מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של ספטמבר 2019


8.9.19 שמש עושה תשעים ליופיטר
היבט זה יכול להיות לא פשוט משום שמציב את הקושי לשפוט מה חשוב ובעל ערך גבוה יותר בחיינו ולמה? כיוון שמפגש בין ענקים שמימים יוצר מצב של פילטר עם עדשה מגדילה מאד, תחת עדשה מגדילה אנו רואים את המציאות באופן מעוות ולא מסוגלים להיות בכנות ואמת עם עצמינו בין אם מדובר במאוויים או בפחדים ולכן זמן זה מוביל למחקר פנימי מעמיק בנוגע לחיבור שלנו למציאות.

אם נעזר בזמן זה לחקר כן ואמתי של הערכים שלנו, נוכל לפתוח את התודעה למרחב מעניק מפתח לחכמה .. אמנם הכול מקצין למימדים שמעבר ליכולת ההכלה, אך דווקא זמן זה מיצר נגישות לחכמה. כיוון שאנו מדברים על שיח דינמי שמייצג מאבק או לוחץ על כפתור המשוב יש מצב שהחכמה תגיע לא מניסיון אישי שלנו אלא דרך מערכות יחסים בעלות ערך בחיינו

דרך אחרת לבחון את הקולות הללו: זווית זאת בין שמש ויופיטר מדברת על שיח שני ענקי האור במערכת השמש שלנו. בין שמש ויופיטר, שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית! לכן שיח זה לוקח לסנוור ומשחקים בין אור וצל וכששני גופי אור מדברים נוצר פוטנציאל למשהו גדול מהחיים. דיאלוג זה מאפשר מפגש שמטרתו לחבר בין אמונות שנספגו מעבר רחוק ביותר לגיוס דלק לפריצת גבולות ויצירת מרחבים חדשים.

המתח בין שמש ויופיטר מאפשר להעמיק לשיח הפנימי ודרכו להגיע להבנה בהירה עמה ניתן לעבור דרך תקרת הזכוכית ולעוף למרחבים חדשים, אך בדרך ניתן להתנגש ולהיתקל בגלל הסנוור והטלת הספק הנובעת מהמקבצים השונים של האנרגיות בהן נמצאים ענקי האור..

מקום זה שם דגשים על בטחון עצמי, שאיפות ואמונות שיכולים לגדול למימדים של בעירה .. במצב זה קשה מאד לשפוט מה נכון ומה לא נכון, ולכן שיח זה שם דגש על קשב ועל איזון מתוך הבנות של נדנדת החיים הראשונית ביותר.. נקודות התורפה הן בטחון עצמי מוגבר עד מקום של הסתבכות עם סוגיות של שליטה , יכולת שיפוט לקויה נוכח נוכחות גדולה מידי של אני או של מישהו אחר במקומי, פרספקטיבה רחבה מידי או צרה מדי, התלהבות יתר ו… חשוב לנשום ולבדוק את מערכת התגובות נוכח מפגש עם המציאות, סיטואציות ואנשים.. ודווקא אותם מצבי קיצון יכולים לעזור לראות בכנות מה באמת קורה בחיינו במטרה לאזן שכן רק מתוך איזון נוצר הערוץ הבריא לחכמה..

10.9.19 שמש עושה מולות לנפטון
דיאלוג זה מספר לנו על עולם ללא גבולות המצוי בתוך מגבלות של החומר, המקום והזמן:) עולם של אידאלים, השראה ויצירתיות לא רגילה שמבקש ביטוי דרך החיים היומיומיים..

זמן זה חושף אותנו למרחבים בהם ניתן לזהות את הפער בין החלומות לבין המציאות, בין הרעיון הגדול לבין החיים הקטנים והפשוטים, אך בו זמנית מדובר בפוטנציאל דרכו ניתן ליישם ולממש את הרעיונות האוטופיים במציאות הרגילה.. למעשה זמן זה מאפשר לראות מרחבים שונים, מצד אחד מרחבים אין סופיים (נפטון בדגים) ומצד שני מרחבים ממוקדים ומציאותיים (שמש בבתולה) לכן מצד אחד ניתן להילכד בין המרחבים השונים במהותם עם תחושת רמייה ואכזבה קשה ומצד שני ניתן לזהות את הגשרים שבין העולמות לבנות עוד גשרים לעולמות קסומים ומופלאים ולהזין את המציאות הרגילה באותם עולמות..

זמן של השראה, יצירה וחיבור לחזון ובו זמנית זמן של טשטוש , דכדוך ולאות.. חשוב לזהות שכעת ניתן להתחבר לחזון ולחלום הגדול של החיים ולאמצו למציאות היומיומית, אם דכדוך ואכזבה מגיעים לפתח דלתנו זה הזמן להתפקחות והתפכחות : כעת ניתן לצור רשימת חלומות לצד תוצאות המציאות כדי לטוות תכניות פרקטיות להגשמת החלומות .. אפשר להתחיל מהחלום הקטן ביותר ולהגיע עד לגדול ביותר.. אם נרשה לעצמינו:)

12.9.19 מארס עושה תשעים ליופיטר
מארס מייצג את דמות הלוחם הפנימי ויופיטר מייצג את דמות הפילוסוף הפנימי, היבט זה או שיח זה מדבר על הלוחם מול הפילוסוף. הדיאלוג בין השניים חושף את מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה.. כשהמטרה למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון. לשם כך רצוי ומומלץ להבין את דמות הלוחם ואת דמות הפילוסוף ומה הדיאלוג בניהם במטרה לקחת את המושכות לידיים ולהניע את כרכרת החיים למטרה הנכונה במינימום מאמץ ומקסימום אפקט.

דמות הלוחם מיוצגת על ידי מארס ודמות הפילוסוף מיוצגת על ידי יופיטר. נתחיל עם הלוחם שכן דמות זאת היא הדמות הראשונה שמנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה.

דמות הפילוסוף היא דמות שנולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים.
הלוחם ממוקם כעת בזירת הבתולה שואף להגיע לביטחון ועוצמה דרך הבנות של המציאות. הפילוסוף ממקום כעת בזירת הקשת, בבית.. שואף להרחיב את האמונה ולהטעין את עצמו בדלק למימוש והגשמה. מיקומים אלה יכולים לגרום לקונפליקט אם הלוחם נכנס למגננה הנובעת מהישרדות או חוסר חיבור לאמונה תוך גיבוי עצמי דרך סיפורים, תירוצים ואולי גם סיבות , או אם הפילוסוף מונע ממקום של כיווץ האמונה והישתבבלות נוכח אמונות חוסמות ..המסע תחת השיח בין הלוחם לפילוסוף מדבר על חיבור לאומץ להבין ולגדל אמונה כדי לעבור דרך קירות הפחד והספק.

אם מונעים מפחד וחוסר אמונה בקלות ניתן לדרוך את נקשנו ולצאת לקרבות אין סופים תוך הטפה בצדקת הדרך, אם מוכנים לצאת למסע של שיח בין שתי הדמויות הללו : הפילוסוף יכול להטעין את הלוחם בדלק למסע מופלא מעבר למוכר והידוע….
חשוב לזהות שציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס דעתנות או אמונות חוסמות ולכן זמן זה מאפשר לזהות ולשנות, לשדרג ולצור פעולות חדשות ומכאן גם תוצאות חדשות. זמן נפלא להסכים להיות אמיצים כדי לשנות את הפחד לדחף וצור סט אמונות שתדלקנה את יכולת העשייה, העשייה תוביל לתוצאות מעצימות..למי שרוצה לחקור את ההפעלה הזאת ביחס למפה אישית, אני זמינה לקריאה אישית עמוקה

13.9.19 מרקורי נצמד לונוס
צמידות זאת מתרחשת במעלה האחרונה של בתולה, וכל שיח תחת מעלה אחרונה מקבל תמצית מיוחדת של כל מה שמצוי תחת אנרגיית הבתולה! דלת ענקית למרחבי אינטליגנציה אחרת..

מה קורה בשיח זה?מרקורי מייצג את החשיבה ובבתולה מביא עמו שפע של חשיבה יצירתיות וערוץ קל לביטוי עצמי. ונוס מייצגת את מערכת החושית והערכית ולכן בזירת הבתולה חל חיבור חזק למערכת החושית והערכית ביחס למציאות החיים היומיומית..

כיון שהצמידות מתרחשת במעלה קריטית (מעלה 29 בבתולה) נוצרת עוצמה לא רגילה וכשנוצרת צמידות בין מרקורי לוונוס כפותרי חיבור למציאות פועלים בעוצמה גדולה מתמיד והאינטליגנציה החושית והיצירתית מקבלת דלק חדש למפגש עם החיים. זמן נפלא בו ניתן להתחבר לכוחות הריפוי הטבעיים ולעורר את החיבור לאדמה, לנקות ולזכך את מרחב המחיה ותרגל את הכישרונות
זמן זה מאשר לרדת מהגדר של הספקות והפחד ולהבין את מתנות שיש לנו .. למרות ועל אף הביקורת משהו מאפשר להתעלות ולהתחבר למתנה של החיים.. זמן נפלא להבין את העוצמה הטמונה בתוך תמונת החיים

14.9.19 ירח מלא
ירח מלא זה הוא תולדה של המולד .. השיא מגיע כעת כשאופק של מפת המולד במאזנים, ונוס השליטה בבתולה במעלה קריטית צמודה למרקורי.. ונוס מסיימת את מסעה בזירה זאת כדי לנוע בחזרה הביתה..

שמש צמוד למארס בבית 12 כשמרקורי השליט במעלה קריטית.. זמן להבנות ממוקדות לכל מה שמעבר למחסומים ומעבר למה שלא נראה במציאות היומית שלנו, זאת לצד הירח שצמוד לנפטון בדגים בבית 12.. לפני הכל מפה של נדנדה שדורשת איזון בגלל רגישות עצומה

הקוטביות של בתולה ודגים מדברת על ציר הגבוה של תפיסת מציאות. תפיסה שנוגעת ליכולת המנטלית לתרגם ולקטלג את החוויות של החיים היומיומיים לצד יכולת אינטואיטיבית רוחנית שלא קשורה למימד מקום וזמן ולכן ציר להכניס לנדנדה של קצות כשמצד אחד השכל מדבר בעוצמה גדולה מאוד ומצד שני הרגש מציף דרך זיכרונות אישים וקולקטיבים למקום בו נוצרת תחושה של הצפה ענקית שהשכל מתקשה לעבוד אתה.. מקום זה מעצים את הלחץ על מערכת העצבית (מרקורי שליט מזל בתולה ואחראי על מערכת העצבים ) ועל המערכת הרגשית וכיון שהירח צמוד לנפטון הרגישות של נפש למימדים של שמעלים את העייפות, תשישות, כאב וזיכרון עמום של מה בכלל אני עושה כאן..

הנדנדה של בתולה/דגים נוגעת לפני הכל בפצע הקולקטיבי שנפער במלוא עוצמתו וגודלו, הפצע של עולם חומרני שכולא אותנו בתוך עיסוקים אין סופיים על בסיס קבוע .. הדמות הפנימית של השפחה (תודעת הבתולה בפאזה הנמוכה ביותר) פותחת דלת לעולמה ולחיים חסרי משמעות הנובעים מאבדן חלומות ואימון במשהו גדול יותר (אנרגיית הדגים – דגים) זאת לצד דמות החולם (תודעת הדגים בפאזה הנמוכה ביותר ) שחלומותיו מתפוצצים כמו גלים על חוף סלעי … אך כמו הגלים שמביאים עימם מתנות, כך גם הירח המלא שמעלה את הגאות ומביא עמו מתנות.. המתנה העיקרית היא פתיחת דלתות לתכנית הגדולה, לברכה המו]לאה בחיים אלה, לאפשרות ליצירת ניסים!!!

הירח המלא מזכיר לנו שאנו ילדים של אלוהים:) שאנו חלק ממשהו גדול יותר בו לכל תא יש משמעות עצומה לקיום הגוף כולו, ירח מלא זה מזכיר לנו שאפשר לחלום ובגדול, שאפשר לעשות ובגדול ויותר מכל לצאת מהקונפליקט של הפאזות הנמוכות הלכודות בתוך כלא של פחד והתכווצות ולאפשר לתהליך של תפילה, חמלה, סליחה ואהבה… הדרך פשוטה, להסכים באומץ להתבונן ולהקשיב לחוזה הפגום ולהתחיל לעבוד על ריפוי של ממש…

14.9.19 מארס עושה מולות לנפטון
מארס מול נפטון, דמותו של הלוחם מול דמותו של החולם.. כיוון שמדובר מערכת מורכבת וראשונית מאד, נתחיל לחוש את ההשפעה כשבוע לפני ושבוע אחרי ההיבט המדויק. ואיך זה בא לידי ביטוי? מאבק בין החולם ללוחם, הגלגל מספר לנו שהחולם מניע את הלוחם לפעולה, בזמן זה החולם מצויד באידאלים עצומים, חלומות, ערכים, געגוע וכיסופים למשהו תמים וטוב..התנועה של האנרגיה לעשייה יכולה לבוא לידי ביטוי בשני אופנים: השראה ומעוף, תחושה של התעלות או כניעה עצומה למתח ותחושה של קורבן לנסיבות ועצב.

מרחב זמן זה מדבר על החלומות מסובבים את הגלגל של החיים ועל הדרך לבטא אותם, זהו החיבור בין החולם לבין הלוחם, תוך כדי אנו מתגלים הצללים ופחדים. זמן זה מאפשר לזהות את האמת למול האשליה, אם גילנו כעס אצור, או תסכול ועצב, או עולם של מכשולים אולי אנו נלחמים נגד האידאלים שלנו? אולי נגד החזון של הלא מודע שלנו? אולי התנגדות להשלכת האידאלים שלנו לחיים היומיומיים? אולי אנו מאפשרים לאכזבה, חוסר אונים, תסכול ופחד להנחות אותנו במעגלי החיים?

שאלות אלה מיועדות לזהות את הצללים והאויבים הפנמיים ולאפשר לעצמנו לצור תנועה וזרימה בין החולם ללוחם כדי לאפשר לעצמנו חיים עשירים ומלאי השראה… לכל מי שמחפש את החזון והחלום והדרכים לביטוי והגשמה.. זמן זה מהווה אבן דרך מדהימה לעבודת עומק רוחנית לצד פרקטיקה בדרכים קלות ופשוטות.

14.9.19 מרקורי נכנס למאזנים
מרקורי נכנס למאזנים וכניסתו לזירה זאת יוצרת אוורור של מערכת החשיבה .. מעבר מרקורי למאזנים מביא עמו רעיונות חדשים, מודעות אחרת ויותר מכל יכולת לעבור ממצב של שיח פנימי לאינטראקציה עם מי ומה שנמצא מחוץ לעולם האישי שלנו. לכן זמן זה מאפשר דיאלוג קל יותר, לא רק ברמה של ביטוי רעיונות ומחשבות אלא גם ביכולת ההקשבה והאזנה.

זמן בו היכולת הדיפלומטית מתגברת ונוצרת תחושה חזקה שניתן לראות את שני צידי המטבע בכל סוגיה, בכל מצב ועם כל אדם ..הזדמנות נפלאה להתייחסות מחודשת לחוזים, החל מהקולות הפנמיים וכלה באינטראקציות עם אנשים, אמונות וערכים. למעשה כניסת מרקורי למאזנים מדברת על פתיחת שער ענק למודעות חדשה שנוגעת לאינטראקציות, יחסים, חוזים ויכולת להכניס מרכיבים חדשים למשוואות ישנות. זמן זה מאפשר תקשורת קלה יותר, יכולת הקשבה גבוהה יותר , הדברות, משא ומתן, הבנות של רצונות מול צרכים. בגדול מדובר בהתעוררות המודעות לקיום האחר בחיים, החל מיחסים אישים וכלה ביחסים בין מדינות, דתות, קהילות או כל תבנית שבטית אחרת..

אך כמו תמיד שיש לנו פוטנציאל לעבוד על סוגיה מסוימת מגיע הצל והצל יראה עצמו דרך סוגיות של שקרים לבנים, תפיסת מציאות שונה , שפה אחרת ודרך שונה לתרגם ערך מוסף מיחסים וכאן נכנסים לא רק למקום אישי אלא גם לסוגיות של תרבות…תרבות היא הסכמה קולקטיבית לעולם של ערכים אמונות, פילוסופיה ותפיסת מציאות של קבוצה אנושית מסוימת, ומקום זה מאפשר דיאלוג בין תרבויות דואליות המנוגדות בראייתן ותפיסתן…בו זמנית גם נוצר הזיהוי של השונות, כוח הניגודיות… לכן זמן זה מהווה שער אנרגטי ענק להקשבה, התבוננות והסכמה לאזן ולצור תנועה חדשה שתפרה ותעצים את השיתוף פעולה והערך המסוך שכל צד מרוויח מתוכה.

14.9.19 ונוס נכנסת למאזנים
כשוונוס נכנסת מאזנים, למעשה וונוס חוזרת הביתה וממקום זה נוצרת הזדמנות נוחה יותר להרחיב את הדיאלוג שלנו עם העולם, זמן נפלא להדברות, לפתוח ערוצים חברתיים חדשים…

ערוץ זה מביא למפגש מרתק עם דמות הדיפלומטית הטבעית שלנו, האם מונעת ממקום של ריצוי, התפשרות, ויתור או יכולת לצור דיאלוג פורה ומעצים …מילות המפתח הן win-win כל דיאלוג מגיע כדי לאפשר לכולם לזכות ולנצח, החל מהדיאלוג בין הקולות הפנימיים וכלה ביחסים עם אחרים, זמן נפלא למצוא דרכים לאיזון בין צרכים, רצונות ואינטרסים כדי לצור תבניות חדשות שתאפשרנה לצור דיאלוג במקום קודם היה קונפליקט . וונוס פועלת על עולם הערכים והמשאבים שלנו. לדוגמה: השפעות במערכות יחסים תגענה בכל סוגי היחסים, החל מיחסים זוגיים וכלה ביחסים עסקים, משפחתיים ועד לדיאלוג הפנימי שנוגע בפער בין גוף לנפש. במקביל ההשפעות תבואנה לידי ביטוי בעניינים כלכלים, עסקיים, מדינים וכו..

כולנו נחווה את ההשפעות בכלל וכל מי שיש איוש כוכבי בטלה, סרטן, מאזנים וגדי המינון יהיה גבוה יותר. ממקום זה המלצה חמה לבדוק את המפה האישית וההשפעות בזמן זה, לצורך זה אני זמינה לקריאה של שעה בה נסרוק ונסרוק את עולמות הערכים, משאבים ויחסים ..

ברכות לשבוע מואר 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן