משנים מהירות כדי לרדת מהגלגל הענק המנהל את חיינו – מרקורי נכנס לתאומים – מאי 2021

היום 4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים לזמן ארוך במיוחד, כיוון שמרקורי שליט תאומים במיקום זה מרקורי מתבטא במיטבו , מרקורי חוזר הביתה ומביא עימו תובנות, הבנות ואפשרות לזמן עבודה מרתקת על חוזים של מספר הסיפורים שלנו..

מספר הסיפורים שלנו הוא קול פנימי שנותן לנו סיפור, תרוץ, סיבה, הבנה, לצד תקשורת , תרגום ותפיסה של המציאות. כשיש לנו חוזים בהירים עם דמות פנימית זאת, אנו חווים את החיים באופן בו אנו מסונכרנים עם המציאות, אך שאנו לא מסונכרנים, נחווה תחושה והרגשה של חוסר שקט, סיפורים שלעסנו אלפי פעמים ללא מסקנות, לופים אין סופים של לרוץ סביב הזנב של עצמנו או של משיהו אחר.. ללא חוזים שתואמים את הזמן הנוכחי יש סיכוים למתח, מאבק וניהול של החיים על ידי מערכת אוטומטית שמוזנת מתסריטי עבר..

כשמרקורי נכנס לתאומים מתחיל תהליך חדש, בו ניתן להתחיל מחדש, אך להתחיל מחדש עם אותם חומרים יש סבירות גובהה שנגיע לאותם מקומות אליהם הגיענו בעבר. כעת מרקורי עומד לעשות רטרו בתאומים מה שמשנה את כללי המשחק ואת האפשרויות של זמן זה..

כעת מתאפשר משהו חדש כמו משב רוח רענן זה יכול להביא אל מגוון רעיונות ליצירת סיפור חדש, תסריט חדש ומפגש עם החלומות האמתיים שנכונים לזמן זה בגיבוי של הליקויים החלים בתאומים.. מרקורי מביים את הסרט ולכן כל כך חשוב לעצור ולהקשיב ולצור מילון חדש שמבוסס על נתונים אמתיים .. ההקשבה בזמן זה אפשרית למימדים ולרבדים חדשים ולכן מומלץ מצד אחד ללכת עם המהירות לביטוי חיצוני ומצד שני לאסוף את השקט ולעצור להקשבה ומדיטציה..

במילים אחרות, כניסת מרקורי לתאומים לא רק מתחילה מעגל חדש, אלא במהלך שהותו בתאומים יתחיל שנה מרקוריאנית חדשה. מרקורי יעשה את הרטרו שלו בתאומים כך שאם בדרך כלל מרקורי נע כשלושה שבועות במזל, כעת הוא ישהה יותר מחודשיים בתאומים – עד 12.7.21 בתאומים..

נתחיל בלוח הזמנים של מרקורי במחזור רטרו זה: התהליך מתחיל כשמרקורי נכנס לתאומים, 4.5.21 כמו תמיד נמשיך להתנהל באופן אוטומטי וגם אם נצהיר שאנו מודעים ורואים , לא בהכרח שכך הוא משום שיש הבדל בין המערכת שנאלצת לתפקד במהירות עוצמה עם אין סוף רשמים שלא ניתן לעצור ולזהות בכלל ולכן מערכת ההישרדות עובדת שעות נוספות ועמה נגיע לתאומים

בתוך הרעש שאנו חיים אנו נעים במהירות עם אותם סיפורים ולכן מצב זה הוא מצב של הישרדות אוטומטית בה לא בודקים ולא מזהים.. אך היכולת להתחיל תרגם אחרת את המציאות כמרקורי נכנס לתאומים יכולה לאפשר לנו להוריד מהירות (כן.. למרות שמדובר בתאומים) ואז נגיע לצל טרום רטרו, הנקודה בה מרקורי מתחיל לנוע על אותו אזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו.

מרקורי נכנס לצל טרם רטרו ב—14.5.21 כשמרקורי נע באזור זה נקבל איתותים ואותות מהמחסנים העתיקים שלנו, או ממצבים בהם הקשרים לא עובדים בצורה נכונה ולכן הסיפורים לא מתאימים למציאות או הבהובים מהעבר בו לא סגרנו קשרים ולכן הם מציצים מהעבר במטרה לבדוק ולנקות, לסגור ולשחרר כדי להגיע עם פחות עומס..

השלב הבא הוא השלב בו מרקורי מתחיל את הרטרו ב- 29.5.21 חלק ראשון של הרטרו הוא החלק של סיום שנה מרקוריאנית בה נוכל לסגור קצוות ולשחרר באמת כדי להגיע לנקודה בה מרקורי נמצא במקום הקרוב ביותר לכדור כשגבו אל הכדור (סימבולית הצד האפל) כאן ב- 11.6.21 מרקורי מתחיל שנה חדשה , זה הזמן לזרוע, נכון המהירות של מרקורי עדין ששונה בגלל הרטרו אך זה הזמן בו מגיעים רעיונות אותם ניתן ליישם לכשמרקורי יצא מהרטרו.

השלב הבא הוא השלב בו מקורי מסיים את הרטרו ב- 22.6.21 ונכנס לצל פוסט רטרו, זאת הפעם השלישית בה מרקורי יעבור על אותה זירה וזאת הפעם בה ניתן להגיע למודעות הרבה יותר גובהה ולהבנות הרבה יותר עמוקות למה ומדוע אנו חושבים מה שחושבים, אנו ביחסים שאנו נמצאים ועוד.. שלב זה הוא זמן בו ניתן ליישם את ההבנות של הרטרו, שלב זה נמשך עד 7.7.21 וממנו אנו יוצאים מלולאת הרטרו ועדין ניתן להבין ולהשפיע עד יציאת מרקורי ממזל תאומים לסרטן ב- 12.7.21

במשך תקופה זאת בה מרקורי ישהה בתאומים אכתוב על כל חלק של המסע הארוך והמרתק של מרקורי בתאומים ועל האפשרות שלנו לחדש חוזה עם מספר הסיפורים שלנו וליצר תפיסת מציאות תואמת זמנים עכשוויים..

לסכום זמן זה בו מרקורי נכנס לתאומים הוא זמן מיוחד משום שעתיד לשהות כאן מעל לחודשיים ולכן יש לנו הזדמנות לעבור ממצב אוטומטי של מוח לטאה, למצב של הבנות ראשוניות של מציאות חיינו ודרך מחשבתנו בה נוכל להתחבר למוח הקוף ולראות מאיפה הכל מתחיל ולמה ואז אם נעשה את מה שניתן לעשות נוכל להתחבר למוח אדם יוצר ובורא מציאות תאומת חלומות

*** לכל מי שמתעניין במרקורי באופן ואפי עבודתי במזלות, בתים והיבטים, מעברים, מחזורים קצרי וארוכים, למה ואיך ומתי ויותר מכל איך לעבוד עם מרקורי כדי לצור לעצמנו מערכות יחסים בריאות ומעצימות.. ממש בקרוב סמינר מרקורי, 6 מפגשים מדהימים תוך התייחסות למפות האישיות של משתתפי הסמינר

לסכום לוח הזמנים של מרקורי
4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים
14.5.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
29.5.21 מרקורי נכנס לרטרו
11.6.21 מרקורי מתחיל שנה חדשה
22.6.21 מרקורי מסיים את הרטרו
7.7.21 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
12.7.21 מרקורי מסיים את מסעו בתאומים ועובר לסרטן

 

5 מחשבות על “משנים מהירות כדי לרדת מהגלגל הענק המנהל את חיינו – מרקורי נכנס לתאומים – מאי 2021”

    • הי נטע , הנה המידע הראשוני על סמינר מרקורי
      סמינר מיוחד, קצר ואינטנסיבי – הצופן המרקוריאני
      כל מה שרצית לדעת על מרקורי
      מרקורי – הפלנטה הכי חמקמקה במערכת השמש שלנו, גם גדול החוקרים של מרקורי לא זכה לראות אותו בחייו. למה? מה כל כך מסתורי במרקורי?
      סמינר מיוחד, מלא וגדוש בחומרים עדכנים על מרקורי
      הסמינר יתחלק לששה שיעורים

      מה נלמד במהלך סמינר זה?
      מיתולוגיה של מרקורי. גלופה, אסטרונומיה, אסטרולוגיה:
      מהות ומשמעות מרקורי במזלות ובתים דרך הגישה הקלסית, פסיכולוגית , קרמטית, אזוטרית, התפתחותית ו…. אבחון ויישום מול מפות. נלמד על מעגלי מרקורי ומחזורי מרקורי.
      מעגלי מרקורי: נתעמק בתנועה של מרקורי ומה מאפיין מרקורי מקדים ומרקורי עוקב (ישיר ורטרו) ומה מאפיין אנשים שנולדו לפאזות השונות של מרקורי. כמו כן נתעמק ברטרו , מקדים עוקב ומאפייני אישיות של האנשים שנולדו בצל המקדים והעוקב של מרקורי ואיך המעברים של מרקורי עובדים לגבי כל אבטיפוס ובנוסף התפתחות האישיות דרך הבנת הקידומים.
      מחזורי מרקורי: מחזורים גדולים מרקורי, ואיך כל רטרו מהווה נקודת פריצה בתוך מחזור של מרקורי לדיאלוג בין האדם לעצמו, לאחרים וליקום, בנוסף איך כל נקודה מסוג זה מהווה פריצת גבולות המודעות ותודעה ותרגילים מרתקים לעבודה עם מרקורי..
      נלמד על הזוויות שמרקורי יוצר לשמש, ירח, ונוס ומארס ואיך זוויות אלה משפיעות על התפקוד, התמצאות, גישה, תקשורת, חשיבה ויחסים של האדם.
      תוך כדי נשלב חומרים מעניינים שנוגעים לאבחון החל מרגישויות וכלה בדיסגרפיה וגמגום. נתייחס לדרך בה האדם תופס את המציאות ואיך תפיסה זאת יוצרת אמונה ואימון בעצמו, בסביבתו, יחסיו עם אחרים ובכלל..

      והפתעות…. יהיה מעניין, מומלץ לכל מי שמחפש את המפתח להבנת מרקורי במפה ובחיים.
      הסמינר יתחיל ביולי, עדין אין תאריך סופי. ששה מפגשים של שעתים : שני מפגשים פרונטליים וארבעה מפגשים בזום

      הגב
  1. אני מודאגת גיליתי שבת מצווה שלנו נערך בנסחגת מרקיורי 17/6 האם לשנות תאריך? מה לעשות כדי לעבור ארוע חגיגי בשלום?
    תודה מראש על תשובתך

    הגב
    • היי יקירה, מזל טוב:)) וטיפ לפני הכל.. כדאי לא לערבב בין חגיגה לדאגה, הדאגה תמיד מנצחת ונשארים עם חוויה של פספוס
      מרקורי נמצא ברטרו באופן קבוע וזה חלק מהזרימה הטבעית של האנרגיה ..
      משום מה יצא לו שם של לא בסדר ולא לעשות ולא לחיות כשמרקורי ברטרו, ממש לא!
      אם בכל זאת את מרגישה שאת רוצה לבדוק, מוזמנת לצור קשר לקריאה טלפונית קצרה וממוקדת שתראה לך מה מהות האנרגיה ואיך לעבוד איתה או לשיקולך לשנות אותה.. מזל טוב

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן