מתחמם מתחמם …חם מאד… שמש עושה תשעים למארס – פברואר 2021

היום 1.2.21 שמש משוחח עם מארס, (שמש עושה תשעים למארס) שיח מסוג זה מביא עמו המון אנרגיה עם נפיצות וגבהה מאד. ולמה? שמש מייצג חום ומארס מייצג חום ולכשנוצר קונפליקט בין השנים נוצר מקדם חיכוך חזק מאד של חום! מה זה מייצר? חומרי נפץ גדולים מכונסים תחת פתיל קצר מאוד עם יכולת התלקחות חזקה ביותר ולמעשה כל מילה יכולה להתחיל מלחמה! (בצמידות של מארס לאוראנוס שעדין פעילה מוסיפה עוד קצת שמן למדורה)

קונפליקט זה בין שני חלקים בעלי כוח התלקחות חזק לוחץ על כפתורי רצון ומטרה לצד כפתורי כעס ומגננה, כשענייני הישרדות או מנהיגות עומדים על הפרק. מה שמעניין שנוצר מזג אוויר חם, חם מאד אנו נוטים להתבלבל בין מטרה למגננה, בין כעס לבין רצון ובין הישרדות מנהיגות ומתחיל להיווצר כאוס בראשיתי שלוקח אותנו לטיול למחוזות הרסנים ולא בריאים. למעשה מדובר באפשרויות שזמן זה מביא לחיינו, כעסים ותשוקות או מוטיבציה, מטרה והתלהבות לעשייה פורה ובונה…

למעשה מקום זה זורק אותנו לאינסטינקט ראשוני של הישרדות וממקום זה השכל נכבה ומנגנון ההישרדות נכנס לפעולה, קל מאד לראות בכל דבר איום, קל מאד להתלקח באופן שלא משאיר דבר מלבד אדמה חרוכה המטרה של שיח זה לגרות את הכפתורים הללו כדי להעיר את החלקים הגבוהים יותר שלנו שמטרתם להוביל למטרה של מנהיגות אינדיבידואלית וייחודית ובכך להשמיע את הקול האמתי והאותנטי

לכן, אם פגשנו את הכעס וההתלקחות זמן זה נפלא לטיפול עומק בתופעות אלה כדי להגיע למה שנמצא מאחור. להמיר את ההישרדות במפגש כן ואמתי עם מה שאנו זקוקים כדי לחוש ביטחון, ואיך? לפני הכול מיקוד רצון ומטרה, הבנות כנות של הפחד והסכמה להשתמש באנרגיה למוטיבציה ולתנועה למקום נכון ובריא יותר..

גם אם נגענו במטרה עדין הנפיצות גבוהה שיכולה בכל רגע לגרום לפיצוצים ולכן כדאי לשים לב לא להישרף מהר מידי באופן פזיז מידי. זמן נפלא לעבודה אישית על חוזים שנוגעים לרצון ותכנית יצירתית למימוש חזון וחלום..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן