צמידות אוראנוס יופיטר בטלה – להמציא את עצמך מחדש – 2010

יופיטר מסמל נתיב חדש על הגלגל, שכן הוא מייצג את הפלנטה הראשונה שיוצאת מהתחום האישי, יופיטר הוא הפלנטה החברתית הראשונה ומייצג מאסות, פסיכולוגיה של המונים דרך אמונה ותפיסה של מציאויות… אוראנוס מסמל נתיב חדש על הגלגל שכן הוא מייצג את הפלנטה הראשונה שיוצאת מהתחום האישי והחברתי, אוראנוס הוא הפלנטה הטרנס-פרסונלית הראשונה ולכן מייצג את השבר של המבנים החברתיים, אמת אחרת שלא קשורה לנוחות של פסיכולוגית ההמונים..

מפגש בין שניהם יוצר מצב מיוחד של שינוי עצום במיוחד כעת כשהצמידות נעה על המעלה האחרונה של הגלגל ועל המעלה הראשונה של הגלגל.

למעשה, אוראנוס יופיטר נצמדו בדגים לרקוד אחרון על קצה הגלגל ומשם מגיחים אחד אחרי השני לצמידות מדויקת על המעלה הראשונה בטלה, ללידה מחדש ופריצה של גבולות, מודעת ותודעה גם ברמה אישית וגם ברמה קולקטיבית
צמידות יופיטר אוראנוס בדגים מסמלת סיום של תקופה ואולי אפילו עידן… צמידות זאת בדגים מביאה לשיא, למקום בו נסגרים שיעורים קארמטים שנותרו פתוחים מזמנים ומקומות אחרים ולכן צמידות זאת מאפשרת לשחרר ולהיכנע לכוח גדול מאיתנו ולהיוולד מחדש בטלה. למעשה הכניסה המשותפת לטלה מסמלת התחלה של פריצה חדשה להוויה אחרת, מרחב חדש וחיים שונים מכל מה שהכרנו עד כה.
הצמידות המשותפת על המעלה האחרונה של המזל האחרון בגלגל מביאה לשיא מרתק בכל הנוגע לכוחות הרוחניים של כל אדם והמרקם שנוצר מהמיזוג של כל האנושות כישות השואפת להתפתח.

בנקודה זאת כל מה שלמדנו כאנושות מגיע לשיא שיכול לשרת אותנו למען לידה מחדש בצורת חיים חדשה ואחרת. התהליך החל ברגע שאוראנוס נכנס לדגים (מרץ 2003 ) אוראנוס המייצג את החלקים הגבוהים שבנו ובדגים הוא מגיע כחומר ריפוי לחדרים הנסתרים של הלא מודע הקולקטיבי, כדי לאפשר להתעורר למציאות אחרת…כדי לצור גירוי למקומות בעלי עוצמה שמעבר למדידות החושיות שלנו, למקומות של הנסתר והנעלם מהעין, לעורר את הקול של הנשמה. לעורר את הקול של הנשמה ואת החיבורים שלה ברשץ אנרגטית של כל הנשמות במימד קיומי אחר.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן