מולד הירח בתאומים – 2019

מולד הירח בתאומים 

3.6.19 בשעה 13.02 שעון ישראל

שמש וירח בתאומים, אופק בבתולה, שליט השמש, הירח והאופק הוא מרקורי.
מרקורי ממלא תפקיד מפתח במפת המולד זאת כיון ששולט בכל האלמנטים המרכזים המרכיבים את מפת המולד. מולד הירח מתחיל מחזור חיים חדש והפעם תחת אנרגיית התאומים שמעניקה את הכלים והחיבור ליצירת מציאות חדשה!

תאומים הוא המזל הדואלי הראשון בגלגל ולכן מייצג את עקרון ההפרדה, הנבדלות, וההבנה העמוקה של דבר על הפלנטה נמצא בדואליזם חזק וממקום זה נולד הצורך הראשוני לחבר בחזרה לאחדות ושלמות. החיבור לאחדות ושלמות מתחיל בדיאלוג בין אותם חלקים שמייצגים קצוות שונים, החל מחלקים פנמיים בתוכנו וכלה ב”חלקים” מילדות שייצגו את המרחק הגדול ביותר משלמות: הפער בין רעיון למילה, הפער בין מחשבה להבנה וכמובן השיח עם הסביבה הקרובה בילדותנו שעיצבה את אופן ההסתכלות שלנו על העולם.

ממקום זה של הפרדה השואפת להתחברות נוצר הדיאלוג בין החלקים הנפרדים והנבדלים וכשנוצר דיאלוג מתחילים יחסי גומלין, למעשה יחסי הגומלין הם הכלי להגיע למקור המשותף שלנו מחד ומאידך לשאול שאלות, להיפתח לרעיונות חדשים, ללמוד, להסתגל ולהרחיב את התודעה האישית מעבר למקום האישי מה שמוביל לתודעה הקולקטיבית ושוב חוזרים למקור המשותף של כולנו.
מזל תאומים מייצג את הנשימה, יצירת תנועה של אוויר בין עולמות פנמיים לעולמות החיצונים, מעבר לנשימה ההכרחית חיים , הנשימה מאפשרת יצירת שיתוף פעולה עם עולם הצומח והכדור. ובכך למעשה מיוצג הצד של שיתופי פעולה והזנה שכולם רק מרוויחים.

כשמתחיל מחזור ירחי חדש בתאומים ניתן להתחבר לתיאום עם כל מה שהאנרגיה מייצגת החל מסקרנות, נשימה עמוקה, לימוד, הסתגלות ועד שיתופי פעולה ויצירת מציאות חדשה.. במיוחד במולד זה כיוון שמרקורי שליט מזל תאומים נמצא בבית במעלה המהדהדת על המרכז הגלקטי.
המרכז הגלקטי מאופיין במשהו שמעבר.. מודל דומה למערכת השמש שלנו. כל גרמי השמים במערכת שלנו נעים סביב השמש, השמש מרכז המחזיק את כל המערכת מחד ומאידך מקרין ומאפשר חיים במערכת, כפי שהשמש מרכז המערכת שמש שלנו, אנו נמצאים במערכת גדולה יותר” גלקסיה. המרכז של הגלקסיה הוא חור שחור שלא מקרין כמו השמש אלא שואב אליו..החוקים של החורים השחוקים פותחים עולם חדש שמדבר על אנטי חומר, חומר אפל, אנרגיה נבלעת ועוד.. למעשה במחקרים שנערכו בנוגע למרכז הגלקטי גילו שלל תדרים שלא מוכרים לשפה שלנו (תזכורת: מרקורי עוסק בשפה שמאפשרת תקשורת) כמו חומרים עתידים ומידע שלא מוכר לנו,,, כך מה שמאופיין באנרגיה של המרכז הגלקטי, הוא מיוחד, אחר, שונה, עמוק, לא מוכר ונושא מידע חדשני ואחר..
כשמרקורי נמצא מול נקודה זאת משהו בתדרים הללו מתחיל להיפתח לתוך החודש הקרוב, וכיוון שמרקורי מיצג את מספר הסיפורי הפנימי , זמן זה מספר לנו שמספר הסיפורי יכול לקבל חומרים חדשים לסיפור, לא חומרים נראים אלא חומרים נסתרים ושונים במהותך ממה שאנו רגילים.. כשאנו מוכנים לשנות את הסיפורים של עצינו בנוגע לעצמינו או לעולם או למערכות יחסים משהו חדש יכול להפציע ולאפשר מציאות אחרת, מציאות שתאומת יותר את האמת המוחלטת ולא את האמת היחסית הנחוות דרך משקפים סובייקטיביים.

כמו כן הצמידות בין שמש וירח ושליט המולד מרקורי יוצרים זווית דינמית ליופיטר, כפי שצוין בתחזית מזג האוויר האנרגטי לשבוע האחרון של מאי, מרקורי ויופיטר בשיח דינמי, מספר הסיפורים מול הפילוסוף הפנימי : מרקורי שליט תאומים נמצא בבית, יופיטר שליט קשת נמצא בבית.. וכשכל גרם שמימי נמצא בבית, זה אומר שכל דמות נמצא במרחב בו יכולה להתבטא באופן המיטבי ולכן נוכל להפיק בחיינו את המיטב ממצב זה.. אך כשנוצרת זווית דינמית בין גרמי שמים אלה, או בין הדמויות הפנימיות המיוצגות על ידי אותם גרמי שמים, נוצר מתח בין שני צרכים שונים שלעתים יגרור אותנו לסחרחורת פנימית ולתחושה של חוסר אונים, כאילו המציאות גדולה עלינו אין לנו יכולת להיות בה
כל מה בעצם יושב הקונפליקט? כדי להבין את מהותו של הקונפליקט כדאי להכיר את מי שלוקח בו חלק:) מרקורי מיצג את מספר הסיפורים שלנו שמעניק את הסיבות והתירוצים, הלוגיקה וההבנות למציאות או בקצרה: תפיסת מציאות . יופיטר מיצג את הפילוסוף הפנימי שמאפשר לנו להתחבר לראות את העולם באופן רחב וגדול יותר, להאמין ולכן להיות אופטימיים או הברירה האחרת לראות את החוסר אופטימיות ולתת לפסימיסט להגיח ולנהל אותנו..

למעשה מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, המציאות היומית והמציאות שמעבר ליומיום, כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר. למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..זמן לצאת מתבניות קבועות אוטומטיות שמנהלות את חיינו ולהסכים לבחון את הסיפור ואת האמונה שעומדת מול ועם הסיפור..

במקביל נפטון תופס מקום מפתח במפת המולד: על הציר תוך יצירת שיח דינמי עם המאורות, ולכן השפעתו תהיה עמוקה מאד בחודש זה, נפטון מדבר על דמות החלום ולמעשה כל חיינו מתחילים ממקום של חלום וחזון, תמימות ותום, ערגה וכמיהה לעולם מושלם ולצד תפיסה זאת המפגש עם המציאות מוביל ללא מעט שברים, תחושה של גן עדן נעלם ומפגש חד עם המציאות.. מקום זה מוביל לתהליך של התפכחות ולהתפקחות במיוחד במפת המולד שעתידה ללוות אותנו לאורך החודש כולו.. זמן מרתק לחלימה מחד והבנת הקשר בין חלום, אמונה ומציאות יומיות..

כששלוש הפלנטות העוסקות בתפיסת מציאות, מרקורי, יופיטר ונפטון נמצאים במקומות חזקים מאד יש לנו סימן יוצא דופן על השינוי הצפוי בחודש זה, אם ננסה להתחפר בתוך מידע שלא רלוונטי, בתוך אמונה מגבילה או בתוך שבר של חלום.. יש מצב שחודש זה יצור תסריטים מאד לא נוחים, גם אם הגענו לסרט הזה רצוי ומומלץ לעצור ולחשוב לרגע..מה באמת אני רוצה, מה באמת החלום שלי, מה באמת האמונה והדרך שיובילו להגשמה..מולד זה מוביל אותנו למחקר מרתק של המציאות ותפיסת המציאות .. וכמו תמיד בתאומים בפער בין לבין כשהמטרה לחבר בין החלקים המנוגדים לחלקים משלימים..

מפת המולד נושאת מבנה של “רכבת” הקטר הוא יופיטר המוביל בכוח האמונה אך נמצא למטה בתחתית המפה ויש צורך לצלול אל האמונה ולהציפה.. והקרון האחרון הוא מארס בסרטן.. הלוחם שמתבוסס בתוך עולמות של העבר והבוץ מקשה לדחוף עוד קצת כדי לצור ניעה מלאה.. במקביל מארס הלוחם נמצא בדיאלוג עמוק עם סטורן הצנזור ושיח זה מוביל לקונפליקט מעניין נוסף שיגיע לשיאו ב- 14 לחודש

השיח בין מארס וסטורן מדבר על שתי אנרגיות מנוגדות הניצבות זאת מול זאת, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי ומצד שני השלמה על שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון ומטרה. הקונפליקט אמור להוביל ליצירת שיח כדי להגיע לחוזה חדש בין שתי האנרגיות , גיוס חכמת הצנזור לפועלת הלוחם כדי להגיע למטרה וליעד.

מארס מיצג את האש, החום, הנעורים, ההתחלה והעוצמה המתפרצת לצמיחה וגדילה בעוד סטורן מיצג את האדמה, הקור, הזקנה, הסכום וההבנה תוך ממקום סטטי המשמר את הקיים.. למעשה מארס מיצג את הלוחם הפנמי וסטורן מיצג את הצנזור הפנימי כל עוד כל אחד שקוע בתוך העניין שלו, הלוחם בקרבות שמנהלים אותו והצנזור בביקורת שמנהלת אותו, הפעולות של כל אחד מפעילות את האחר ונוצרת נדנדה שגורמת לדליפה אנרגטית ואבדן משאבים יקרים.. קונפליקט מעמיק יותר עד שמחלחל למקומות עתיקים יותר ומעיר לא מעט מפלצות שעוזרות לניהול לא בריא של המערכת .

נקודה חשובה, בקלסיקה מולות זאת תמיד מדברת על חלקים קשים, על כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אך מה שחשוב לבין שבזמן העכשווי ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים..לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת ..ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה ביחסים או מבזבזת את האנרגיה ביחסים? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט לשנות את המצב למרחב הוויה חדש…

מרקם מרתק זה של אנרגיות והשיחות בניהם מבטיח לנו חודש מעניין ומאתגר כשהמטרה להגיע לחוזים חדשים וליצירת מציאות תואמת חלומות. ברכות לחודש מואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן