מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של מרץ 2019

22.3.19 שמש נצמד לכירון
מעבר השמש על הגלגל שם פוקוס בכל חודש על מזל שונה (כן, גם בכל יום על מעלה שונה) כיוון ששמש תמיד שם פוקוס ואור, לכן מעבר השמש בזירה מסוימת מאיר את הזירה ואת מי שנמצא באותה זירה. מסיבה זאת נחוש באור המוטל על הפצע וכמה ימים לפני ואחרי השמש מאיר את כירון, אם אפקט פוצע נרגיש את הפצע נפתח ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטלי ורוחני, לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

חשוב לציין שכירון רק עושה את צעדיו הראשונים במזל טלה ולכן הפצע חזק יותר, עוצמתי יותר והצמידות עם השמש לוחץ את הכפתורים עד הקצה.. זירת הטלה מדברת על התחלה, על לידה, על מקור הזעקה הראשונית בחיינו, על מסע של הישרדות שמתחיל עם הלידה עצמה וכל הזיכרונות של כל הלידות שחיינו בחיינו.. כל התחלה חדשה היא לידה חדשה ותמיד מלווה במעבר כואב ממקום מוגן ושלוו לג’ונגל פעיל ודינמי.. יום זה חושף זאת ומציע התחלה אחרת, התחלה של ריפוי אמתי..

לכל מי שמוכן להתחיל מסע אמתי של ריפוי, בקרוב סמינר כירון, לפרטים נא ללחוץ כאן

24.3.19 מרקורי ברטרו נצמד לנפטון
מפגש זה הוא מפגש מעורר השראה:) הדמיון מגיע למקומות חדשים, העולם נראה באור חדש ומיוחד, תובנות יורדות כמו גשם , האינטואיציה חזקה מתמיד.. למעשה כל מה שמתחולל כעת מהווה בסיס לחוויות מעשירות את רבדי הרוח והנפש. לכן זמן זה מאפשר גישה לערוצים שמעבר ליומיום, דרך נשימה, מדיטציה, תפילה, ריקוד, שירה, ציור או חיבור חזק לטבע.. כל אחד על פי מה שעובד עם התדר שלו..

זה הזמן של מוח ימין:) טיפ חשוב, זמן זה הוא הזמן שהכי רחוק הרציונליות ולכן אנשים רציונליזם או ציניים או ספקנים או לא מחוברים לרבדים הללו יכולים לחוש עצבנות או תחושת קונספירציה, אשליה ורמייה. אז אם תחושות אלה עלו יש לנו סימן נפלא לזהות שאנחנו לא בזון הנכון ובעזרת טכניקות פשוטות ניתן להתחבר לצינור השפע שכל כך זמין כרגע..

חשוב לזהות שמרקורי נפגש כעת עם נפטון בפעם השנייה (פעם ראשונה הייתה ב- 19.2.19 ממש ברגע הכניסה של מרקורי לצל טרום רטרו) פעם זאת עוצמתית יותר ומכניס למקומות שבדרך כלל נסתרים מהעין והמוח הסורק וסוקר את המציאות, לכן זמן זה מיוחד מאד ומאפשר לגעת במקומות מעודנים מאד , לצור רגיעה ולהתחבר לתכנית הגדולה..

26.3.19 ונוס נכנסת לדגים
ונוס נחשבת לנעלה בדגים. ונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת צרכים לחוש בטחון, חום ואהבה וכשוונוס נכנסת לזירת הדגים בה החלומות הם הבסיס למציאות נוצר קסם:) ונוס מקבלת את הרוך והעדינות, החלום והרומנטיקה, משהו מתרכך וונוס הופכת להיות מלאת קסם, מתיקות ומלאכיות, לכן מעברה לדגים מאפשר להתחבר לאנרגיה זאת, ולכן מיקם זה מאפשר להתחבר למוזות והנחיה אלוהית.
וכמו תמיד, תזכורת לכך שהדגים נעים בשני כיוונים שונים, או באנרגיות של גלים גדולים (אנרגיית מים) לכן התחושות והרגשות יכולים לנוע על גרף עולה ויורד ללא סדר שניתן לצפות מראש. זמן זה מאפשר להתחבר לקשת עצומה של רגשות הנובעים מצורך עז להתחבר למשהו גדול יותר..

הצורך להתחבר למשהו גדול יוצר ציפיות ולכן מקום זה יכול לפתוח לערוץ להגשמה לאותו משהו גדול או לחלופין לאכזבה ותחושה של יאוש, חשוב לציין האכזבה והיאוש רק מאפשרים לבדוק לעומק את יישום החלומות בחיים בכלל וביחסים בפרט. ואם ביחסים עסקנן, זה הזמן בו ניתן לצור ערוץ לחלקים הגבוהים שבנו, לפתוח דלת לחמלה ואהבה, סליחה ואכפתיות ועיקר נתינה ומסירות נפש לרעיון /אדם..
נקודה חשובה נוספת במעבר ונוס לדגים מסתיים השיח עם אוראנוס: אירוח הדדי, אוראנוס שוהה בשור (ונוס שליטת שור ) ונוס שהתה בדלי (אוראנוס שליט דלי) וכשיש מצב בו כל אחד “גר” בבית של האחר נוצר לופ אנרגטי לא פשוט שלוחץ על כפתורי בטחון (שור ודלי הם מזלות קבועים שמיצגים צרכים של בטחון) היום במעבר ונוס לדגים משהו משתחרר ומקומות בהם חווינו תחושה של התכווצות משתחררים ומאפשרים להתחבר לתמונה הגדולה..

זמן נפלא לסליחה, ריפוי החלקים המעודנים שנסדקו או נשברו לאורך מסע חיינו וכשנוכל לתת לעצמינו להתמסר ולהיות באופן שלם במקום זה , יש סיכוי מצוין שנזכר במי אנחנו באמת ובזכות המולדת שלנו להיות מאושרים.

28.3.19 מרקורי מסיים את הרטרו
מרקורי מסיים את הרטרו ומגיע לנקודת העצירה, נקודה זאת מייצגת את התפנית: שינוי תנועה ומגמה . נקודת העצירה של מרקורי מהווה אבן דרך במסלול קצר של שלושה חודשים, במסלול של שנה ובמסלול ארוך של שבע שנים ..ו… כך שכל אבן דרך מהווה נקודה בה ניתן לחדור לעומק הדנא המרקוריאני, ובחיים: תכנת החשיבה ותפיסת המציאות שלנו.

מרקורי מסיים את הרטרו ונכנס לצל פוסט רטרו, זהו השלב האחרון של הרטרו . בשלב זה ניתן להפיק רעיונות חדשים לבעיות ישנות וברטרו הנוכחי בכל הנוגע ליכולת שלנו להיות כנים ואמיתיים עם עצמינו ולחשוף ולגלות את מה שהצלחנו להסתיר, לטייח ולהדחיק ..

תזכורת לתהליך הרטרו:
שלב ראשון של הרטרו נקרא הצל טרום רטרו. בשלב זה עולות תחושות ראשוניות, תמרורים קטנים שאחר כך ברטרו עצמו יראו במלוא גודלם ועוצמתם.. לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת הלב לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על בסיס התנסות אישית מבלי לבדוק באמת מה קורה בשטח.
שלב השני של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורים, מקום זה מוציא החוצה חששות ומתחים, חוסר שקט ואין אונים…המטרה להעיר אותנו ממקום של שינה בכל הנוגע ליכולת תרגום הרגשות והאמת שלנו וממקום זה והמפגש עם העולם.
והשלב האחרון של הרטרו הוא הצל פוסט רטרו.. הזדמנות שלישית לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודה שנעשה ומכאן אפשרות לקפוץ מדרגה ולזהות תמרורים המהווים משוב לשינוי שחל בנו במהלך הרטרו.. שימו לב, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא (בעוד שלושה חודשים) וברזולוציה מדויקת יותר עד הרטרו הבא שכולו בדגים (2026)

כעת, שמרקורי מתחיל בהילוך ישיר יש אפשרות להשתמש במידי בהבנות שהגענו במהלך הרטרו כדי שתצורנה אבני דרך לשנה המרקוריאנית הקרובה.. חשוב לציין כל הרטרואים של מרקורי בשנה זאת פותחים שנה חדשה במעלים של אנרגיית מים ולכן הסוגיות שעומדות על הפרק הן רגשות והרגשות…. ממקום זה ניתן לזהות שהזמן מאפשר להגיע להצפה, הבנה, מגע, ריפוי והתמרת הרגש לרובד תודעה חדש..

31.3.19 מארס נכנס לתאומים
מארס מייצג את האש והפעולה והתאומים מספרים לנו על אזור אווררי ופתוח ולכן עם כניסת מארס לתאומים המהירות משתנה, האנרגיה הפיזית והנפשית זמינה יותר בתאומים , נוצרת אפשרות להביא מכוח אל הפועל את מיטב הרעיונות שעולים לנו בתקופה כל כך אינטנסיבית לביטוי דרך פעולות, דרך מהירות חדשה, יוזמות חדשות, ומרחב חדש.. אך בו זמנית כמו תמיד מדובר באנרגיה ואנרגיה יכולה ללכת לכמה וכה תסריטים, במיוחד אנרגיה מארסאלית, זה המקום עליו נאמר חיים ומוות ביד לשון.. מארס בתאומים יכול להשתמש במילים למלחמה או שלום, לאיזון או כאוס, לשלווה או עצבנות …

מארס בתאומים מביא עמו אומץ, יוזמה מהירה ופעולה ממוקדת או אימפולסיביות, ומחשבה שמגיעה אחרי מעשה…איפה נמצא עצמינו, איפה שהמתחוללת הדרמה במפה האישית (באיזה בית מארס עובר) ומה עשינו במהלך השבועות האחרונים בהם אנרגיית התאומים הופעלה בדרכים שונות המרגיל.. דרך אחרת להתבוננות: מארס מייצג את דמות הלוחם ואנרגיית התאומים מסייעת ללוחם להגדיר את ההבנות עדי לצור מטרות בעלות משמעות, לכן אם זמן זה מעלה תחושה אי בהירות או רעש חזק בראש זה הזמן להתבונן ולהסכים לאוורר את התודעה, לנשום ולקבל את הרעש ולאט לאט להפוך אותו לצליל מדויק של מטרה ופעולה.

אגב המהירות תקבל תנודה נוספת ברגע שמרקורי יסיים את כל המסע בדגים ויכנס לטלה ואז יתחרש האירוח ההדדי בניהם, בינתיים נכיר את מארס בתאומים וב 18 לאפריל מרקורי יכנס לטלה ויעלה הילוך..

ברכות לשבוע מואר ומאושר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן