מוצאים את שביל הזהב לחלומות שלנו – מרקורי עושה תשעים לנפטון

היום, 20.12.19 מרקורי בקשת עושה תשעים לנפטון בדגים מרקורי הוא מספר הסיפורים ונפטון מייצג את האחדות, אלוהות, אין סוף, גן עדן וכל מה שמעבר.. לכן זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….וזאת דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים..

אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה, כיון שמרקורי סיים לולאת רטרו עוצמתית להפליא מאז שנכנס לעקרב ב 3.10.19 ועד 9.12.19 הוא מגיע לזירת הקשת עם מטען חזק מאד, הבנות עומק ונכונות להתמודד עם חלומות למול אשליות.. לכן שיח זה יכול להוביל לשיח עמוק מתמיד בין מרקורי לנפטון או במילים אחרות בין מספר הסיפורים לחולם הפנימי ומקום זה מאפשר להתחבר לדלק מיוחד שמעניק משקפים חדשות למציאות

זמן זה מאפשר לנו לזהות את הפער בין סט האמונות שלנו לבין החלומות שלנו ולכן יכול להיווצר מתח וחוסר שקט, אך אם נהיה כנים עם מה שאנו חווים ונסכים לקרוא לדברים בשם ולבדוק מחדש את האמונות שלנו, יש סיכוי מצוין לזכור את המשפט של דיסני😊 אם אתה יכול לחלום את זה אתה יכול לעשות את זה..

ברכות שהחלומות של היום יהיו המציאות של המחר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן