אור גדול – צמידות שמש מרקורי באריה – אוגוסט 2021

היום 1.8.21 מרקורי ושמש נצמדים במפגש פסגה עצומתי במיוחד.. צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאית. נקודת שיא למה? נקודת שיא למחזור של מרקורי שהחל את השנה החדשה שלו ב- 9.6.21 ולכן מנקודת זמן זאת אנו יכולים לזהות את מסעו של מרקורי שכעת מגיע לשיאו. למעשה במחזור התנועה של מרקורי כעת מקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו או במשפט פשוט: מבחן התוצאה.

השנה החלה באוויר וכעת שיאה באש מה שמדבר על יחסים בין אוויר לאש, וכל צירי האש והאוויר מתעוררים לחיים ולהזמנות ליצרית מחודשת. למעשה, היחסים בין אוויר ואש מבקשים לפתוח ערוץ שמגיע ממקום מנטאלי למקום של השראה ויצירה.

לכן נקודת זמן זאת מאפשרת לנו לפתוח ערוץ חדש להשראה שנובע מתהליך הלימוד שחווינו מאז שהחל מחזור מרקורי זה.. כיוון שנקודת משוב זאת נוגעת לפתיחות ולמבדק המציאות בכל הנוגע לתקשורת של הלב, אם אנו עומדים במקום של חוסר חיבור למהירות הטבעית שלנו, נחווה קצרים, מתח וקושי עם עניינים של הלב, אם הפקנו ממחזור הרטרו את מה שניתן היה להפיק, זמן זה ניתן בקלות להתחבר לאינטליגנציית הלב ולהביאה לידי ביטוי בצורה שלווה ובהירה וממקום זה מתחיל מרחב חדש בחיינו, זמן של זרימה קלה ורעננה בין השכל שלנו לבין העולם😊 מתון הכרה ומדעות עצמית . אגב, אי אפשר שלא להזכיר את הצל.. אם לא נעשתה עבודה אישית מתחילת השנה המרקוריאנית, נמצא עצמינו בעצבנות, דריכות, תחושה שהראש במקום אחד ואנחנו במקום אחר והעולם בכלל.. חוויה של קצרים בממסרים בכל הרבדים ו.. כל אלה רק מספרים לנו שיש לשים את האור /מודעות על המצב להיכנס לארכיון הפנימי ולהתחיל לארגן את הסיפורים שלנו..

צמידות זאת היא צמידות נעלה ומביאה את המעגל של מרקורי לשיא בו ניתן לזהות את התהליך שחווינו מאז מרקורי החל שנה חדשה …כעת זה השיא של התהליך והיכולת לזהות מה מחזור זה פתח לנו.. חשוב, בדרך כלל מדברים על רטרו של מרקורי ועל כמה ימים לכאן או לכאן.. ללא קשר למחזור מלא, ואם נוגעים לעומק אפשר לזהות מחזור מלא ואת נקודות המפתח שיוצרות תהליך..

תזכורת לנקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי של מרקורי

4.5.21 מרקורי נכנס לתאומים
14.5.21 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
29.5.21 מרקורי נכנס לרטרו
11.6.21 מרקורי מתחיל שנה חדשה
22.6.21 מרקורי מסיים את הרטרו
7.7.21 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
12.7.21 מרקורי מסיים את מסעו בתאומים ועובר לסרטן
מרקורי מגיע לשיאה של השנה המרקוריאנית ב- 1.8.21

השיא של צמידות זאת נקרא קזימי ומתרחש במהלך המרחק ל 17 דקות בין שמש ומרקורי.. מצב של עצימות גובהה מאד, ושוב, אם נעשתה עבודה מאז תחילת השנה, נמצא עצמינו בעצימות גובהה מאד של התפיסה, המודעות, המחשבות , היכולות, הבהירות והקשרים שאנו יוצרים.. זמן נפלא לביטוי עצמי מלא ושלם..

חשוב לציין שצמידות זאת יוצרת זוויות גם עם סטורן ואוראנוס ולכן האפשרות לקבל פתרונות לגבי אותו תמרור שמלווה אותנו לאורך 2021.. מצד אחד המולות לסטורן לוחצת על סוגיות של עבר ומצד שני התשעים עם אוראנוס לוחץ על אפשרויות חדשות ואחרות.. פירוט במזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של אוגוסט ופירוט מלא על היבט שנוצר, לקראת הזמן בו מתרחש באופן מדויק

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן