפני השטח, היום ניתן לחזור למצב תודעתי שונה, לצלול לרחם הקוסמית לגעת בשלווה, עומק, ידיעה, אימון, חמלה, חסד וחיבור לתמונה הגדולה ותפקידנו בתוכה וכל האמור מתעצם משום שיופיטר מסיים את הרטרו עם הקרנה למרכז הגלקטי!

כעת מתחילה להיווצר הקלה, מגיעה ראיה רחבה יותר של התמונה הגדולה, תחושת החוסן הפנימי שנבנה ביחס לתמונה הגדולה ויכולת לראיה הוליסטית וממקום זה אנו יכולים להיזכר הרעיון החופש! מקום זה נפתח כעת למשהו מעבר לתודעת המרד וההתנגדות למקום של הבנת האחדות על בסיס השונות והיכולת לעשות עם זה משהו ולא להישאר רק עם רעיון אבסטרקטי..

יום נפלא לפתוח את החלונות ולהתבונן החוצה למרחבים האין סופיים .. למקום בו החופש האמתי נמצא בפנים והאמונה באותו חופש מאפשרת לראות את ההזדמנויות המדהימות שיש לנו בחיים אלה עם יכולת השפעה על המרקם הגדול רק מעצם זה שאנו חיובים יותר ומוכנים להאמין

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן