מולד הירח במאזנים – אוקטובר 2020

מולד הירח במאזנים

16.10.20 בשעה 22.31 שעון ישראל במעלה 23.50

שמש וירח במאזנים, אופק בסרטן אלה הנתונים שמספרים לנו על מולד ירח זה, מחזור חדש שנולד על רקע של לחץ, מתח, תחושה של עוד רגע משהו קורה..

ולמה? מזל מאזנים מדבר באנחנו, אני ואתה, אתה ואני, הדגש על הביחד ולכן המסע תחת גזרת מאזנים קורה לנו להתמקד בביחד או בביחדים שלנו, להתבונן מאיפה נוצרות מערכות היחסים שלנו: האם מגיעות ממקום של חסר וחסך או ממקום של הדדיות והסכמים שמובילים למסע לצמיחה ופריחה משותפת

מולד זה מספר לנו על החסר והחסך ולמה? משום ששמש וירח נמצאים מול מארס בטלה ברטרו שלוחץ על המקום של הרצון האישי שהולך לאיבוד בתוך כעס, יאוש, כאב ודכדוך . למעשה, מקומות אלה יוצרים מוטיבציה לצאת החוצה ולמגנט משהו שיתן נחמה, או טיפה של הרגשה טובה או במקרים נפלאים גם אהבה.. כעת יש לנו סימן שאלה גדול מאד!

כשמארס ברטרו בכלל ובטלה בפרט הוא מוביל אותנו לנבכי המנגנונים של ההישרדות שלנו שבגינם אנו מוכנים לסירוס ולקיצוץ כנפיים והורדת הראש כדי ששום דבר לא יקרה לנו.. אנו חיים בסביבה שמאלפת את הרצון ואת התשוקה הראשונית לחיים ולכן פועלים על מנגנון אוטומטי .. כשמארס נכנס לרטרו המנגנון מקבל הפעלה מחודשת כשמה שיוצא בראש והראשונה אלה התחושות וההרגשות של האין, של הכעס, זעם, כאב, דכדוך, פחד , עצב ו.. אלה מספרים לנו מה אנחנו לא או מה רצינו ובמקום זה קבלנו הפתעה אחרת שלא מדויקת לנו ולא מאפשרת לנו לנוע למסלול של מנהיגות.. אלא להיות בדיוק באנטי תזה למנהיגות: נגררים, עייפים , מובסים וכאובים..

שמש וירח במאזנים מחפשים איך לזכור את אנחנו ואת ההכרח להיות בטוב ובסדר ולכן בזירה זאת מתנהל משא ומתן עמוק מאד שלוחץ על חוויה של הריצוי וההתשבללות וההסכמה להיות במקום שלא מדויק ברמה של יחסים, אגב, לא רק יחסים אישים אלא יחסים עם העולם, עם תרבות, עם כל גורם שמוגבה על ידי החוק! (לכן זירה זאת מדברת על חתונה.. הרשאה של החוק לאהבה) מקום זה לוחץ על מה שאמור להיות צודק לכולם ומה אנו מגלים כעת?

אנו מגלים שהשיח בין מארס ובין שמש וירח מספר לנו שזה לא צודק, לא נכון, לא מדויק, לא תרבותי, לא חוקי ו… לצד אבדן רצון, אבדן תשוקת חיים, אומץ וחיות ומכאן קצרה הדרך להרגשה ממש לא נעימה.. התחלת מחזור ירחי זה נוגעת לנו בלא נעים הזה כדי להעיר אותנו ולהאיר לנו את הדרך לצאת מתוך לופ אנרגטי שלא מאפשר חיים של שלום ושלווה, הרמוניה ושמחה.. אז כן מתחילים במקום לא פשוט אך יש מטרה..

ואיפה נמצא את המטרה? גם כאן יש לנו דיאלוג מאתגר להפליא, שמש וירח במערכת יחסים עם כל השלישה שיושבת בגדי (יופיטר, פלוטו וסטורן) סטורן שולט כאן ביד רמה וזרוע נטויה משום שנמצא בבית ומנהל את החוקים והכללים של מה אנו אמורים להיות, מה המטרות שלנו, מה ההצלחה, הכרה וידיעה שאנו ראויים.. לכן כשמש וירח ביחסים עם סטורן נוצרת תחושה חזקה של כשלון, הלקאה, אשמה, כאב והרגשה שלכל מה שנמצא שם בגדר מטרה לא אמיתי או שהיחסים לא אמיתים ולא יכולים לעולם הגיע לשם למעלה ולזכות בהכרה וידיעה שאנו ראויים..

מקום זה למעשה לוחץ על השיח עם הצנזור הפנמי ומבקש מאיתנו לצאת למסע חניכה שתוצאותיו נגלה בירח המלא הקרוב, במולד הבא או לכשנגיע למפגש לגדי/דלי למפגש עם השלישייה : יופיטר , פלוטו וסטורן (המפגש היה כששמש יגיע לזירת גדי ועד אז כבר יופיטר וסטורן יעברו לדלי)

השיח עם פלוטו חושף ומקלף את כל העמדות הפנים, כל הסודות וכל מה שמסתתר מתחת לפני השטח בשם היחסים ובשם ההכרח לצור משא ומתן, או במילים אחרות האם יש לנו מערכת יחסים אמיתית או יש לנו סידור שנובע מרווח כלשהוא שבנו לבין מה שאנו זקוקים אין דבר וחצי דבר ואם נמשיך ליופיטר נגלה שגם שעולם האמונות שלנו שנבחן בשנה האחרונה לא בהכרח עומד מול המציאות ולכן יש לנו עוד שיעור של הבנה ועבודה עם מה האמונה שמנחה את מערכות היחסים שלנו

וכל זה מהווה את הגרעין הראשוני של מולד הירח כדי שנוכל לצאת למסע.. המון אתגרים! כמה כוח הנעה? מצד אחד מארס חזק מאד היחיד באש, אבל נמצא ברטרו ולכן האש חייבת לבוא מבפנים ולא ממניע של לחץ חיצוני, אומץ להסתכל פנימה, במקביל שמש, ירח, מארס, יופיטר, פלוטו וסטורן נמצא במזלות קרדינלים שתפקידם ללחוץ כדי לצור פעולה ובעזרת הפעלה ליצר רווח ועוגנים בעלי משמעות.. אז יש לנו יכולת להניע דרך מקום עמוק מאד, כנות והסכמה לצאת למרות ועל אף..

מה עוד מסייע? נפטון חזק מאד (צמוד לציר) מותר לחלום ורצוי לעבוד בעזרת דמיון וחזון עם היגדים ומנטרות מדויקים כדי להביא לידי ביטוי את החזון והחלום שלנו.. מי עוד מסייע ונוס, ונוס חזקה מאד (על הציר) אנו לא יכולים להתעלם מעולם הערכים שלנו וההסכמה לחוות פגימות וכאב ולכן זה המקום בו נוכל להסתכל פנימה ולגלות את המשאבים והכשרונות ליצירת מציאות אחרת..

וכמובן השיח בין מרקורי ברטרו בעקרב מול אוראנוס ברטרו בשור, ציר שלוחץ בכל הכוח לחווט מחדש את דרכי החשיבה דרך התבוננות עומק.. בכל מה שאנו בודקים נגלה את החוויה וההרגשה הלא פשוטה, כואבת, לוחצת ומכריחה לנוע, לזוז, לפעול ו.. כדי להשיל את ההסכמה לביטחון שווא ותפיסה שלא מעודכנת ורלוונטית לעולם של עכשיו..

מולד זה שמתרחש קרוב לכדור והשפעתו חזקה מאד ודרך מערכות יחסים מספרת לנו עד כמה ולמה.. זמן לעמוד מול המראה ולראות מה אמיתי ומה לא, מה נכון ושלם ומה לא, מה הערכים האמיתיים ומה לא.. בקיצור זמן של מראה מראה שעל הקיר מי הכי_______ בעיר? רצוי שנצא מהמנטרה הישנה של מי הכי יפה בעיר.. יש כמה דברים שקודמים ליופי:)

למי שרוצה להביט יותר עמוק, ונוס שליטת שמש וירח (שליטת מזל מאזנים) וחזקה מאד בבית 3 בבתולה ולכן אנו נקראים לראות את הפגימות שמלווה את היומיום ביחס לאידיאלים שהיו אמורים להיות. אם נמשיך : וונוס בבתולה, מרקורי השליט ברטרו בעקרב ובבית 5: כמה עמוק אפשר לצלול כדי להסכים להתחבר לגיבור הפנמי ולצאת למסע אמיתי ואותנטי, דרך השלת הקליפות והשקרים, העמדת הפנים, מניפולציות וההימורים על המעט שיש.. ואם נמשיך מרקורי בעקרב : שליטי עקרב , מארס ולפלוטו דברנו עליהם ביחס למולד.. ובניהם מתנהל שיח שמספר על המון כעס וכאב שנמצאים בפער בין רצון אישי לבין הכתבה ומשטור של האוטוריטה הנעלה.. ומכאן כמובן נגיע למארס שליט אחרון בטלה ברטרו ומצד שני סטורן שליט אחרון בגדי והיחסים בניהם יושבים על אותו פער בעוצמה חזקה במיוחד.. זה הזמן לשינוי! מולד זה מספר שאי אפשר לומר עוד אחר כך או מחר כך זה עכשיו!

זה הזמן לשינוי ויש המון עוצמה מתחת לפני השטח שעם חיבור למהות האנרגיה של המולד יכולה ללחוץ מספיק חזק כדי לצור חוזים חדשים של פיוס ושלום, הרמוניה ואהבה וכן, באופטימיות זהירה/זעירה עולם טוב יותר שמתאים לכולנו .. לאנחנו..

האם מחזור ירחי זה יזכר כנקודת מפנה על ציר הזמן? תלוי באנחנו.. ברכות לימים מלאי חמלה וחכמה

 

מחשבה 1 על “מולד הירח במאזנים – אוקטובר 2020”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן