מרקורי ברטרו נצמד למארס באריה – מספר הסיפורים והלוחם הפנימי מתכנסים בפעם השנייה לדיון עמוק בענייני החיים

9.7.19 חם… מרקורי ברטרו נפגש עם מארס באריה.. מרקורי מייצג את עולם המחשבה, מארס מייצג את עולם הפעולה והחיבור בין מחשבה לפעולה יוצר כמות האנרגיה שמטעינה את התודעה עצומה ויכולה לגרום ללא מעט חוסר שקט ומתח לצד תסכול ולחץ או נאומים חוצבי להבות הממוקדים למטרות ברורות שיניבו תוצאות..

זמן זה לוחץ חזק ולכן נוצר צורך לשחרר אנרגיה, ניתן לעשות זאת בדרכים ישנות של אלימות מילולית , וכחנות וצעקות או דרך מציאת פתרון הזוי ומוזר שמעבר לגבולות המוכר והידוע.. בגדול זמן זה מאפשר חיבור לפתיל, זה יכול להיות פתיל של חומר נפץ או פתיל של בעירה המאירה למרחוק.. הבחירה של כל אחד ואחד על פי דרכו ועל פי מפתו.. חשוב, ללמוד לספור עד עשר, לנשום, למדוט, להתפלל וזכור שהחיפזון מהשטן והסבלנות היא היכולת לחוות את הנשימות לעומק ..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לשיח בין מרקורי למארס, צמידות זאת מכניסה ספונטניות או אימפולסיבית והבחירה כתמיד ביחס לרובד המודעות שלנו. דרך אחרת לביטוי אנרגיה זאת היא שקט עוצמתי ממקום של מיקוד התודעה, או חדות רגשית גבוהה מאוד של התודעה, או מהירות וחוסר סבלנות :

בניגוד למפגש הראשון שהיה בסרטן, ואז האנרגיה לחצה על זיכרונות עתיקים מילדות מוקדמת מאד או מזמנים רחוקים עוד יותר וכל מה שמה שמורט את מערכת העצבים עד קצה גבול היכולת הוא סימן למה מגורה שם מתחת לפני השטח שסירבנו לראות ולחשוף למודעות וממשיך לנהל אותנו מתחת לפני השטח.. זמן בו המתח מעלה הכול החוצה אולי בדרך לא נעימה אך המטרה לשחרר את הלחץ ולאפשר ניקוי שכבות הרגש לזמנים רחוקים אחורה ובמקביל לניהול כעסים רגשיים בעיקר במקומות שמרגישים בבית ולוקחים כמובן מאליו, דבר לא מובן מאליו וזה הזמן לפרק את הפצצות המושפעות מעבר ולהתחבר לקרקע חדשה ופורה

כעת המפגש בין מרקורי ברטרו למארס בזירת האריה לוחץ על הזירה של האומץ לאהוב, לחיות ולהנות.. כל האמור עובד לשכבות עמוקות יותר ולרבדים נסתרים יותר משום שמרקורי נמצא ברטרו וכעת נפגש בפעם השנייה עם מארס. פעם ראשונה הייתה ב- 18.6.19 בסרטן עדין מחוץ לולאת הרטרו (אך בהחלט בתוך האדווה הגדולה של מחזור מרקורי ברטרו זה) במילים אחרות מרקורי שמהווה את הפילטר לתפיסת המציאות נפגש עם הלוחם הפנימי, זמן מרתק לעבודה על שינוי טקטיקת לאסטרטגיות, זמן בו המחשבה והפעולה נפגשות במקום לא שגרתי ומתאשר ערוץ למרחב יצירתי חדש, אמנם על פני השטח נחווה את אימפולסיביות, מהירות, דינמיות, מתח , קצוות עצבים חשופים ופתיל קצר מאד מאד.. אך דווקא זמן זה שמעודד לראיה עמוקה לצד מודעות והתפתחות ..דווקא זמן זה מאפשר לרמות ועל אף לבניית כוח פעולה חדש המנוהל באופן שונה.

מרקורי הוא מספר הסיפורים שלנו ומארס הוא הלוחם ולכן שיח זה מדבר על הסיפורים שהלוחם שלנו מגובה כדי לעבור את החיים עם תחושת הצלחה, בזמן הרטרו של מרקורי מספר הסיפורים נכנס לרבד אחר, רבד בו נמצא מקור הסיפורים שלנו ולכן היחסים בין מספר הסיפורים ללחום הפנימי מגיעים למרחב אחר ולסימני שאלה שמעוררים לא מעט כעס, תסכול, או עייפות ומתח עצבי גבוה. תופעות אלה הן תוצאות של מחשבות ופעולות של העבר, המפגש היום מאפשר לזהות לאיפה הגענו באמת עם הסיפורים שלנו ומה ניתן לשנות. ..

כעת המפגש בזירת האריה מולידה המון אש וחום ורצון עז לצאת החוצה ולהופיע על הבמה של החיים, אלא מרקורי נע לאחור ומכניס סיפור של היסוס וספק ואולי מעט חוסר בטחון , כל אלה יוצרים כמות עצבים גבוהה מאד ובקלות ניתן להיכנס לקרבות מבלי שבחרנו בהם או לצור סיטואציות של לזרוק אבן.. משמע, אבן שטיפש אחד זורק לבאר , לא יצליחו להוציא גם אלף חכמים.. זמן לנשום ולספור לפני שפועלים… כמה שיותר, לא לעצור בשלוש:)

כיוון שאנו בתוך הרטרו, סוגרים קצוות :זאת הפאזה של מרקורי עוקב שמש שסוגר קצוות פרומים של סיטואציות דומות מהעבר ומאפשר ליצור סיפור חדש לעתיד.. הדרך הפשוטה לסגור קצוות ולפתוח ערוץ חדש היא ההסכמה לזהות את מקור הסיפורים וההסכמה לראות כמה הם אמתיים ונכונים ביחס למציאות החיים שלנו כאן נמצא מפתח לקפיצת מדרגה שתוצאותיו נראה במפגש הבא בין מרקורי למארס בבתולה ב- 3.9.19 (רגע לפני המפגש בין מרקורי לשמש ) טווח הזמנים בין 18.6. ועד 3.9. הוא זמן בו היחסים בין הדמויות משתנה, מומלץ לקחת בחשבון את משתנה הזמן במשוואה בין מספר הסיפורים ללוחם הפנימי.

ברכות לחוזים חדשים בין מספר הסיפורים והלוחם הפנימי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן