מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של מרץ 2019

שבוע זה נמצא תחת אנרגיית מולד הירח, תחת מעבר אוראנוס לשור ותחת מרקורי שנע לאחורפרטים בתחזית מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מרץ 2019 ובשבוע זה יש לנו היבט אחד חזק ובעל משמעות

13.3.19 שמש עושה תשעים ליופיטר
שני גופי האור הגדולים במערכת שלנו בשיאו של שיח דינמי. שיח זה מדגיש את היחסים בין יופיטר ונפטון, יחסים שמלווים אותנו לאותנו לאורך השנה כולה. ואיך שיח של כמה ימים משפיע על יחסים אורכי טווח, בדיוק כמו בחיים, כשנוצר הבזק של הבנה בשיחה קטנה , אותה הבנה יכולה להאיר יחסים ארוכים ולהביאם למקום חדש, לאפשר אימון וחיבור ללא התנאים שישבו שם מלכתחילה..

ולמה זה קורה? כששמש נכנס לזירה הכול מואר באור חדש וניתן לזהות מה שקודם לא ראינו בגלל הרגלים, עיוורון, חשכה, תפיסה ו.. ממש כמו חדר חשוך שאנו רגילים להסתובב בו ומכירים אותו בעיניים עצומות (תרתי משמע) כשמדליקים את האור פתאום אנחנו לא מבינים איך בכלל התניידנו בתוך הכאוס הזה

כשמדליקים את האור מתחוללות שתי תופעות אחת הבהלה והפחד ממה רואים ואיך חיינו כך עד כה ותופעה שנייה של התלהבות ממה שנגלה לעיננו.. מה שרואים תלוי בתפיסת המציאות שלנו. לכן זמן זה קורה לנו להתבונן בתפיסת המציאות, איזה משקפים אנו משתמשים, מגדילות, מקטינות, ורודות או שחורות.. המציאות נראית מבעד לעדשות תפיסת המציאות וכעת יש לנו הזדמנות לעשות עבודה על תפיסת המציאות שלנו בעיקר בכל הנוגע לעולם האמונות ועולם החזון והאידאלים שלנו.

דרך נוספת להבין את השיח בין שמש ויופיטר על רקע היחסים בין יופיטר לנפטון הזדמנות לגעת בחלומות דרך עולם האמונות, כיון שמדובר בשיח דינמי יש סיכוי למפגש עם אתגרים, והכרח לקפוץ את קפיצת האימון מתוך ידיעה שהקפיצה תוביל לאוקיינוס של אושר:)

נקודה חשובה בשיח בין יופיטר בקשת לשמש בדגים מדברת על יכולת השיפוט שלנו, שיפוט ביחס לאמונות ואידאלים. לכן זמן בו נפגוש את האתגרים שנובעים מיכולת השיפוט והשאלה שעולה כעת האם השיפוט אובייקטיבי או סופר סובייקטיבי .. חשוב לבדוק האם הגישה נובעת ממיקוד יתר באידאלים ואמונה ללא התייחסות למציאות והמאמץ הנדרש לעשייה ויישום האמונות החלומות.

דרך אחרת לראות מה מספר השיח בין יופיטר ושמש: האנרגיות מובילות מעבר לגבולות ומעבר למימד המציאות בו אנו חווים את חיינו ולכן הצורך העז לפרוץ גבולות והדלק הוא האמונה והחזון, השאלה.. האם יש קשר בין אמונות וחלומות לבין האפשרות בעולם של תוצאות…טיפ : חשוב לחלום ולהאמין אך באותה מידה חשוב להבין את העבודה הנדרשץ כדי לממש ולהגשים את החלומות והאמונות שלנו כדי שלא נתקל בקירות המגבלות והגבולות.

ברכות לשבוע מלא שמחה,
אופטימיות והגשמת חלומות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן