מה קורה שפילוסופית החיים לא תואמת את המציאות היומיומית – מרקורי עושה תשעים ליופיטר מאי 2021

היום 3.5.21 מרקורי עושה תשעים ליופיטר, למעשה נוצרת זווית דינמית ומהי זווית דינמית? זווית דינמית נוצרת בין שניים או יותר גרמי שמים המציגים אנרגיות שונות או קולות פנימיים שונים כך שבמציאות חיינו נחווה כמו התנגשות, מתח , לחץ, אתגר , קושי..

מה המטרה של מצב זה? לא ליצר את אותן תחושות אלא בעזרת אותן תחושות לזהות את הקולות הפנימים המעורבים בשיח ולהבין עד כמה אותם קולות באים לידי ביטוי או שמא נשכחו, הודחקו ונעלמו לאורך חיינו וכעת הלחץ מעיר את הקולות הללו כדי שנוכל לתת מענה למה שאותם קולות מייצגים

היום מרקורי ויופיטר משוחחים בשיח דינמי עמוק מאד המייצר מתח ולחץ על מה שהם מייצגים. מרקורי ויופיטר מייצגים שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, מרקורי שליט תאומים ובתולה ויופיטר שליט קשת ודגים .. אלה ארבעת המזלות שמתארים את תפיסת המציאות שלנו.. לכן כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר.

למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום..

המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לריענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.. למעשה כאן נגלה את הפער בין מה שהאמנו שיכול להיות לבין מה שאמת קורה במציאות החיים היומיומיים שלנו.

אם ניקח זאת לקולות פנימיים או דמויות פנימיות מרקורי מייצג את מספר הסיפורים ויופיטר את הפילוסוף הפנימי שהחלו שיחה עמוקה בינואר 2021 וכעת אותם רעיונות ואותה השראה שהיגע בינואר מבקשת את הקבלות של איך זה עבד לנו במציאות היומיומית.. אם משהו עובד יש לנו תוצאות שיוצרות סוג של הבנות חדשות ומהן ניתן לעלות מדרגה ואם לא עובד יש לנו סיפורים, סיבות ושלל תירוצים שמגבים את מדוע ולמה ותמיד משיהו אחר או משהו אחר.. אז אם פגשנו את המקום הזה היום.. יש סיכוי טוב מאד שאנו מקבלים משוב לינואר 2021 .. והגיע הזמן לשנות

ואם שינוי על הפרק, מרקורי מסיים את השיח עם יופיטר ונכנס לתאומים שם יעשה את הרטרו שלו , או במילים אחרות נקבל עוד דלת מסתובבת לשינוי חוזים וליצירה של מציאות תואמת חלומות ..מוזמנים לעקוב אחרי המאמרים על מרקורי ..  ולמי שרוצה להיעזר בזמן זה למחקר עומק ועבודה אישית ביחס למפה האישית, אני זמינה לקריאה קצרה או קריאה עמוקה.. ברכות:)

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן