מפגש של הגלוי והסמוי תחת עינו של הצנזור – צמידות שמש פלוטו בגדי


היום 13.1.20 נוצר שיח עמוק ואינטנסיבי בין שמש ופלוטו. כל שיח מספר לנו על האנרגיות הפעילות בזמן נתון ואיך הן באות לידי ביטוי, מה המהות והמשמעות של האנרגיות, מה הן מעוררות ולשם מה וכמובן מה האתגרים שעובדים בתוך התהליך ומה המתנות אליהן ניתן להגיע במהלך התהליך..

ואם מדברים על תהליך מדברים על מזל גדי, המזל שממוקם במקום הגבוה ביותר בגלגל המזלות ולכן מסמל ומסמן לנו את המסע להגיע למקום הגבוה ביותר. מה הוא המקום הגבוה ביותר? מטרות? נקודות מציון בעלות משמעות? הרכה חברתית? הצלחה? או כמו שכתוב בספרים הישנים והטובים: fame&name

למעשה אנו עוסקים כאן בצורך שלנו להיות קיימים ולזכות להגיע למקום הגבוה ביותר.. מקום זה מקבל מיקוד כתוצאה מהאירוח של שמש ופלוטו, שמש ופלוטו מיצגים את שני הקצוות של תמונת החיים: העולם גלוי והעולם נסתר.. לכן המפגש בין השנים יוצר “קריסה” של אנרגיות שונות במהותן כדי להגיע לשאול את השאלות: מה המטרה? לשם מה? מה המשמעות? הכרה? שם? הצלחה?

כשאנו פוגשים את ארכיטיפ גדי אנו פוגשים את הצנזור הפנימי, אותו קול שנמצא עמוק עמוק מתחת לפני השטח ושדורש, מבקר ומעמיד אותנו מול רף של מה אנו יכולים להיות ולא מסוגלים, לכן כשאנו מגיעים לאיזור המטרה קולו של צנזור יכול לגרום לנו לחוות והרגיש אשמה, תחושת כשלון, בושה, כיווץ ומתח.. המטרה של הצנזור להעיר אותנו ממקום של קרבן של נסיבות למקום של בחירה.. בחירה במורה שמוביל למסע של גילוי החכמה והמאסטר הפנימי..

ומה קורה ששמש ופלוטו מגיעים למפגש בזירה זאת? שמש מייצג את העולם הגלוי: ההכרה ותודעה הגבוהה המחוברת למטרה של החיים. פלוטו מיצג את העולם הנסתר: המניעים העמוקים ביותר מתחת לפני השטח. לכן ששני כוחות אלה חוברים נלחץ כפתור שמשחרר ומיער עוצמות גדולות מאד שמזמינות לצאת למסע פנימה כדי להביא אל האור את מה שמניע מתחת לפני השטח

ממקום זה יכולה להתעורר נחישות ותחושה חזקה שיש ללכת עד הסוף עם כל הכוח והעוצמה. השאלה כאן האם כוח או עוצמה? כי שימוש בכוח יכול למשוך אנרגיה שלילית שמובילה לחשדנות ומאבקים עקרים בעוד עוצמה יכולה לסייע להתחבר למרכז הפנימי ולאפשר השלת קליפות ושכבות הגנה במטרה לצור חיבורים אמתיים בזמן זה.

זמן זה מאפשר לגעת בדפוסים העמוקים של העולם הנסתר, של הלא מודע (גם אישים וגם של אחרים וגם קולקטיבים) זמן זה מאפשר לראות את מה שעבר להגנות והחומות, לזהות את הגרעין האמיתי וליבת הקיום ולכן זמן זה מאפשר לגעת במעמקים ולרפא את המחשכים, לשפוך אור ולשנות סדרי בראשית..

זמן נפלא לעבודה עם הצנזור לעומק המניעים, מגמות ודפוסים עתיקים במטרה לרפא ולחבר לתודעה גבוהה יותר ומטרה גבוהה יותר. היבט זה יכול לקחת למחשכים של הביבים הכי עמוקים שמתחת לפני השטח או למקומות הגבוהים ביותר כדי למקם עצמינו במטרה ראוייה ולהגיע לגרסה המיטבית של מי שאנו יכולים להיות.

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן