מתחילים להתאמן על הנשימה – מרקורי נכנס לדלי – ינואר 2021

היום 8.1.21 מרקורי נכנס לדלי לזמן ארוך במיוחד, מרקורי עתיד לשהות במזל דלי לזמן אורך מאד, למעלה מחודשיים ולכן הזמן בו מבלה בדלי, חשוב ובעל משמעות גבוהה מאד לכולנו בעיקר בשינוים הנדרשים מאתנו כדי לעבור זמנים אלה.

הזמן בו מרקורי נמצא בדלי מאפשר לנו לעבור חוויות והתנסויות ללמוד עמוק יותר של האלמנטים האנושיים שבנו. כדי להבין את מהות האנרגיה. נבדוק מה מרקורי מייצג ומה מזל דלי מאפשר.

מרקורי מייצג את הגישה, החשיבה ותפיסת המציאות וכשנכנס לדלי הוא מגיע לאזור בו מתאפשרת אובייקטיביות, חדשנות, אוטנטיות ונשימה חדשה… למעשה זה זמן בו ניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית ואת הגישה של ההתאמה לקוביות והרבועים שמכתיבה החברה

מרקורי מגיע עם תובנות עמוקות מאד אחרי המפגש עם פלוטו וכעת בכניסתו לדלי נוצר סוג של אוורור מחשבה ומציאות פתרונות חדשים לבעיות ישנות, ושוב, הפעם מרקורי עתיד לבלות זמן רב בדלי משום שעושה את תהליך הרטרו שלו כולו בדלי.

למעשה מעבר מרקורי בגדי בנה לנו תבניות מחשבתיות וחיזוק עוגנים של גישה ותפיסה כדי שכעת נגיע למקום בו ניתן לצאת מחוץ לקופסה. זמן זה מאפשר גישה חדשה ופתרונות רעננים לעניינים ישנים שהיו מקובעים תחת גישה ישנה/מקובלת.

אסטרולוגיה קלאסית גורסת שמרקורי נחשב לנעלה תחת אנרגית הדלי, משום שהשמים נפתחים לו תחת זירה זאת:) ולכן בזמן זה ניתן לשדרג את הרעיונות המסקנות אליהן הגענו כשמרקורי בילה בגדי! זמן נפלא למציאת פתרונות חדשים לסוגיות ישנות, פרספקטיבה אחרת, מהירות גדולה יותר וגישה שונה ומיוחדת, חשוב לציין ששינוי המיקום של מרקורי כעת יכול להיות מקפצה מדהימה לשינוי … במיוחד כעת בגלל הזמן בו מרקורי מבלה בדלי. אגב, באותו נושא מרקורי השנה עתיד לבלות במזל אוויר 201 ימים מתוך 365 ימים: יותר זמן מאשר מבלה בכל האלמנטים האחרים גם יחד. לכן זמן זה מהווה הזדמנות נדירה לשנות פרדיגמות עתיקות ולחדש רעיונות ישנים ולהיפתח לרעיונות וגישות מיוחדות כשתשפענה בכל תחום ותחום בחיינו..

מוזמנים להתחיל לנשום לעומק ולזהות את המקום האמתי והאוטנטי וכשנגלה את המקום הזה נוכל לביא לידי ביטוי את המתנות הייחודית שלנו לעולם.. כמו ציור משותף שהסכום בו גדול מסך חלקיו.. ברוכים הבאים למרחב של יצירתיות, כנות, חלומות ותקוות לעולם טוב יותר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן