מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מרץ 2019

15.3.19 צמידות שמש ומרקורי ברטרו – שנה מרקוריאנית חדשה
מרקורי ברטרו נצמד לשמש. כעת מרקורי נמצא בדיוק בין הכדור לבין השמש: נקודה זאת מסמנת את סוף המעגל הקודם של מרקורי והתחלת מעגל חדש. נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשרות בין החלקים הפנימים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

אנלוגיה מרתקת להבנה זמן זה הוא תנועת דג הסלמון, שוחה נגד הזרם כדי לחזור לנקודת ההתחלה ולהגיע למעגל חדש, אמנם ההישרדות לאורך הדרך יכולה להיות לא פשוטה, המון אתגרים, סכנות ומתח, אך הקוד הפנימי לוקח בחזרה למקור..כך גם זמן זה הרטרו בדגים לוקח בחזרה למקור וזמן זה הוא כמו השלבים האחרונים במעלה ההר , נגד הזרם ועם כל העוצמה אם יודעים מה מחכה לנו בנקודת ההתחלה. כדי למצות זמן זה ולהיפתח לרבדים החדשים שאפשריים בזמן זה, חשוב לנוע עם הידיעה האינטואיטיבית העמוקה במהות ומשמעות המסע, קורטוב של תקווה, תפילה ואהבה יכולים להיות ציוד נפלא בזמנים אלה.. עד שנגיע לנקודת הפנמה הבאה לכשמרקורי יסיים את הרטרו ויכנס לצל פוסט רטרו..

חשוב לזהות שהרטרו החל על המעלה האחרונה של הגלגל, מעלה קריטית שנושאת מאגר ענק של אנרגיות ולכן נקודה זאת שמתחילה את הרטרו היא בעלת משמעות גבוהה מאד ומאפשרת מסע עמוק מאד פנימה..

תזכורת לנקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי:
10.2.19 מרקורי נכנס לדגים
19.2.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
26.2.19 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
5.3.19 מרקורי מתחיל את הרטרו
15.3.19 מרקורי מתחיל מעגל חדש
28.3.19 מרקורי מסיים את הרטרו
11.4.19 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
16.4.19 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
17.4.19 מרקורי מסים את מסעו בדגים

16.3.19 מרקורי ברטרו עושה תשעים ליופיטר
שני הקולות המרכזים שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו הם מרקורי ויופיטר וכשנוצר קונפליקט בניהם, תחושת הבלבול והמתח הנובע מהבלבול יכולה לצור לא מעט כעס שמתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר, למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום.. המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.
חשוב לזהות שכעת זאת הפעם השנייה ששיח זה מתחולל בין מרקורי ויופיטר, הפעם הראשונה שנוצר שיח זה היה בזמן שמרקורי עבר את הצל טרום רטרו (22.2.19) היו הבזקים שרמזו על סוגיות שיש לטפל אוורר ולטפל, כעת בזמן שמרקורי ברטרו אנו נכנסים לשכבות עמוקות יותר ונוגעים בסוגיות שההדחקה הייתה עמוקה יותר.. זמן זה מעורר ומאוורר את התודעה כדי לאפשר ניקוי, זיכוך וריפוי והחזרת האמונה והאימון למרק תפיסת המציאות שלנו.. הפעם הבאה , הפעם השלישית והאחרונה בלולאת רטרו זאת תהיה בזמן שמרקורי יהיה בצל פוסט רטרו ואז ניתן יהיה לעשות פעולות ולראות תוצאות ..למי שרוצה לבדוק איך אנרגיה זאת עובדת על המפה האישית, אני זמינה לקריאה טלפונית קצרה וממוקדת

20.3.19 שמש נכנס לטלה
מזל טוב לכל הטלאים:) שנה טובה לכולנו
היום השמש חוצה את נקודת האפס בטלה, ושנה חדשה עושה את צעדיה הראשונים, כמו תינוק שמתחיל את דרכו: המון פוטנציאל, השתאות, התפעלות, התרגשות, אך במקביל אותו תינוק מצויד בהיסטוריה שמגיעה מזמנים אחרים שמסתתרים מאחורי הפרגוד. אנרגיה ראשונית טהורה ביותר, האוצרת בתוכה זיכרון הזמנים הקודמים את פוטנציאל הזמנים הבאים : חומר גלם ראשוני המכיל ארגז כלים מרתק של אומץ, ישירות, יוזמה, תשוקה, חלוציות, אסרטיביות, אמביציה ועוצמה לא רגילה של עשייה… כדאי להיות ערים גם לצד המוצל של האנרגיה: אגרסיביות, כעס, זעם, תסכול, תוקפנות, חוסר אונים, כאב ועצב… וכמו תמיד לזכור שהצל הוא המורה המוביל אל הפוטנציאל של האור במיוחד בשנה זאת שמתחילה תחת השפעה של ליקוי שעתיד ללוות לארוך השנה כולה.. .

מזל טלה מדבר על אנרגיה ראשונית : דלק לחיים והדלק מיושם באופן שונה אצל כל אדם ביחס למי ולמה שהוא, ומי ומה שהוא משתקף וניכר עלפי מפת הלידה .. כיוון שאחת משאלות המפתח של מזל טלה היא מי אני, זה הזמן לפתוח את השאלה מי אני לכל הרבדים, החל מהפרסונה וכלה במהות מזוככת של ההוויה האנושית במקום ובזמן זה. כדי לגעת בשאלה זאת וכדי לפתוח ערוץ לאנרגיה זאת, טיפ:) שאלות: האם נמאס לי ואני רוצה משהו חדש? האם אני מזהה התנגדות, תקיעות, חסימות ולחץ ? האם כעס ותסכול מהווים מנוע למוטיבציה? האם יש משהו חדש שאנו רוצה לעשות? משהו שמעולם לא עשיתי? זמן נפלא להעלות את השאלות ולהתחיל את המסע.. למי שרוצה להצטייד בשפה חדשה במסע זה, מייד אחרי חג הפסח מתחיל קורס ללמוד יסודות השפה האסטרולוגית, קורס קצר, ממוקד ואינטנסיבי – 15 מפגשים..

ברכות לשנה נפלאה שאור הכוכבים ינחה אותנו להגשמה, שמחה, אושר ואהבה

21.3.19 ירח מלא על ציר טלה מאזנים
ירח מלא זה על ציר טלה מאזנים מתיישב על מעלה אפס. מעלה אפס היא מעלה קריטית ולכן העוצמה של ירח מלא זה גבוהה מאד! אגב, זהו הירח המלא החמישי על מעלה אפס.. הירח המלא הבא, ירח כחול יהיה על מעלה קריטית אחרת מעלה 29.
ירח מלא זה מעלה את הדיאלוג בין דמות הלוחם המתפתח למנהיג לבין דמות הדיפלומטית המתפתחת ממצב של ויתור וריצוי למצב של יצירת איזון והיזון הדדי.. .

השאלה המרכזית שעולה עם ירח מלא זה נוגעת במקום של איזון. האם אנו מרגישים מאוזנים? או על הקצה? האם אנו מוצאים עצמינו בתוך מאבק? קונפליקטים? גודש רגשי לצד גודש עצבי?האם אנו בתוך מקום של שלווה או במקום של ריצוי וניסיון להתמודד עם המציאות התובענית?

מיקום השמש בטלה מדבר המקום של רצון , מיקוד ופעולה למול הירח במאזנים שהיא ההכרח בראיית האחר, הקשבה והכלת האחר ולכן ירח זה עוסק בדואליות של החיים: זכרי/נקבי, שחור/לבן, חיובי/שלילי, אקטיבי/פסיבי, אני/שותפות, עצמאות/הדדיות ועוד… כדי לחוש שלמות יש צורך באיזון בכל הסוגיות הללו, אם אין איזון, יש צורך לפענח איך החוסר איזון הגיע לשם מלכתחילה, ומה התועלת שאנו מרווחים מחוסר האיזון או איך חוסר האיזון מצביע על פחד שלוקח את המושכות ומנהל אותנו או ממי אנו מפחדים שיקרה אם נרשה לעצמינו להיות באיזון? שאלות רבות עולות עם הירח המלא וממקום זה נמגנט מבחוץ את התשובות עד המולד הבא שם נחליף את הדיסק ואת המנגינה (כשמה שקבלנו ממחזור ירחי זה יהווה פלטפורמה למחזור הירחי הבא..)

הדואליזם מוליד את מקור החוסר איזון, וחוסר איזון מוליד את הקונפליקטים וקונפליקטים מולידים את המתח, לחץ, פחד, קושי, תקיעות ושאר מרעין בישין.. לכן הבנת מקור החוסר איזון של הדואליזם הכרחית כדי לפתור סוגיות של ויתור, פשרה, ריצוי וביטול עצמי… זאת משום שממקום של ויתור, פשרה, ריצוי וביטול עצמי מגיעים: תסכול, כעס, זעם, כאב, דכדוך, אבדן ו… ירח מלא זה מכריח לזהות איפה אנו לא מאוזנים! להרגיש את החוסר איזון ומה שהוא מעורר וממקום זה, גם אם יש בעיות, קונפליקטים, קשיים ומחלוקות, תמיד יש פתרון שמביא לניצחון וקפיצת מדרגה.

אם ניקח לדוגמה את המקום של הפשרה, האם להתפשר משמעותו להיכנע לתנאים בהם אין לנו אמירה, שליטה או אפשרות והזדמנות להרוויח משהו? או שפשרה משמעותה לחיצה על כפתור ישן שמכיל מחסן עמוס לעייפה? המחסנים של הזיכרון בכל הרבדים הם אשר מגיבים למקום של הפשרה ולכן גירוי של אותו מקום ויצירת חוסר איזון הם חלק מהתהליך של הריפוי והאיזון האמתי. הירח המלא במאזנים לוחץ על אותם מחסנים של הלא מודע ומעיר /מאיר אותם לצורך עבודה אישית שמטרתה יציאה מעבדות לחירות, עבדות למחסנים ישנים לחירות של בחירה באפשרות והזדמנות להרוויח משהו חדש בחיים.

ומה בכל זאת יכול להיות בעייתי? סובייקטיביות וערבוב בין פחד לאינטואיציה, בין רצון לריצוי ובין מלחמה לשלום וממקום זה לא רואים את האפשרות אלא שרויים בתוך הכאב שהתעורר, מעורבות זאת גורמת לנו להיכנס לחוסר אימון, מאבקים, ספקות, עייפות, חוסר בהירות וקושי לשמוע את הקול הנכון בזמן ובמקום הנכון.. לא בכדי פסח תמיד חל עם שמש בטלה וירח במאזנים כדי לחזור ולהעלות את אותו זיכרון ישן שעמוס בכאב ופחד, לא רק ברמה אישית, אלא הד.נ.א של השורשים העתיקים ביותר, לצד שורשים לאומים, מדינים, פולטים וחברתיים, תוך מפגש עם שורשים אישים של הרגלים, תפיסות, עמדות ואמונות וחוזר חלילה עד שנדע להשתמש באותו כפתור לחוץ לשינוי, ריפוי, שדרוג וקפיצה למימד חדש בו ניתן לאזן ולהפרות , להעצים ולהאמין..

כל האמור מהווה רק חומר הגלם הראשוני לכמה וכמה מבנים, לכן גם תחושת הגודש, לחץ, מתח ומפגש עם שלושת מצבי ה- F (Fight. Flight. Freeze) מומלץ להתבונן במפגשים אלה כדי לזהות את המחסנים העתיקים ולאפשר לקחת את ההזדמנות האפשרית כעת לשנות ולרפא ולצור מציאות חדשה שתואמת חלום וחזון: נקודה חשובה שכדאי לקחת בחשבון ..ככל שאנו נותנים למשהו ערך גבוה יותר כך הוא בעל יכולת ללחוץ חזק יותר.. מה הם הערכים בחייך? כמה משקל נתת להם? והאם כל זה מתאים למציאות חייך העכשווית?

וכל האמור מתעצם נוכח המעלה הקריטית! הכל מקבל עוצמה וריכוזיות חזקות יותר.. הירח המלא הבא יהיה גם הוא על ציר טלה/מאזנים על המעלה האחרונה: ירח כול ולכן יש לנו שתי הזדמנויות לעבוד על הסוגיות הללו, כעת ממקום ילדי, צעיר שנחשף למרחב חדש כשהפעם הבאה נגיע בהכנה, מוכנות וכנות לקחת אח האחריות לאיזון והיזון

21.3.19 ונוס עושה תשעים למארס
ונוס מייצגת את הצד הדיפלומטי, בעוד מארס מייצג את הרצון חדור מטרה וכשנוצר שיח מסוג זה, למעשה נוצר ויכוח חזק בין הנכונות ללכת בדרך האישית והאותנטית (ונוס בדלי) למול הרצון ללכת בדרך שמספקת בטחון שנשען על המוכר והידוע: (מארס בשור) מקום זה מוביל לחוסר שקט שלוחץ על הפער בין שתי אנרגיות בסיסיות בתוכנו .. כשמבינים ומודעים לוויכוח זה אפשר לרתום את שתי האנרגיות למטרה נעלה דרך שיתוף פעולה. אם אין מודעות או מאפשרים לכפתורי האוטומט ההישרדותי לנהל את החיים יש שתי אפשרויות: לעצור בפינה עם ונוס ולחוות תחושה של בדרך שלי או בדרך שלי או לרוץ עם מארס כשהחרב שלופה למלחמה..

כך או כך נוצר מצב של חוסר איזון שמוביל למתח, מאבקי כוחות, סוגיות של שליטה/חוסר אונים/מתח וכו.. המפתח מודעות ונכונות לזהות שלמרות שמדובר בשני חלקים שונים בתוכנו, שני חלקים אלה יכולים לפעול למען משהו גדול יותר שממנו ניתן לבנות את המקום האישי המיוחד על בסיס של מרחב צומח ומתפתח

ברכות לשבוע נפלא ושנה מלאת אור ושמחה

מחשבה 1 על “מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של מרץ 2019”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן