מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של ינואר 2020

שבוע עמוס במיוחד!!! ירח מלא ראשון לשנה בליקוי משמעותי שיוצר לחץ אינטנסיבי חזק במיוחד, שבוע מיוחד שמשנה את ציר הזמן באופן יוצא דופן: פותחים את הדלת

10.1.19 צמידות שמש מרקורי
צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני, זוכרים את מעגל הרטרו שהתחיל בנובמבר? כעת אנו מגיעים לשיא בתוך המחזור של מרקורי ומקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, או במילים אחרות ניתן לזהות את לבדוק את מה שזרענו בתחילת המחזור במבחן התוצאה

זמן זה מביא לנקודת שיא חדשה, כיוון שמרקורי בגדי פועל על עקרון הפרקטיקה, זמן נפלא למנף את כל רעיונות לפעולות, או במילים אחרות ניתן להדליק את כל המנורות:) וממקום זה לצור פרספקטיבה חדשה, תפיסת מציאות גבוהה יותר ומהירות גדולה יותר, כדאי לשים לב שכל המנורות דולקות והמהירות מתעצמת בקלות יכולים להיות קצרים במערכת, מטרת הקצרים לספר לנו איפה אנו לא ממש מחוברים למציאות ובמקביל איפה המהירות שלנו לא מסונכרנת עם המציאות ..

הקצרים שיכולים להגיע כעצבים, חוסר שקט, ויכוחים ומאבקים בינינו לבין עצמינו או בנינו לבין אחרים הם חלק מהמראות שמאפשרות לקחת סבוב חדש: כדאי לשים לב ולמצוא ערוץ לארקה..

חשוב: מרקורי החל את השנה בעקרב וכעת בשיאו הוא צמוד לפלוטו שני מצבים אלה מדברים על אנרגיה של שינוי, בתחילת המעגל ההסכמה לשנות ביחס לאמת דרך התמודדות עם צללים והפחדים וכעת ההסכמה לשנות כדי לשפר את מה שהרווחנו מאז תחילת מחזור מרקורי.

כיוון שמרקורי הוא הפלנטה המהירה ביותר בתוך המקבץ שנמצא כעת בגדי הוא זה שסוחב איתו את כל האנרגיה ונטען ומטעין עד סיום מהלכו בגדי.

10.1.20 ירח מלא על ציר גדי /סרטן מלווה בליקוי מלא
ירח מלא זה הוא השיא של המולד, כן אותו מולד /ליקוי שהתרחש ב 26.12.19 זה שפתח את המחזור הגדאי ומביא כעת את הכול לשיא.. ירח מלא תמיד מדבר על קונפליקט , הקונפליקט בין ממלכת היום (שמש) לממלכת הלילה (ירח) תמיד זמן זה מביא קצוות, אך שהירח המלא מגיע על ציר גדי/סרטן, מדובר בציר השייכות ולכן ציר זה רווי לא רק בקונפליקט אלא גם בטראומות.. כל מה שנחקק על ציר הזמן מגיע לשולחן …

חשוב לזהות שאותו מולד לוקה מגיע כעת לשיא דרך קונפליקט בין עולם הרגש, שבטיות, זיכרון עתיק, משפחתיות ושייכות למול הצורך האישי להגיע להכרה דרך אינדיבידואליזם, חברה, הכרה, אוטוריטה וסוגיות של כשלון/הצלחה: היחסים בין שורשי עץ החיים לצמרותיו נחשפים עד קצה הגבולות ולכן זמן זה מאפשר גישה למקומות העמוקים ביותר לצד הציפיות הגדולות ביותר..

בדרך כלל ליקוי זה חזק מאד וכעת חזק פי כמה וכמה משום שהמקבץ בגדי מעצים את האנרגיה, מצד אחד שמש מרקורי על המעלה, מצד שני סטורן פלוטו על המעלה, מצד שלישי יופיטר על ציר הדרקונים, ולא לשכוח את אוראנוס שבדיוק יוצא מרטרו.. זמן אינטנסיבי מאד, אגב, רק כדי לסבר את האוזן בפעם האחרונה שהיה מקבץ כזה בגדי: 1518 ..

כדי לא לדחוס, נעבור כל מיקום/זוית/שיח בפני עצמו ואז למי שמוכן יהיה לצור את התמהיל של הכל ביחד יכול לראות עד כמה ליקוי זה חזק ומפעיל את כל העולמות הרגשיים שלנו, את התת מודע האישי והקולקטיבי, את הצורך להיות בזמן נתון (גדי) לנכס את האמירה האישית, את האג’נדה האישית ואת הפעולה האישית היחודית כדי להביא מרפא וריפי לתת מודע האישי והקולקטיבי..

10.1.20 אוראנוס מסיים את הרטרו
אוראנוס מסמל את המיוחד, האינדיבידואלי והאחר ולכן תנועה של אוראנוס מייצגת את התודעה המיוחדת ואת אופן ביטוייה. במהלך הרטרו כל אותה אנרגיה עובדת פנימה, לכן הפוקוס היה בעולם הפנימי ובשינוי התודעה הפנימית וכשאוראנוס יוצא מרטרו זה הזמן בו מתחילה הקרנה של אנרגיה החוצה, זה המקום בו אנו מביאים החוצה את האינדיבידואליזם …

ואיך? אוראנוס ממוקם בשור, אוראנוס בשור מדבר למצוא את המאבים האמיתי הנסתרים בתוך מרחב בטוח לכאורה. זה הזמן לצאת מתוך הקופסה הקולקטיביות, לנפץ את החומות של הביטחון החברתי וההרגלים עמם חיינו לאורך שנים כדי לאפשר לכשרון האישי לצאת החוצה..

לכן הזמן בו משתנה התנועה נוצרת רעידה גדולה ברמה אנרגטית..ממקום של ספיגה פנימה הדלת נפתחת החוצה, זאת הסיבה שזמן זה יוצר תחושה והרגשה של רעידה חזקה מאוד, כמו דלתות ענק נפתחות…

וזה הזמן בו נדרשים להיות אמתיים עם מה שאנו יודעים, גם אם זה מקום שנחווה כלא בטוח, שלילי, כבד, כואב או מקום שנחווה כהשראה, שמחה, הבנה והכרת תודה: זה הזמן לפתוח החוצה את הכל . אוראנוס מדבר על התודעה המתרחבת (במטרה לפתוח את הסוגרים וסורגים של הפרדיגמות העתיקות ולגדול יחד עם היקום) לצד סטורן המדבר על התודעה המתכווצת (במטרה לצור קריסטליזציה מובנת ובטוחה ממנה תצמחנה הפרדיגמות שתהוונה עמודי בסיס לחיינו)

לכן זמן זה לוחץ חזק מאד על כל כפתורי פתיחת הדלתות.. מקום לא פשוט אם יש איום, קושי, מאבק או מלחמה .. רק היציאה החוצה יכולה להביא לעיירות חדשה ממנה גדילה והבנה ופתרו לאותו איום, קושי, מאבק ומלחמה.. ואפשר אחרת:) אפשר להצטרף להתרגשות של התחלה חדשה בה ניתן להתחבר למקום אמיתי ואוטנטי כדי לאפשר לעצמינו חיים אמתיים ומאושרים.

12.1.20 מרקורי נצמד לסטורן
מרקורי מייצג את החשיבה ובגזרת הגדי מחפש את הביטוי המלא תחת עינו של הצנזור. סטורן שליט מזל גדי מייצג את הצנזור המוביל למפגש עם המורה הפנימי כדי לאפשר גילוי של חכמה וכלים ליישומה במציאות חיינו..

לכן זמן זה מאפשר זה להעיף מבט רציני במציאות החיים ולהגיע להבנה האם מציאות זאת נבנתה מבחירה מודעת או מנסיבות חיים. לכן, צמידות זאת יכולה ללחוץ על כפתורי ביקורת פנימית, אשמה מלווה בהלקאה כשהמטרה להתבונן ולראות מה מוביל ולמה במטרה לקחת את המסקנות ולהפיק בחירה חדשה שנשענת על תוצאות. מומלץ בזמן זה לבדוק את יסודות המציאות במבט חד ובהיר, האם המציאות היא פרי תפיסה וגישה או תולדה של נסיבות וגורל?

כעת ניתן לפתוח את התודעה למקום פרקטי ולפתח תכניות פרקטיות וחכמות שנשענות על תוצאות אמיתיות ולא על סיפורים או תירוצים ויותר מכל פחדים שמקבעים את השכל והתודעה למקום בו נכנס לאוטומט. כיוון שמקום זה כולא את תפיסת המציאות בתוך תבניות שמונעות מפחד ומתח, זה הזמן לשחרר ולהותיר מאחור את מה שלא רלוונטי ולא מקדם את המטרות..

12.1.20 מרקורי נצמד לפלוטו
באחת המיתולוגיות העתיקות מרקורי מתואר כמי שגנב את האש מפלוטו – אל השאול, לשירות האדם והאש כאן מסמלת רבדים רבים , החל מאש החיים וכלה במקור פרקטי לחום והזנה.. לכן שבמציאות מתרחש דיאלוג בין מרקורי לפלוטו נמצא עצמנו נכנסים למקום עמוק מאוד (פלוטו) ומביאים לפני האדמה (מפגש עם העולם) אנרגיות חדשות שמאפשרות מיקוד חזק יותר, עוצמות גדולות יותר, עומק שונה ויותר מכל יכולת השפעה בתוך המפגש עם המציאות..

לכן כדאי לזכור שעוצמה גדולה הולכת עם אחריות ואחריות מבקשת למדוד נכון את העוצמות שבאות לידי ביטוי במפגש עם המציאות.. כי בקלות ניתן עם הכוונות הטובות ביותר לשרוף גשרים (האש לא רק מחממת..אלא גם שורפת) לכן אחריות, זהירות, והקשבה וממקום זה נוצר מפגש אמיתי, כן, עוצמתי, לרבדים שעד כה לא היו זמינים, ונקודה חשובה נוספת, כפי שלנו יש ערוץ לעומק אחר כך גם לאחרים והמפגש עם אחרים יכול לעורר משוב חזק מאוד עם עוצמות רגשיות גדולות מאוד.. לנשום.. להסכים להתבונן לעומק ולשחרר את הצורך לשלוט בסיטואציה..

האפשרות להיות בכנות ומחוברים לאמת יוצרת ערוץ למקום חיובי, לכן מצב זה מאפשר להגיע לשפע של רעיונות חדשנים ובמידי ליישם, ברמה הפרקטית, כדאי ומומלץ להצטייד בפנקס וברגע שזה מגיע לרשום, אם זה מגיע תוך חלום, הפנקס לידי המיטה מספק ערוץ נפלא לשמור מה שקפץ ועלה, אם זה תוך כדי נסיעה, לנצל את הרמזור או עצירה הקרובה לרשום, זה חשוב כי אלה הסימנים שאנחנו מחפשים מהיקום.. וכעת גם ניתן ליישם באופן פקרטי וברור למען צמיחה וגדילה

12.1.20 סטורן נצמד לפלוטו
היבט זה שהמתרחש אחת ל 31-38 שנה מתחיל מעגל אנרגטי ענק שמפעיל את גלגלי הזמן.. ולמה המעגל הזה לא קבוע”? משם שהמסלול של פלוטו סביב השמש מאד פחוס ולכן יש זמן בו מבלה פחות זמן במזל (דוגמה בעקרב, בסיס הבית 14 שנים ) ויש מזלות בהם מבלה יותר מכפול זמן (לדוגמה : שור , הרחוק ביותר מהבית 31 שנה) לעומת סטורן שעובד על מעגלים קבועים של שנתים וחצי עד שלוש שנים..

כיון שמעגל זה כל כך משמעותי.. מכינה מאמר מיוחד לקראת צמידות זאת..

13.1.20 שמש נצמד לפלוטו
שמש מייצג את ההכרה ותודעה הגבוהה המחוברת למטרה של החיים, פלוטו מיצג את המניעים העמוקים ביותר מתחת לפני השטח. כששמש נצמד לפלוטו הצמידות מעוררת עוצמות גדולות יותר נוכח העובדה שכעת ניתן להתחבר לרובד עמוק יותר.

ממקום זה יכולה להתעורר נחישות ותחושה חזקה שיש ללכת עד הסוף עם כל הכוח והעוצמה. השאלה כאן האם כוח או עוצמה? כי שימוש בכוח יכול למשוך אנרגיה שלילית שמובילה לחשדנות ומאבקים עקרים בעוד עוצמה יכולה לסייע להתחבר למרכז הפנימי ולאפשר השלת קליפות ושכבות הגנה במטרה לצור חיבורים אמתיים בזמן זה. זמן זה מאפשר לגעת בדפוסים העמוקים של הלא מודע (גם אישים וגם של אחרים) זמן זה מאפשר לראות את מה שעבר להגנות והחומות, לזהות את הגרעין האמיתי וליבת הקיום ולכן זמן זה מאפשר לגעת במעמקים ולרפא את המחשכים, לשפוך אור ולשנות סדרי בראשית..

זמן נפלא לעבודה עם הצנזור לעומק המניעים, מגמות ודפוסים עתיקים במטרה לרפא ולחבר לתודעה גבוהה יותר ומטרה גבוהה יותר. היבט זה יכול לקחת למחשכים של הביבים הכי עמוקים שמתחת לפני השטח או למקומות הגבוהים ביותר

13.1.20 שמש נצמד לסטורן
צמידות שמש סטורן מדברת על הזדמנות לעמוד מול מציאות החיים והתוצאות שהביאו אותנו עד הלום והפעם בכל הנוגע למפגש האמיתי ם סוגיות של הצלחה, זה הזמן להתעורר ולזהות מה באמת תקף ובעל משמעות בחיינו ומה ניתן ליישם כחלק ממסע ההתפתחות שלנו.. לכן זמן זה שם פוקוס על ביקורת לא פשוטה, על מתח, אשמה ותחושה של חוסר אונים הנובעים מסוגיות של הצלחה/כשלון

אם ננסה לפשט את רעיון ההצלחה או הזהות האישית של האדם מול העולם ..נוכל לזהות מקום זה כמו עץ הניזון משורשים עמוקים בזמן ונותן פירותיו בזמן הנכון ובמקום הנכון ולכן ניתן לזהות אותם ולתת להם משבו..

אותם פירות בנויים על צרכים אישים מאד להיות שלם מול העולם, לקבל את ההכרה בעולם דרך האני השלם, כל מה שנחווה כחלום או אמונה או תקווה מבקש כעת את הביטוי המלא במציאות וסטורן המיצג דרך דמות הצנזור בפאזה הראשונית שלו מביע כדי לבדוק האם באמת צלחנו והצלחנו.. ממקום זה ניתן לזהות בקלות שזמן זה יכול להיות קשה ולא פשוט, תחושה והרגשה של חוסר אונים ולכן יש כאן הזדמנות לזהות שהדרך לא מדויקת והמשא על הגב לא בהכרח נכון .. זאת הזדמנות לקחת אחריות ולצור תכניות מחודשות למטרה ממוקדת תוך הבנה הכלים שמסייעם להגעה למטרה..

אם מתחילה להדהד תחושה של סיפוק וידיעה פנימית עמוקה שהכול בסדר, מדובר בסימן מופלא שדוחף קדימה להמשך להדרך למטרה הבאה.. נקודה נוספת שהיבט זה יכולה להעלות, עצב.. עצב עמוק ולא בהכרח מובן מדוע ולמה.. זאת משום שנקודת זמן זאת שמה אור גדול (שמש) על המקומות החשוכים ומודחקים (סטורן) זמן של עבודה מדהימה עם אור וצל כדי להגיע לפסגות המחכות לנו ..

13.1.20 ונוס נכנסת לדגים
ונוס נחשבת לנעלה במיקום זה, מלאת קסם, מתיקות ומלאכיות, לכן מעברה לדגים מאפשר להתחבר לאנרגיה זאת, אך במקביל כדאי לשים לב שהדגים נעים בשני כיוונים שונים, לכן התחושות והרגשות יכולים לנוע על גרף עולה ויורד ללא סדר שניתן לצפות מראש. זמן זה מאפשר להתחבר לקשת עצומה של רגשות הנובעים מצורך עז להתחבר למשהו גדול יותר..

הצורך להתחבר למשהו גדול יוצר ציפיות ולכן מקום זה יכול לפתוח לערוץ להגשמה לאותו משהו גדול או לחילופין לאכזבה ותחושה של יאוש, חשוב לציין האכזבה והיאוש רק מאפשרים לבדוק לעומק את יישום החלומות בחיים בכלל וביחסים בפרט. ואם ביחסים עסקנן, זה הזמן בו ניתן לצור ערוץ לחלקים הגבוהים שבנו, לפתוח דלת לחמלה ואהבה, סליחה ואכפתיות ועיקר נתינה ומסירות נפש לרעיון /אדם..

ברכות לשבוע מואר במיוחד

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן