מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מרץ 2019

1.3.19 ונוס נכנסת לדלי
כל מעבר של ונוס למזל שונה מדבר על השפעות בכל הנוגע ליחסים וכל משאבים להם אנו נותנים ערך , כשוונוס נכנסת לדלי ניתן לקחת צעד אחד אחורה ולקבל פרספקטיבה חדשה בנוגע לסוגיות אלה. זה הזמן בו מתעורר הרצון שמעבר למעגל האישי, אפשרות להתחבר למעגלים גדולים יותר שעובדים אידאלים דומים, ערכיות דומה ומהדהדים בתדרים דומים ולהשקיע במקומות אלה למען משהו שיכול להטיב את איכות החיים… זה הזמן בו נוצר צוהר לצאת ממקומות בטוחים ולבנות למען אקולוגיה חברתית נכונה יותר ולמען חלומות של עולם טוב יותר.

זמן זה נפלא להתנסות חדשה, להתחברות חדשה עם קבוצות של אנשים שחולקים רעיונות דומים. בזמן זה נוצרת אפשרות לקחת מבט אובייקטיבי על יחסים אישים ומהות האינטימיות והאינטראקציה המאפיינת אותם וממקום זה לחזק את החברות ולא רק ביחסים אינטימיים, אלא ביחסים בכלל וממקום של חברות ניתן לצור דלק למימוש חלומות ושאיפות.

ונקודה חשובה ביחסים בין ונוס לאוראנוס, כיון שוונוס נכנסת היום למחוזות של אוראנוס (מזל דלי נשלט על ידי אוראנוס) בעוד ששה ימים ( 6.2.19) אוראנוס נכנס לשור למחוזותיה של ונוס (ונוס שליטת שור) ייווצר לנו מצב המוכנה אירוח הדדי או חילופי שליטים, . מצב זה בדרך כלל מספר על לופ אנרגטי, אך בניגוד לבדרך כלל כעת יש לנו את היוצא מהכלל:) משם שאנרגיה מתחילה להיות פעילה במולד הירח בדגים הצמוד לשליט דגים – נפטון.. ומיקוד האנרגיה (נקודת האמצע) יושב על נפטון! מקום זה מאפשר הארקה וריפוי של החלקים המנוגדים או המנוגדים לכאורה..

דרך אחרת להבנת השיח בין אוראנוס לוונוס, ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמכווננת על קוד של משאבים היוצרים ערך עמוק ורחב לביטחון ושגשוג, אוראנוס מיצג את המורד האינדיבידואליסט הפנימי שמכוונן על קוד של אותנטיות וכשיש חיבור דרך חזון גבוה יותר (המפגש בדגים) נוצר לנו ערוץ לחבר בין משאבים וכישרונות לבין הקול המיוחד והאותנטי..זמן נפלא להתחבר לחזון ולחלום ולהסכים לשחרר אחיזה ולהתחבר לאימון בתכנית הגדולה.

5.3.19 מרקורי נכנס לרטרו
מרקורי עושה את כל מסלול הרטרו, לולאת הרטרו ומחזור הרטרו תחת אנרגיית דגים, מעבר מרקורי בדגים פותח ערוץ למספר הסיפורים שלנו להתחבר לאינטליגנציה אינטואיטיבית, ולכן רצוי ומומלץ להיפתח לחשיבה האינטואיטיבית גם אם נראית לא רציונלית:) בזמן מסוג זה מסעו של מרקורי /מספר הסיפורים הפנימי שלנו יוצר חרירים במטריקס ומאפשר להגיע לעומקים שמעבר ולהתחבר לדלק מרתק להנעת החלום והחזון..

זמן זה חושף ומציף זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו’… בשלבים ראשונים כהבזקים וכעת בכניסה לרטרו נכנסים לעומקים חדשים שמעירים ומאירים את אותם הבזקים לתמונות של ממש כדי שנוכל לרפא את מה שזקוק לריפוי, ולשדרג את מה שזקוק לשדרוג.. זמן מופלא לתפילה, מדיטציה וחיבור למעין החיים הגדל..

כל שינוי בתוך מחזור רטרו של מרקורי מדבר על שינוי מהירות , במיוחד כעת שמרקורי נכנס לרטרו ומסיים שלנה מרקוריאנית… זמן מעודן מאוד ויוצר רגישות גבוהה מאד למה שמעבר להגיון. בזמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו יכול לארגן עצמו לקראת כניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר ברגע שמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך..

כל מזל יראה סמנים במקום שונה ויחווה את הרמזים של מספר הסיפורים בדרכים שונות..

נקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי:
10.2.19 מרקורי נכנס לדגים
19.2.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
26.2.19 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
5.3.19 מרקורי מתחיל את הרטרו
15.3.19 מרקורי מתחיל מעגל חדש
28.3.19 מרקורי מסיים את הרטרו
11.4.19 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
16.4.19 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
17.4.19 מרקורי מסים את מסעו בדגים

6.3.19 אוראנוס נכנס לשור
נשימה עמוקה הקרקע רועדת:) בתרבויות מטריארכליות עתיקות אנרגיית השור ייצגה את האלה הגדולה, את הפריון וחגיגת החיים. כעת אוראנוס המסמל את המקוריות והאותנטיות נכנס למרחב של האלה הגדולה ומאוורר את הקרקע הפורייה כדי לגלות את המשאבים המיוחדים לכל אחד ואחד מאתנו ולכולנו כיחידה אנושית שהחולקת את החיים על האדמה ..

כמה מילים על אוראנוס: אוראנוס מסתובב סביב השמש לאורך 84 שנים ובמהלך זמן זה מבקר בכל קבוצת כוכבים (מזלות) לתקופה של שבע שנים. היום אוראנוס נכנס לזירת השור וכאורח בזירה זאת מביא עימו רוח חדשה ואחרת, משהו לא מוכר שלוחץ על כפתור פנימי הנוגע לביטחון .

כיוון שאוראנוס הוא פלנטה איטית הלחץ שהיא מפעילה ארוך יותר, עמוק יותר וחזק יותר. כשכפתור הביטחון נלחץ מתעורר משהו של חשש, אי ודאות, פחד והיאחזות במוכר והידוע. אוראנוס מכניס את הרוח האחרת ושפוגעת כמכת ברק בביטחון המוכר והידוע ולמה? כדי להוציא אותנו מהמרחב נוחות שיצר מרחב של נכות, זמן של התעוררות חזקה מאד ופריצת גבולות הביטחון המוכר והידוע.

בטחון מוכר וידוע כולא אותנו בשגרה, בהיאחזות ובמאבק עם כל מה שדורש מאיתנו לצאת מהקווים. שאוראנוס מגיע לבקר בזירה זאת הוא דוחף אותנו מחוץ לקווים כדי שנצא ממה שכולא את החלקים הגבוהים שלנו, כדי לנתן לנפש להוביל וכדי שנוכל לצאת משלשלאות המוכר והידוע או במילים אחרות כדי שנוכל לפרוץ את תקרת הזכוכית.

מדובר באורח מיוחד המגיע לבקר ואנו נערכים לקראתו במיוחד שהוא מביא עמו מתנות לרוב:) שחרור, עצמאות והארה, אוראנוס הוא אורח מיוחד שמאיץ את התהליכים ומכריח לפרוץ את הגבולות כדי לגלות את המתנות האינדיבידואליות שלנו

האנרגיה האוראנית יוצרת חוסר שקט, מתח גבוה, קפיציות, ויותר מכל חוסר מנוחה לגבי האזורים בחיינו שהסכמנו להתפשר על סטטוס קוו, מה שחשבנו שבטוח מתגלה כבטוח לכאורה. מצב זה מכניס לחוויה של קושי ומתח גבוה מאד. למעשה, התודעה מקבלת תבלין של האצה ודורשץ משאר המערכת (גוף, רגש ו..) להתאים את המהירות ולכן התחושות שנוצרות כעת הן חוסר מנוחה גדולה מאד, משהו בפנים מתחיל להתעורר אבל כפתורי ההתניה עובדים שעות נוספות כדי לוודא שאנו בטוחים.

חוסר מנוחה מעיר את דמות המורד ובמצב זה נמצא עצמינו פועלים בדרכים אחרות, דרכים שונות, חדשות שאולי מוזרות גם לנו אבל אי אפשר אחרת, במידה והכנו עצמינו לאורח נדע איך לעבוד עם ההשפעה האנרגטית שמביא הביתה וממקום זה נוצרת פלטפורמה לניסים של ממש

שאלת המפתח לתקופה זאת היא ביטחון או ביטחון לכאורה, שכן השפעה של אוראנוס פותחת את הערוץ לעתיד אחר, תסריט שונה לחלוטין אם נסכים לשחרר את האחיזה ונסכים לבדוק את החוזה הפנימי שלנו עם האני האותנטי האמתי..

מי יחווה הפעלה חזקה במיוחד? מזל שור, או כל גרם שמימי שממוקם בשור ולכן יצרפו המזלות הקבועים: שור, אריה ועקרב וכמובן לכל מי שיש נוכחות אוראנית חזקה במפה.. זמן להתעורר ולשנות ..לא לשנות את תנוחת השינה הבאה אלא לשנות חוזה עם מה שיכול להיות..
בימים הקרובים אעלה מאמר מיוחד על אוראנוס בשור.. זמן מדהים לצפות לבלתי צפוי במקומות בהם נדמה שהארץ שקטה ואיש איש תחת תאנתו וגפנו..

6.3.19 מולד הירח בדגים
מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

7.3.19 שמש נצמד לנפטון
צמידות שמש נפטון מאתחלת את מערכת היחסים בין השמש לבין נפטון.. כל שנה הצמידות מתחילה במרחק קטן מאד ממה שקדם לה בשנה שעברה משום שנפטון נע לאט (נפטון נע 164 שנים סביב השמש ולכן מבלה כ- 14 שנים בכל מזל) הצמידות בין שמש ונפטון מאפשרת להתחיל מעגל חדש של יצירתיות והגשמת חלומות. זמן בו מתאפשרת היזכרות במהות החלום, לצד הבנות פנימיות עמוקות בכוחות ובעוצמות המלווים את חיינו. נקודת זמן זאת יוצרת ערוץ המחבר באופן טבעי וקל למשאבים הבלתי נדלים של יצירתיות האנושית .

זה הזמן להודות על מה שיש, ודרך ההודיה לחזק את האמונה והתקווה, לתדלק את החלום והחזון בדרך קסומה ומופלאה שמעבר להגיון ולרציונל ושאנו מחוברים למקומות אלה הנפש והנשמה מקבלות את המזון והתמיכה ההכרחיים למסע חיינו , לכן הטיפ היום , לעצור, להסכים לנשום לעומק ולדמיין… כל מה שניתן לדמיין קיים כבר במימד זמן אחר ובדרך לממש עצמו, כך גם כל חלום שנסכים להתחבר יהיה החיווט להתחלת ההגשמה שלו במימד זמן זה, המלצה: מיקוד בחלומות של שלום ואהבה המהווים את המזון הראשוני לנפש ולנשמה וכשנוצר השלום והאהבה הוא מחלחל ומשפיע על הסביבה ויוצר תדרים חדשים שנכונים יותר לאנושות ולכדור בתקופת זמן זאת..

כל האמור מקבל משמעות חדשה נוכח הצמידות המתרחשת תחת אנרגיית מולד הירח בדגים, תחת מרקורי שרק החל את הרטרו בדגים ותחת נקודת המפגש ביחסים בין ונוס לאוראנוס.. זמן מרתק לאתחול ופריצת גבולות המגבלות

זה הזמן של היחידים להשפיע על מרקם האחדות ולהעלות את התדר למימוש חלומות. טיפ קטן …רגע לפני שעפים או צוללים למחוזות אחרים, חשוב להתבונן בצל, האם מדובר במשהו אמתי או משאלת לב, ספור שאנו מספרים לעצמינו או עודף אופטימיות.. חשוב לזהות שמקום זה שמעניק אפשרויות מעבר למגבלות המקום והזמן אין לנו כלים “רגילים” לבדיקה ויש לסמוך על אמונה ואינטואיציה.. לעצור ולנשום, למדוט, להתפלל ולאהוב:)

ברכות לשבוע מואר ומופלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן