מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של פברואר 2019

10.2.19 מרקורי נכנס לדגים
מספר הסיפורים שלנו נכנס לזירת החלומות:) מיקום זה מאפשר לתודעה התרשמות ופתיחות, זרימה וחיבור לחלומות. חשוב לציין שאם קיים במערכת שלנו דיאלוג דינמי מיקום זה ילחץ על כפתורי הבלבול הפנמי, אשליות וחלומות שבורים. כמו תמיד המטרה להציף ולהסכים לזהות את המקור של הבלבול והאשליות ולהתמיר למיקוד ואתחול החזון

מעבר מרקורי בדגים אמור לחבר אותנו למרחב הוותי וחוויתי שמעבר לגבולות המוכרים והידועים ולכן מעבר זה לתת לנו דלק, השראה והעצמת החלומות שלנו בכל תחום, ואיך ? לא בדרך הרגילה של רציונליזציה אלא באמצעות פתיחות לכל מה שמעבר לרציונל וליכולת לתפוס את המציאות בחמשת החושים ההסכמה לפתוח דלת למה שמעבר לרציונל ולתפיסת חמשת החושים מאפשר חיבור לעבודה יצירתית כמו כתיבה, מוזיקה, אמנות, הבנות עומק ועוד..

מרקורי הוא המסננת המנטלית למציאות ולכן מעברו לדגים יוצר שינוי מגמה בהתייחסות ובגישה, קל יותר לזהות את הקיום של מישהו/משהו אחר, קל יותר לראות צרכים של האחר קודם וקל יותר להבין כאב וסבל של עם /דת/לאום אחר.. מקום זה בהחלט יכול לסייע לפתוח את הלב ולהקשיב לצרכים שלא נתנו את תשומת ליבנו ולמצוא פתרונות נכונים ובריאים לתמונה הגדולה. כדאי לזהות שמיקום זה שגורם לאבדן גבולות יכול לצור מצבים של שדידה אנרגטית, עייפות, ליאות ועצב, אך כמו תמיד אלה תואמות של החוויה האישית שלקחת למקומות חדשים כדי להרחיב את התודעה לזמנים אלה.

מעבר מרקורי בדגים ופתוח ערוץ למספר הסיפורים שלנו להתחבר לאינטליגנציה אינטואיטיבית, ולכן רצוי ומומלץ להיפתח לחשיבה האינטואיטיבית גם אם נראית לא רציונלית:) זאת משום שמרקורי הולך לשהות זמן רב במזל דגים, כיוון שמרקורי עושה את רטרו בדגים ומעגל רטרו מסוג זה יוצר חרירים במטריקס ומאפשר להגיע לעומקים שמעבר ולהתחבר לדלק מרתק להנעת החלום והחזון.. מומלץ לבדוק ביחס למפה אישית כדי להפיק את המיטב והמירב ממעגל זה.

13.2.19 מארס נצמד לאוראנוס
מארס שליט טלה נמצא בבית ומתחבר לעוצמות בראשיתיות חזקות מאוד, וכשמארס נצמד לאוראנוס הוא מצטרף לחומר דלק חדש ועוצמתי עם פתיל קצר והמון חשמל …לכן כל הכפתורים עומדים בהיכון ומגיבים לכל משב רוח, בין אם משב רוח קליל או בין אם סערה ענקית, כשהמטרה פריקת מתח הנולד משאיפות והליכה במסלול המוכר והידוע עם התלבטות וספקות מול הקול הפנימי שזועק בדרך שלי או בדרך שלי או… בדרך שלי כדי להגיע לביטוי אותנטי ואמתי. אוראנוס בטלה מדבר על הצורך להמציא עצמינו על פי הדרך שאישית שלנו מארס בטלה מכניס את אלמנט המיקוד, הרצון והפעולה לכן המתח והלחץ מגיעים לשיאים חדשים …מקום זה יכול להיות אבן דרך במסע, פריצת גבולות וחיבור לאומץ ואותנטיות.. אך בו זמנית היכן שמצוי הפוטנציאל הגודל ביותר, מצוי גם הצל האפל ביותר: והצל, שימוש לא נכון בחומרים אלה, יכול נפיצות עוצמה, סערה פנימית חזקה ותחושת תסכול עמוקה מאוד.. כיון שהכול עובד ביחס למפה האישית ולמיקום שלנו במסע החיים: חשוב לזהות שמדובר בחלקים שזקוקים כעת למענה ומענה אמתי ללא טיוח וללא ויתור. לזהות, לטפל ולפעול במיידי זמן מופלא להתחלה חדשה! טיפ: חומרי נפץ או חומרי דלק לדרך חדשה.. מהי בחירתך? רוצה לבדוק ביחס למפה שלך? אני זמינה לקריאה טלפונית קצרה, ממוקדת ומידית..

השיח בין מארס ואוראנוס שחל על מעלה קריטית (מעלה 29) יוצר אפקט חזק שמלווה בצל עוצמתי שפעיל וחזק במיוחד בכלל ובפרט לכל מי שיש “איוש כוכבי” במזלות הקרדינלים במעלה 29 עם סטייה של שלוש מעלות לפחות (בין מעלה 26-29 במזלות הקרדינלים ומעלה 1-2 במזלות הקבועים) ) או ולמי שיש נקודת אמצע במעלות אלה, אזור זה מגורה בצורה חזקה ביותר ויוצר אפקט של סערה והפעלת יתר של מערכת הכפתורים הפנימית..
זמן נפלא לעבודה מודעת התפתחותית.. למי שמעוניין לשפוך אור, אני זמינה לקריאה טלפונית של שעה למינוף הבעירה והדלק לנסיעה עוצמתית בשביל ההצלחה!

14.2.19 מארס נכנס לשור
מארס נכנס לזירה של אנרגיית השור מאט את המהירות, מנסה לייצב את כל האנרגיה שקשורה לרצונות ולמטרות. זמן לעבודת שטח שגרתית, אטית ופשוטה, לצעוד צעד אחרי צעד, עקב לצד אגודל ולהתקדם בנחת, בשלווה ובמקצב שתואם את הלב

כעת נוצרת דחיסות חזקה ושינוי מגמה של מהירות, בניגוד לזמן בו מארס שהה בטלה והחל מעגל חדש עם המון עוצמה, אמביציה, לחץ , דחיפה חזקה, אסרטיביות, רצון ממוקד, כאן בזירת שור מארס פוגש מקום שמאפשר לו להוריד את הרגל מהגז ולעבור הילוך למהירות נמוכה יותר, לייצב אנרגיות ולהתקדם למטרות אותם הגדרנו במהלך התנועה של מארס בטלה. למעשה הורדת המהירות מאפשרת לעבוד עקב בצד אגדל באופן הדרגתי וברור לכיוון המטרות תוך בדיקה מחודשת של משאבים אישים. במקביל כדאי לשים לב לא להתחפר ולהינעל כי זה הזמן בו ניתן להתחיל לשקוע ולהיתקע.. לשמור על שלווה פנימית, להזין את המערכת בדלק נכון וליהנות מהתהליך. חשוב לציין שמיקום זה על פי הקלסיקה מאד לא נוח למארס, בדיוק יוצא מהבית (מארס שליט מזל טלה) ונמצא ממול הבית (מארס שליט מזל עקרב) זה המקום בו ניתן בקלות להתקבע ולהתחפר מתוך כעס ותסכול, חוסר אונים, כבדות ותחושה דכדוך.. אם נמצא עצמינו חווים תחושות ורגשות אלה זה הזמן להבין שתחושות ורגשות אלו הן תולדה של חוסר מימוש רצון וזה הזמן להסכים להכיר מחדש את מה שנכון נכון לנו : טיפ: הכרות מחודשת יכולה להגיע דרך עבודה מדויקת הגוף שיודע את מה שאנו לעתים שוכחים..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן