מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מאי 2021

3.5.21 מרקורי עושה תשעים ליופיטר
כשנוצרת זווית דינמית בין שני גרמי שמים נוצר מתח ולחץ של מה שהם מייצגים. מרקורי ויופיטר מייצגים שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, מרקורי שליט תאומים ובתולה ויופיטר שליט קשת ודגים .. אלה ארבעת המזלות שמתארים את תפיסת המציאות שלנו.. לכן כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר.

למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום..

המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים

3.5.21 שמש עושה תשעים לסטורן
בנקודת זמן זאת נוצר דיאלוג עוצמתי בין שמש וסטורן, שני גרמי שמים אלה מייצגים את האנרגיה הזכרית על שתי פניה: הכרה ואהבה חמה למול חינוך נוקשה וקשוח. בגדול אנו זקוקים לשתי האנרגיות כדי לצור תמהיל בריא של זהות עצמית. תמהיל זה מדבר על חום ואהבה, הכרה וחיזוקים לצד הצבת מטרות, שקדנות ומצוינות במטרה להעביר אותנו תהליך של חניכה ליישום, הצלחה ופריצת תקרת הזכוכית הנובעת מקארמה עתיקה.. אך השיח הפעם מדבר על קונפליקט בין התמסרות מאהבה לבין פחד מאמונה ומקום זה מוביל להתבוננות מחודשת פנימה.

המיקום של שמש בשור מדבר על מפגש עם המשאבים שלהו והערך העצמי המותנה מול המפגש עם העולם בעוד סטורן בדלי לוחץ על כל הכפתורים של חוסר בטחון שנובע כתוצאה מתחושת הכלא שנולדה בגיל חוסר הצלחה ומימוש עצמי (בעיקר בעיני העולם שבחוץ.. ) ממקום זה נוצר קונפליקט בין בטחון עצמי לבין פחדים עתיקים מהחוסר קבלה על ידי החברה . הבעייתיות נעוצה במיקוד בדמות הצנזור פנימי המוביל לתחושות של אשמה ומתח, קפיאה, כאב והלקאה .

חשוב לזהות שהפוטנציאל בזמן זה הוא מעבר דרך אותן תחושות כדי להגיע להבנת עומק של המטרה, שקדנות, רצינות מחויבות והתמדה.. זה הזמן בו ניתן לזהות את תפקיד הצנזור ואיך הוא מוביל למפגש עם המורה הפנימי למסע של חניכה מול הפחדים והאשמה. או מינוף של היכולות והכישרונות לעשייה ויישום כדי להגיע לתוצאות שעוברות את הצנזור, המטרה לנקות את הפחד והאשמה ולאפשר חיבור לנשמה ולאלוהות, ויצירת ערוץ לחזון והגשמה
דרך מפגש עמוק עם שלל תופעות שמטרתן להוביל למפגש עמוק ושחרור הפחדים כדי להיזכר בכישרונות המדהימים שלנו וביכולת שלנו להשתמש בהם כדי להיות חופשים

4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים
היום 4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים לזמן ארוך במיוחד, כיוון שמרקורי שליט תאומים במיקום זה מרקורי מתבטא במיטבו , הוא חוזר הביתה ומביא עמו תובנות, הבנות ואפשרות לזמן עבודה מרתקת על חוזים של מספר הסיפורים שלנו.. ללא חוזים שתואמים את הזמן הנוכחי יש סיכוים למתח, מאבק וניהול של החיים על ידי מערכת אוטומטית שמוזנת מתסריטי עבר. אך כעת מתאשר משהו חדש

משב רוח רענן זה יכול להביא אל מגוון רעיונות ליצירת סיפור חדש, תסריט חדש ומפגש עם החלומות האמתיים שנכונים לזמן זה בגיבוי של הליקויים החלים בתאומים.. מרקורי מביים את הסרט ולכן כל כך חשוב לעצור ולהקשיב ולצור מילון חדש שמבוסס על נתונים אמתיים .. ההקשבה בזמן זה אפשרית למימדים ולרבדים חדשים ולכן מומלץ מצד אחד ללכת עם המהירות לביטוי חיצוני ומצד שני לאסוף את השקט ולעצור להקשבה ומדיטציה..

כניסת מרקורי לתאומים לא רק מתחילה מעגל חדש, אלא במהלך שהותו בתאומים יתחיל שנה מרקוריאנית חדשה. או במילים אחרות, מרקורי יעשה את הרטרו שלו בתאומים כך שאם בדרך כלל מרקורי נע כשלושה שבועות במזל, כעת הוא ישהה יותר מחודשיים בתאומים – עד 12.7.21 בתאומים..

במשך תקופה זאת אכתוב על כל חלק של המסע הארוך והמרתק של מרקורי בתאומים ועל האפשרות שלנו לחדש חוזה עם מספר הסיפורים שלנו וליצר תפיסת מציאות תואמת זמנים עכשוויים..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן