אהבה, תשוקה וגיל המעבר – בראי של ונוס

גיל המעבר נשמע מבוגר להפליא, רחוק מאוד ולי זה לא יקרה:)
אלא שבשפת כוכבים, על גיל המעבר מספרים כוכבים וכוכבים אינם אישיים כי אם מאפשרים לאנרגיות לעשות את הטוב ביותר אם האדם בוחר להשתמש בהן באופן נכון. גיל המעבר, תהליכים מקסימים, יתכן שינוי קיצוני ועמוק, זמן בו לחץ רב מנוקז לנקודה מסוימת, אך במקביל הבטחה יצירתית מופלאה..זמן נפלא לומר שלום לאשמה, לכישלון, לתקוות לא ממומשות, לחלומות לא מושגים: הכל מושג ביחס ישיר ליכולת ההבנה והקבלה , החשיבות הראשונית היא בהבנה שאדם הוא אדון לגורלו לבריאותו ולעתידו. זמן זה מעניק את המתנה של הבנה שכל אדם יחיד ומיוחד, לכל אינדיבידואל אוסף מופלא של מתנות, איכויות מנטליות ורוחניות שפיתוחן מביא לאיזון, שמחה ושלווה.

גיל המעבר בעצם מתחיל ברגע שהפלנטות החיצוניות מתחילות לעבוד על מפת הלידה… על פי כוכבים גיל המעבר מתחיל כשפלוטו גומר רבע סבוב על מפת הלידה, זה קורה בסביבות גיל 34-36 משם הכל מקבל גוונים עמוקים מאוד ואפשרויות להרחבת ספקטרום הראיה והחוויה..שיאו של תהליך מגיע עם אוראנוס שמסיים חצי סבוב על מפת הלידה, בסביבות גיל 41-42 אולי לא תמיד מודעים או יודעים אבל תמיד חשים שמשהו קורה, מרגישים את החוויה, ככל שיותר מודעים למה קורה, יש אפשרות לחוות בעצמה גדולה יותר, רחבה ועמוקה בכל המישורים והרבדים. מעצם המודעות וההבנה ניתן להתחבר להוויה, ולהרחיב את הספקטרום עד היכן שמרשים לעצמנו להרגיש. (וההרגשה היא פונקציה ישירה של הבנה ומודעות)
הכל מתחדד ומתעצם והשאלות שמגיעות לבדיקה מתחילות מהבסיס, הבסיס הראשוני והחזק מכל הוא אהבה. אם ניתן לתינוק בין יומו את הבחירה בין מזון לבין חום יבחר בחום.
החום, החיבוק והאהבה הם הכרחיים לקיום החל מרמה פיזית וכלה באהבה אוניברסלית המחברת את האדם ליקום.

לכן אחת השאלות המרכזיות שעולות בגיל המעבר ממש כמו בכל גיל אחר: אהבה, בגיל צעיר שהכול פתוח, מעט ניסיון והרבה פוטנציאל, יש בטחון שניתן לכבוש את העולם באופן מלא וכולל וכמובן בין הכיבושים , ניתן לכבוש את האדם המקסים ביותר, לנסיכות מחכים נסיכים על סוס לבן ולנסיכים מחכות נסיכות במגדלי שן.. בגיל צעיר שהפלנטות הפנימיות פעילות מארס כובש בסערה, אין לו זמן, חייב לספק את הסחורה, להפיץ את זרעו.. וונוס חייבת למגנט למשוך, לערוג, להיות מלאת תשוקה מעצם הצורך בהשלמה. מארס וונוס עוסקים בתשוקות המידיות, בצורך לחיבור, להשלמה מתוך תחושה של החלק החסר הזקוק להשלמה.
אגדות רבות נכתבו על האהבה סיפורים שניתן לספר אלף לילות ועוד לילה, כולנו גדלנו על האגדות הקסומות, על ספורים מופלאים איך תמיד בסוף הם חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה.. האם? האם בחיים שלנו, של כל אחד ואחד זה באמת קורה?
כשמגיעים למקום של הבדיקה המעמיקה לפתע השאלות הבסיסיות נבדקות, לפתע הספורים על הנסיך והנסיכה ועל חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה , הכל נבדק.. תחושה שאם לא עכשיו , מתי? יש את הבגרות והחכמה , הסבלנות ויותר מכל הבנה וכמיהה לאהבה על קשת הופעותיה על הפלנטה. שהפלנטות החיצוניות מתחילות הפעולה על מפה הלידה, לפתע זה לא רק תשוקה, לא רק ערגה וכמיהה ברמה של חיבור ארצי, עם הפלנטות החיצוניות מגיע הכמיהה והערגה לרוחני, להתמרה, לטרנספורמציה, לאינטואיציה, לחלום ולחזון של החיים.

בגיל הצעיר שהפלנטות הפנימיות עובדות, מתאהבים עד כלות, האהבה היא עיוורת כך מספרים, ואכן הולכים כעיוורים, כסומא באפלה, סומא לפוטנציאל האדיר של מהות האהבה, עיוורים לספקטרום הרחב שאהבה מביאה לחיים בכל המישורים והרבדים.
ושאלות שנשאלות לעתים בגיל המעבר: האם כל מה שנותר בגיל המעבר הוא הפירורים שנשארו מארוחת השחיתות של גיל הנעורים? או שמא יש הבטחה למשהו של גורמה אמתי, עם כל ההבנה, האמנות, הפרופורציות, הפרספקטיבה והתחכום? בגיל המעבר האהבה לא מגיעה בטירוף, את הטירוף ניתן לעזוב ולהגיע ממקום של שפיות, עם עניים פקוחות, לראות מה אהבה אומרת, לאהוב את מה שהאדם ולא את העטיפות החיצוניות המסמאות למה האדם באמת ולאיך אהבה יכולה להתגלם כאן ועכשיו.

גיל המעבר יכול להיות הפתעה מדהימה, מתנות קסומות, חוויות מסעירות, ואם יש עזרה קטנה מהכוכבים בכלל אפשר לראות כוכבים…
כיוון שכתבתי מעט על ונוס במפת הלידה אולי כדאי להתייחס למה אומרת ונוס שאנו מגיעים לגיל המעבר.. מה קורה עם ונוס בגיל ארבעים?

ונוס בטלה/בית ראשון: בגיל צעיר, סערה גדולה, נכנסים עם כל הראש ועד הסוף בלי לחשוב מה תהיינה התוצאות, המון אש באהבה, האש לא נעלמת עם השנים, אלא נשמרת ומקבלת את החכמה וההבנה. האש מכניסה התלהבות ורומנטיקה, והגיל מעניק לה את הידע איך לשמר את האהבה אחר הכבוש הראשוני, יש הבנה חדשה שלא חייבים הסכמה כל הזמן בכל דבר, לא חייבים להתייעץ פה אחד:) אלא אפשר להגיע לפשרה, לא חייבים להפציץ ולברוח, או לטרוק דלתות שמשהו לא בדיוק קורה על פי רצון אלא ניתן להשתמש באש המלהיבה לשמר את הראשוניות והשמחה של ימי ההתחלה תוך יכולת הבנה שיש שני צדדים באהבה.

ונוס בשור/בית שני: בשור יש בניה וסבלנות, לכן בגיל המעבר מגיעה העדנה, הרומנטיקה, חגיגה מעודנת ויציבה , התגברות על הביישנות ועל האטיות של הגיל הצעיר, בגיל צעיר ההתרכזות הייתה בדאגה, בבנייה של נוחות ויציבות, כשמגיעים לגיל המעבר יכולות להיות כמה דרכים בהם מוצאים עצמם אנשי ונוס בשור או שיותר מדי עקשנים בגלל ההרגל של לעשותך לבד הכל, או ההפך רכות ורצון להתאים לצורכי הצד השני. אך הפוטנציאל כמובן טמון בפלטפורמה היציבה שנבנתה ובעצם היציבות מספקת קן חם נעים , רומנטי ואוהב.

ונוס בתאומים/בית שלישי: תאומים שיודעים תמיד לעסוק בכמה דברים בו זמנית , גם באהבה, כמה שיותר ועם הגיל מגיעים למקום של שלווה שלא מפסידים כלום בעצם בנית מערכת יחסים עם אדם אחד.
ונוס בתאומים יודעת להקסים, חסרת מנוח ובקלות רבה משתעממת. לכן לא קל להינשא בגיל צעיר. צריך להספיק המון דברים וחברים והרפתקאות ונסיעות, חתונה לא הכרחית 🙂 שאהבה מגיעה בגיל המעבר מגיעה עם סיבות, יש מספיק רוויה מהניסיון הרב, מצב בו הרבה דברי כבר יצאו מהמערכת , יש מספיק התנסויות ותחושה שהכול בסדר ניתן להתיישב ולבנות משהו רציני.
הלב יכול ללכת עם השכל ומשם מגיע מסר של בגרות ושלווה. השכל מספק את הסיבות הטובות להסתכל במערכת הקיימת ולא להציץ החוצה בחוסר מנוחה.

ונוס בסרטן/בית רביעי: ונוס בסרטן רוצה בית ומשפחה, היה ולא נוצרה התחייבות עד גיל המעבר, כנר בדרך הלב נשבר.. ואיפה שיש לב שבור, יש פחד.. פחד מלהיפגע , מלכאוב שוב. יתכן וההתחייבות נוצרת גם כלפי הורים ואלה מספקי את התחושה של המשפחה. אם ונוס משחררת את הבעייתיות הנ”ל הרי שנפתח משהו חדש בפניה, רומנטיקה מדהימה, יופי ושמחה. גם אם נשאים בגיל המעבר מידית יש את התחושה שמאז ומעולם היית עם אותו בן/בת זוג. במקרים של נשואים מאוחרים של ונוס בסרטן יתכן גם מעורבות של ילד של בן הזוג ובשמחה מאומץ והופך להיות לשלך.

ונוס באריה/בית חמישי: הדרמה והחום, היצירתיות והלב הגדול מוצאים אהבה מהר ותמיד, אין ונוס באריה ללא אהבה, נסיבות מאוד מיוחדות צריכות להוביל לפספוס עם אהבה או שאהבה מפספסת את האדם. בדרך כלל זה היה תולדה של הלב הגדול שרוצה לתת ללא תנאי, להעניק, לחבק עד .. כי שונוס באריה פוגשת אהבה, פוגשת את השמחה, את המיצוי והמילוי של היעוד.. נאמנות והתחייבות הן מילות מפתח במערכת היחסים ואם אהבה נולדת בגיל המעבר הבעיה היחידה היא בעודף נדיבות, ברצון חזק מידי לתת וה’תמורה’ או שלא קבלה מספיק חום בחזרה או שעניין של נאמנות עמד על הפרק ומכאן כמובן אכזבה ולב כואב שמקשה לחוות שוב את הכאב. שמתגברים על הכאב ומגיעים לגיל מהעבר, ונוס באריה בגיל המעבר בוגרת, חכמה ומנוסה, נאמנה וחובקת עם התחייבות מלאה הנובעת מלב נדיב וחם. גשם של חיבה.

ונוס בבתולה/בית שישי: ונוס בבתולה משום מה קצת חסרת מזל בנעורים, מוצאת את האדם הלא נכון, נפגעת, מוצאת ניחומים בעבודה קשה במקום אהבה, או אולי שירות למען העולם וכולם ושוכחים את האני והאהבה.. עם השנים הפגיעות מתרככות, הניסיון מזמין את האמת לחיים, לא את התחליפים. כשמגיעים לאימות עם האמת ולא עם תחליפים כגון עבודה מוצאים את האהבה, בגיל המעבר ניתן למצוא את האמת, השמחה והשלווה. ונוס בבתולה בוגרת מאוד, בגיל המעבר העולם והמציאות מתאזנים עם הבגרות של ונוס בבתולה. ונוס בבתולה בוגרת, אחראית, אפשר לסמוך עליה תמיד, עובדת קשה ונאמנה, איכותית ותכונות אלה בגיל המעבר יכולות להחיות אהבה ורומנטיקה למקום של שלווה ושמחה.

ונוס במאזנים/בית שביעי: ונוס במאזנים זה רומנטיקה ורומנטיקה ומאוד מוזר יהיה למצוא את ונוס בגיל המעבר ללא אהבה ונישואים מאושרים, הבעיה היחידה נובעת אולי מעודף רומנטיקה, מאידאל גדול מדי ואם לא נמצא מושא לאידאל הרי שנמצא תחליף.. זמן וניסיון מלמדים עירוב נכון בין אידאל לאהבה במציאות, אולי הניסיון גורם לעטות כמה קילוגרמים מיותרים אך מאוד שמחים, או אולי פשטות תהיה הגישה הנכונה, בגיל המעבר האהבה בוגרת יותר לומדת לא לסבך אלא לחבר בין האחד והיחיד והמיוחד לבין התמונה האידאלית, אהבה בגיל המעבר תהיה רומנטית, סנטימנטלית, מלאת התחשבות עם מבט נקי ובהיר לשנים הקרבות ובאות.

ונוס בעקרב/בית שמיני: ונוס בעקרב זקוקה לניסיון והתנסות לצורך טרנספורמציה, מערכות יחסים בדרך כלל ארוכות ואלה יוצרות את הדרך להתחייבות של גיל המעבר, צורך עמוק בלמוד מה זה אהבה, דרך החכמה הנבנית מהתמרת הרכושנות, קנאה ואחיזה חזקה באהבה, דרישות מצד אחד ותחושה של מלכוד מצד שני יכולות לגרום לתחושה של מחנק, חוסר יכולת להתחייב נובעת ממקום של התמודדות עם עוצמות התשוקה .. השנים מעניקות כלים לשליטה עצמית, מנטלית ורגשית לצורך התמרת התשוקה למקום של צמיחה. ממקום של שליטה עצמית יכולה לצמוח אהבה של גיל מעבר וזו מעניקה שקט, שלווה, איזון ושינוי.

ונוס בקשת/בית תשיעי: ונוס בקשת זקוקה ללימוד, לחינוך, להבנה של החוקיות הגבוהה. ונוס בקשת זקוקה להרפתקאות ותנועה, ממצה עצמה דרך נסיעות והרפתקאות. דרך ההתנסות וההכרות עם אנשים רבים במהלך החיים נוצרת הבנה עם רוצים לחלוק את החיים, כדי שלא תיווצר תחושה של הקרבה הנובעת מהתחייבות למסגרת קבועה ומרובעת. הבנה שמביאה את הידיעה שהתחייבות לא מונעת מהגשמת חלומות. בגיל המעבר יש את הניסיון וההבנה שמלמדת שהמסגרת וההתחייבות יכולים להיות פלטפורמה להגשמת חלומות ולא למניעתם.

ונוס בגדי/בית עשירי: ונוס בגדי מבשילה לאט, כמו כל דבר בגדי, זמן מוטיב המרכך וממיס התנגדויות, פותח סורגים, ונוס בגדי כמו יין המשתבח עם השנים, עם הניסיון נוצרת הבשלה לשלווה, לתחושת ביטחון. ונוס בגדי בדרך כלל תגרום להינשא לאדם מבוגר יותר או בעל עמדה (גדי- אוטוריטה) אם ונוס בגדי מגיע לגיל המעבר מבלי שהתאהבה בבטוח, כיוון שעדיין לא בשלה, לא גמרה את תהליך התסיסה המביא לשינוי והתמרה מענבים ליין.. בגיל המעבר יחול מהפך ותהיה בחירה במישהו צעיר יותר. ונוס בגדי זקוקה לביטחון והכרה בגיל צעיר תוך לימוד מאוטוריטה וגיל המעבר חל מהפך וונוס הופכת להיות מוכנה להיות ולחוות מתוך הביטחון במי היא.

ונוס בדלי/בית אחת עשרה: ונוס בדלי חשה טוב בגיל המעבר ואולי הרבה יותר טוב מאשר בגיל צעיר. כיוון שונוס בדלי מבקשת את החברות , יתכן ובגיל צעיר יש בלבול בין חברות לאהבה, תרגום לא נכון של חבר טוב כאילו היה מאהב טוב, בגיל בוגר צומחת ההבנה מה ההבדל או מה החיבור בין חבר ואוהב.
בגיל צעיר לונוס בדלי יש אידאלים מאוד גבוהים מה אמורה להיות אהבה, עסוקה באנושות כולה ולכן יתכן ואין לה זמן להתחייב לאדם אחד בלבד. בגיל המעבר יש מקום וזמן לפגוש אדם שחולק את אותם רעיונות ואידאלים לגבי מהות האהבה והחיים בכלל, במקביל לזמן המתפנה בשל הבנות והגשמות יעדים. מתוך מקום זה ונוס בדלי יכולה לבנות חיי אהבה עשירים ואידאלים בגיל המעבר.

ונוס בדגים/בית שתיים עשרה: ונוס בדגים יכולה להינשא בגיל צעיר ולהישאר מאוהבת לעולמי עד באותו אדם. אלא שאם ונוס החולמנית ואידאליסטית רקמה חלומות שלא היו מציאותיים , יכולה להיוותר בודדה. ונוס בדגים מלאת חלומות, רומנטית עד כדי בחירות לא ראליות, ומכאן תחושה של טעויות, השנים והניסיון מלמדים את ונוס בדרך הלא קלה.. ולעתים על ידי אותן טעויות שחוזרות ונשנות, דרך ניסיון זה לומדים את ההבדל בין מתק שפתיים לבין מה היא אהבה, כיוון שדבר לא יוריד את הסנטימנטליות של ונוס, רגישותה, התחשבותה ועדינותה בדגים יש סיכוי מצוין בגיל המעבר להחזיר עטרה ליושנה, להחיות את ונוס מתוך ניסיון, לחיי אהבה עשירים ומלאים על כל הרבדים של האיכויות בדגים.

נשיקות מתוקות:)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן