מחשבה יצירתית או שחיקה למען רעיון מקורי ואחר או למען המוכר והישן  ? מרקורי עושה מולות לסטורן – אוגוסט 2021

היום 2.8.21 מרקורי עושה מולות לסטורן, רק אתמול היינו בשיאו של מחזור מרקוריאני וכבר היום מגיעים למבדק חדש כשמרקורי נמצא מול סטורן, מבדק זה מדבר על קולות שונים המנועים מצרכים שונים ומיצרים קונפליקט חזק מאד שלוחץ על כפתורים מאד בסיסים וראשונים של הביטוי שלנו בעולם

נתחיל מההתחלה😊 השיח בין מרקורי וסטורן מרתק משום שמיצג אנרגיות שונות, צרכים/רצונות, קולות פנימיים שונים או תת דמויות שונות המרכיבות את האני השלם ולמה הקונפליקט ? משום שמרקורי מדבר על מהירות וסטורן על איטיות. השיח בין השנים מדבר על מחשבות (מרקורי) ותבניות חברתיות (סטורן) ברמה הראשונית הסבר פשוט שזמן זה מאפשר למחשבות ורעיונות לצור תבניות ברורות, רציונאליות ומכווננות למטרות. אמנם לא בקלות, אך גישה ברורה, אובייקטיבית, פרקטית ויכולה להניב תוצאות בכל תחום

אך מדובר בקולות שונים שמונעים על ידי צרכים מאד שונים, מרקורי באריה מדבר על הצורך להשמיע ולהיות דרך חיבור מלא לקול שלנו בעולם בעוד סטורן בדלי מדבר על הקול שלנו מול החברה והמסלול הנדרש כדי להגיע להצלחה ולעיתים במחיר האמת והאותנטיות. לכן נוצר מצב בו ניתן בקלות להגיע למקום של הסוס, חשש ופחד בנוגע להבנות מחד ומאידך לקבלת החלטות.

למעשה שיח זה מדבר על אזורי השחיקה של החיים וקשה לראות מעבר ולמרחוק, רצוי להוציא מארגז הכלים את הסבלנות ואת היכולת לבדוק בשקט את העובדות ולא להקשיב לקולו של הצנזור שלוחש באוזן “לא תצליח” או “אין סיכוי” אז …זה לא, זה בדיוק הלחץ הנדרש כדי לפקס ולמרכז את עצמינו ולעלות על הנתיב הנכון עם תכנית ברורה לכיוון מטרות ויעדים שקבענו לעצמינו בכל תחום, החל מפיננסים, יחסים בין הצרכים האמתיים של נפש לבין הצרכים להכרה והצלחה ועד יחסים בין אישים, חוזים ויותר מכל החוזים הנשמתים/קארמטיים שדורשים מענה כעת..

דרך אחרת בה ניתן לתאר את הזווית הזאת היא היכולת לחבר בין דמות מספר הסיפורים לבין דמות הצנזור והמפגש עם מבחן המציאות, וכאן העובדות מדברות.. אין אפשרות להמשיך עם סיפורים או עם עיקופים או כיפוף והגשמת העובדות. זה המקום בו ניתן לזהות באופן מדויק מה נכון ואיך לעבור את משוכת הצנזור למקום של לימוד והבנה.

אם נמצא עצמינו במקום של ביקורת ושתיקה.. זאת המציאות שמראה את הפער בין תפיסת המציאות היומיומית לבין ההכרח לתת לעצמנו מענה מול משהו גדול יותר בכלל והחברה בפרט.. לכן נוצרת חווית המתח מממנה מגיעים הביקורת, הלחץ והעצבנות שתופסים את קדמת הבמה. זה הזמן לעמוד מול הצנזור ולעבור את משוכה של הכנות והיושרה כדי להגיע לחכמה שצברנו במהלך הדרך. אם הגענו מראש לזמן זה עם הבנות וחכמה בנובעות מהיכולת לחבר בין גישות פנימיות שונות, בין שני קולות פנימיים למרות ששונים מאד במאפיינים שלהם, זה הזמן לקחת אחריות על הקונפליקט ולהפוך אותו לדיאלוג  בינינו לבין אחרים, על יחסים ועל מפגש עם העולם ולזהות את התוצאות.. להכיר תודה על המסע ועל המקום שבו אנו נמצאים כעת..

דרך נוספת לזהות שיח זה , מרקורי באריה מחפש לצור ולהביא את הלב לבמה המרכזית וסטורן בדלי מחפש את לצור תבניות חדשות מחוץ למוכר והידוע , כן אם לא נגענו ברעיונות אלה עד כה, נרגיש את השחיקה ואם כן ועבדנו באופן מודע על רעיונות אלה, היום נגיע להבנות חדשות איך להיעזר ביצירתיות למען רעיונות מקורים ויחודיים ..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן