מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של ינואר 2019

1.1.19 מארס נכנס לטלה
מארס שליט מזל טלה מגיע הביתה:) מקום זה מעניק לו את הזירה הטבעית ולכן רובד האנרגיות עולה ומתעצם, המון אנרגיות שמחפשות ערוץ לביטוי.. מסיבה זאת זמן זה יכול להיות זמן נפלא למיקוד, רצון, פריצת גבולות, התחלה חדשה, פעולות אסרטיביות ליציאה לדרכים חדשות , אומץ, עצמאות וחלוציות. אך בו זמנית אם אין יכולת לנתב את האנרגיה בצורה נכונה, בקלות ניתן להגיע לכעס וזעם, תסכול, עצב , חוסר סבלנות, חומר נפץ ענק עם פתיל קצר מאוד לכן מקדם החיכוך עולה, כפתורי המלחמות נלחצים בקלות גדולה וכל משב רוח מצית את האש מחדש.. בזמן זה חשוב להיות בעירות גבוהה ולזהות את התופעות אותן אנו חווים כדי להבין את הערוץ למיקוד, רצון ופעולה ..

זמן זה מעיר את העוצמות הראשוניות , הפרימליות והבסיסיות ביותר לקיום , החל מהישרדות וכלה במנהיגות ופריצת דרך למציאות נכונה ובריאה יותר. חשוב לציין שזמן זה נוגע בדלת הכניסה של החיים ולכן נוגע בכפתורי הפעלה מאד ראשוניים וזורק בדרך כזאת או אחרת למנגנוני מגננה/מתקפה.. לכן זמן זה יכול להיות זרז למפגש של נושאים עתיקים ביותר מחד ומאידך זרז לריפוי ופריצת גבולות הפחד והחוסר וודאות

2.1.19 שמש נצמד לסטורן
צמידות שמש סטורן מדברת על הזדמנות לעמוד מול מציאות החיים והתוצאות שהביאו אותנו עד הלום והפעם בכל הנוגע למפגש האמתיים סוגיות של הצלחה, זה הזמן להתעורר ולזהות מה באמת תקף ובעל משמעות בחיינו ומה ניתן ליישם כחלק ממסע ההתפתחות שלנו.. לכן זמן זה שם מיקוד על ביקורת לא פשוטה, על מתח, אשמה ותחושה של חוסר אונים הנובעים מסוגיות של הצלחה/כישלון

אם ננסה לפשט את רעיון ההצלחה או הזהות האישית של האדם מול העולם ..נוכל לזהות מקום זה כמו עץ הניזון משורשים עמוקים בזמן ונותן פירותיו בזמן הנכון ובמקום הנכון ולכן ניתן לזהות אותם ולתת להם משבו.. אותם פירות בנויים על צרכים אישים מאד להיות שלם מול העולם, לקבל את ההכרה בעולם דרך האני השלם, כל מה שנחווה כחלום או אמונה או תקוה מבקש כעת את הביטוי המלא במציאות וסטורן המיצג דרך דמות הצנזור בפאזה הראשונית שלו מביע כדי לבדוק האם באמת צלחנו והצלחנו.. ממקום זה ניתן לזהות בקלות שזמן זה יכול להיות קשה ולא פשוט, תחושה והרגשה של חוסר אונים ולכן יש כאן הזדמנות לזהות שהדרך לא מדויקת והמשא על הגב לא בהכרח נכון .. זאת הזדמנות לקחת אחריות ולצור תכניות מחודשות למטרה ממוקדת תוך הבנה הכלים שמסייעים להגעה למטרה..

אם מתחילה להדהד תחושה של סיפוק וידיעה פנימית עמוקה שהכול בסדר, מדובר בסימן מופלא שדוחף קדימה להמשך להדרך למטרה הבאה.. נקודה נוספת שהיבט זה יכולה להעלות, עצב.. עצב עמוק ולא בהכרח מובן מדוע ולמה.. זאת משום שנקודת זמן זאת שמה אור גדול (שמש) על המקומות החשוכים ומודחקים (סטורן) זמן של עבודה מדהימה עם אור וצל כדי להגיע לפסגות המחכות לנו ..

4.1.19 מרקורי עושה תשעים לכירון
שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחלופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסונסס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..
שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים..

זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לחזון האמתי של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובירא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

5.1.19 מרקורי נכנס לגדי
מרקורי לזירה הנוכחית ממזל קשת, למעשה מעבר מרקורי בקשת יוצר הזדמנות לעבוד על סט האמונות ותפיסת המציאות שלנו וכעת שמרקורי נכנס לגדי ניתן יישם ולהביא לידי ביטוי את אותן אמונות ביחס למטרות והחלומות שלנו. זמן זה מאפשר מיקוד בהיר וברור, עבודה אישית עם דמות הצנזור, דרך הערכה מחדש ומיפוי נתיב ההצלחות של העבר. שימו לב, מיקום זה יכול לגרום לתחושה של כבדות, אשמה בנוגע למה לא עשיתי ובמה נכשלתי ביחס לדרישות החברה, לכן זמן זה יכול להכניס קורטוב של מלנכוליה מעורבת בעצבנות לתבשיל החיים..

זה הזמן לעצור ולנשום ולמצוא פתרון חדש לבעיה ישנה.. במיוחד שמרקורי נכנס לגדי תוך מסעו בצל טרום רטרו מה שמספר לנו שמרקורי יחזור לאותה נקודה לקראת סוף הרטרו שלו ולכן זמן זה מקבל מיקוד עמוק יותר ועוצמה חזקה יותר מבדרך כלל.. חשוב לשים לב למפגשים עם דמות הצנזור כדי למנף את הרטרו למקום בו הצנזור הופך להיות מורה דרך שלנו בדרך למימוש והצלחה..

6.1.19 מולד הירח בגדי מלווה בליקוי חמה
מאמר מיוחד יעלה לקראת המולד

6.1.19 אוראנוס מסיים את הרטרו
אוראנוס מסמל את המיוחד, האינדיבידואלי והאחר ולכן תנועה של אוראנוס מייצגת את התודעה המיוחדת ואת אופן ביטוייה. במהלך הרטרו כל אותה אנרגיה עובדת פנימה, לכן המיקוד היה בעולם הפנימי ובשינוי התודעה הפנימית וכשאוראנוס יוצא מרטרו זה הזמן בו מתחילה הקרנה של אנרגיה החוצה, זה המקום בו אנו מביאים החוצה את האינדיבידואליזם … ואיך? אוראנוס ממוקם בטלה, אוראנוס בטלה מדבר להמציא את האני, לצאת מתוך הקופסה הקולקטיביות, לנפץ את החומות של הביטחון החברתי וההרגלים עמם חיינו לאורך שנים כדי לאפשר לאותו זיק אלוהי אישי לצאת החוצה.. לכן הזמן בו משתנה התנועה נוצרת רעידה גדולה ברמה אנרגטית..ממקום של ספיגה פנימה הדלת נפתחת החוצה, זאת הסיבה שזמן זה יוצר תחושה והרגשה של רעידה חזקה מאוד, כמו דלתות ענק נפתחות… וזה הזמן בו נדרשים להיות אמתיים עם מה שאנו יודעים, גם אם זה מקום שנחווה כלא בטוח, שלילי, כבד, כואב או מקום שנחווה כהשראה, שמחה, הבנה והכרת תודה: זה הזמן לפתוח החוצה את הכל .

אוראנוס מדבר על התודעה המתרחבת (במטרה לפתוח את הסוגרים וסורגים של הפרדיגמות העתיקות ולגדול יחד עם היקום) לעומת הדיאלוג של סטורן ושמש שנמצאים ברקע, סטורן מדבר על התודעה המתכווצת (במטרה לצור קריסטליזציה מובנת ובטוחה ממנה תצמחנה הפרדיגמות שתהוונה עמודי בסיס לחיינו) לכן זמן זה לוחץ חזק מאד על כל כפתורי פתיחת הדלתות. מקום לא פשוט אם יש איום, קושי, מאבק או מלחמה .. רק היציאה החוצה יכולה להביא לעיירות חדשה ממנה גדילה והבנה ופתרו לאותו איום, קושי, מאבק ומלחמה.. ואפשר אחרת:) אפשר להצטרף להתרגשות של התחלה חדשה בה ניתן להתחבר למקום אמתי ואותנטי כדי לאפשר לעצמינו חיים אמתיים ומאושרים.

7.1.19 ונוס נכנסת לקשת
ונוס מגיעה לקשת אחרי מסע אורך מאד בעקרב/מאזנים בשל הרטרו שעשתה בזירה זאת.. לולאת הרטרו אמנם תמה כשוונוס הגיעה לסיום הצל פוסט רטרו, אך המחזור כולו מסתיים רק כעת עם כניסת ונוס לקשת.. לכן מעבר זה הוא מעבר מאד משמעותי למרות שלכאורה מעבר ונוס לקשת לזמן קצר מאד (עד 4.2.19)

ונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו שנמדד דרך אינטליגנציה מיוחדת שתוצאותיה הן חווית האהבה שאנו חווים בחיינו. זירת הקשת מדברת על עולם האמונות שלנו , לכן הזמן בו ונוס שוהה בקשת מציע לנו לחקור את אמת האמונות שלנו בנוגע למה זה אהבה. זמן מיוחד שמאפשר לאוורר את הצורך להיאחז במרחב בטוח שיוצר תנאים מוכרים לאהבה.. ולמה? הקשת מאפשר לנו לחוש את הצורך שלנו לידע, למרחבים, כדי להתחבר לתשוקה שמעבר למה שחווינו עד כה ולכן זמן זה מייצר הזדמנויות לשחרר את ההיאחזות במוכר והבטוח לכאורה.. ואיך? דרך פתיחת ובדיקת מסט האמונות שיש לנו בנוגע לאהבה, מה האפשרויות שיש לנו מעבר לגבולות שתחמו אותנו עד כה..זמן לפתוח את הדלתות ולתת ללב לקחת למסע חדש..

שנה נפלאה ושבוע מבורך

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן