מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של נובמבר 2019

1.11.19 ונוס נכנסת לקשת
ונוס נכנסת לקשת אחרי זמן מרתק בו הייתה בלולאה אנרגטית עם מארס (חילופי שליטים: ונוס בעקרב ומארס במאזנים ) לכן השינוי שנחווה עם כניסתה לקשת גדול מהרגיל, כאילו נתקו לנו חוטים שמחזיקים משהו ללא יכולת לשחרר..

מה ונוס מייצגת? ונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו שנמדד דרך כל מה שבעל ערך בעינינו..אמנם לכל אדם יש ערכים שונים , אך המכנה המשותף האנושי נותן ערך בכל מה שמעניק בטחון ותחושה של אהבה ועונג.

הזירה אליה ונוס נכנסת היא קשת : זירת הקשת מדברת על עולם האמונות שלנו , לכן הזמן בו ונוס שוהה בקשת מציע לנו לחקור את אמת האמונות שלנו בנוגע למה זה אהבה. זמן מיוחד שמאפשר לאוורר את הצורך להיאחז במרחב בטוח שיוצר תנאים מוכרים לאהבה.. ולמה? הקשת מאפשר לנו לחוש את הצורך שלנו לידע, למרחבים, כדי להתחבר לתשוקה שמעבר למה שחווינו עד כה ולכן זמן זה מייצר הזדמנויות לשחרר את ההיאחזות במוכר והבטוח לכאורה..

ואיך? דרך פתיחת ובדיקת מסט האמונות שיש לנו בנוגע לאהבה, מה האפשרויות שיש לנו מעבר לגבולות שתחמו אותנו עד כה..זמן לפתוח את הדלתות ולתת ללב לקחת למסע חדש..

דרך אחרת להבנת ונוס בקשת, ונוס מייצגת את דמותה של הנסיכה פנימית המחפשת את המקום בו תחוש בטחון ושמחה, בקשת היא חווה את האמונות שמנחות את הגישה שלה ואת התפיסה שלה, האם חיובית ואופטימית , האם שלילית ופסימית, האמונה יוצרת גישה וגישה פותחת או סוגרת את האופקים לשנו למימוש אישי.. כעת זמן נפלא לבדוק את הביטחון בחיינו בכלל ובאהבה בפרט ואיך ההסכמה לפתוח את האמונה יכולה לעזור לפתוח את הלב ולפתח את המערכות יחסים שלנו

5.11.19 מארס עושת תשעים לפלוטו
מארס ופלוטו הם שליטי מזל עקרב מייצגים שתי פאזות שונות של העקרב, פאזת ההישרדות הפיזית היומיומית ופאזת ההישרדות הנשמתית הנצחית שמעבר לזמן ומעבר ליומיום, דרך אחרת להבין את מהות הקונפליקט והמתח היא להבין את התת דמויות פנימיות המייצגות את האנרגיות/כוחות הללו..

מארס מייצג את הלוחם הפנימי ופלוטו מייצג את האלכימאי הפנימי. הלוחם ממוקד מטרה לפרוץ גבולות כדי להגיע לעצמאות בעוד האלכימאי ממוקד בשינוי עמוק של חומרי הליבה הפנמיים כדי להגיע לעוצמות שמעבר לעצמאות נקודתית. כשנוצרת בניהם זווית של תשעים נוצר קונפליקט בין דמות הלוחם לדמות האלכימאי , קונפליקט זה נוגע בקומפלקסים הקיומים העמוקים ביותר ולכן מכניס מתח ונפיצות גבוהה מאוד, התגובה הראשונית יושבת על מערכת אוטומטית של הלוחם ולכן הדריכות, המתח והלחץ פורצים בכל העוצמה כחלק ממנגנון החיות שלנו. אם נוכל להבין את מקור המתח ולהיענות לצרכי הלוחם לצד צרכי האלכימאי נוכל להיעזר בלחץ זה לפרוץ אך בו זמנית דווקא את הגבולות המוכרים ולהסכים להרחיב את התועה מעבר למסגרת הידועה.

כעת כשמרקורי ברטרו בעקרב ומסייע לנו לפתוח דלתות שבדרך כלל סגורות לנו , להגיע לעומקים שבדרך כלל אין סיכוי שנגיע, אז כן הפחדים נחשפים, הכאב צף, סוגיות של שליטה וחרדה מגיעות ממש עד פני השטח, ויש סיכוי מצוין לגעת בפער בין הפאזה היומיומית לפאזה הנשמתית.. לשיח בין מארס ופלוטו

נקודה נוספת :מארס ופלוטו מייצגים את הכוחות הבסיסים של חיים ומוות ולכן גם מעוררים אלימות ואובססיות שנובעים מתסכול ופחד לצד חרדה ואימה מהלא ידוע, חשוב לזהות איפה הקומפלקס הזה יושב אצל כל אחד ואחד מאיתנו כיוון שהמיקום מתאר את האזור הנפיץ בחיים ואת מאגר האנרגיות לוחצות זיהוין מאפשר למנף את אותן אנרגיות לתדלוק שאיפות, מטרות ויעדים ולגייס את הכוחות לעבור את המחסומים, המגבלות והמכשלות… או במילים אחרות, חומר נפץ יכול להיות זיקוקין או פיצוצים תלוי בדרך בה אנו מתעסקים בחומרים אלה. למי שרוצה לחקור את הנושא לעומק , אני זמינה לקריאה אישית ביחס למפה עם ארגז כלים לעבודה אישית והתפתחותית.

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן