אז יש לנו הזדמנות ? סטורן מסיים את הרטרו האחרון בגדי

היום 29.9.20 סטורן מסיים את הרטרו ויוצא מחדש לאותו איזור שבו נדרש תיקון עמוק ובעל משמעות.. סטורן חזר הביתה (גדי) בסוף דצמבר 2017 וחזרה הביתה אחרי מסע ארוך ומייגע דרש בדק בית, התבוננות עמוקה במשימות, מטרות ושליחות אמיתית של החיים, סטורן שוהה בגדי עד דצמבר 2020 ובמשך זמן זה יש עבודת עומק עצומה על יסודות בסיסיים המאפשרים חיים של ביטחון וידיעה שהכל בסדר

מסעו של סטורן בגדי הוא מסע משמעותי מאד כיון שמדובר בנמל הבית ממנו סטורן יוצא למסע ארוך מאד בו כל מזל ייחשף לעינו של הצנזור כדי להרים את הרף הערכי, כדי לאפשר מצוינות, עמידה בקריטריונים גובהים יותר, שיפור, הצלחה ובנייה של יסודות שישרתו לשנים הבאות..

נקודה מעניינת נוספת היא פלוטו שנמצא כאן מאז ינואר 2008 ומאז פלוטו עובר וחורש לעומק את הזירה וכעת במגמת סיום השלישון השלישי של גדי.. סטורן מגיע כעת אחריו כדי ליישר את השטח ולהביא למגמה חדשה שנוגעת באחריות אישית וקולקטיבית ..

למעשה סטורן כבר סיים את המסע בגדי ועבר לדלי.. ומיד חזר ברטרו להופעה אחרונה בגדי, הופעה משמעות שמהווה סגירה שלמה של כל מה שחווינו מאז 2017. הרטרו בכלל ושל סטורן בפרט מאפשר להיכנס לעומק השכבות העתיקות ביותר באישיות האישית, משפחתית, שבטית, שושלות, עד מרקם קולקטיבי של הגוף האנושי..

המטרה: לבדוק במקומות העמוקים ביותר את כל מה שנוגע לשיח שלנו עם הצנזור הפנימי.. סיום הרטרו של סטורן מדבר על נקודת שינוי של תנועה ולכן השבוע כמה ימים לפני וכמה ימים אחרי אנו חשים את האנרגיה בצורה אינטנסיבית יותר כשהשיא יושב היום, ואיך זה בא לידי ביטוי? לחץ על נקודות שנוגעות לסוגיות של אחריות, אם לקחנו אחריות בתחום עליו עבר סטורן או שמא לא הצלחנו להוביל את עצמינו לבדק בית נכון…

היציאה של סטורן מרטרו מתחילה להשפיע כבר כמה ימים לפני שסטורן נעצר ולכן התחושה של הכבדות ומפגש החזק עם כישלון והצלחה יגיע מהר מאד לשולחן החיים שלנו .. נחווה זאת בשלל דרכים שיזכירו לנו מה זה קארמה ומי משחק לנו בקארמה..איפה הצנזור מגלה מה יש לתקן, כן.. לתקן במובן העמוק ביותר כדי לאפשר משהו שניתן לבנות עליו לאורך שנים..

זמן זה יראה באופן חזק ביותר את הצורך, מקורו ואת ההכרח לקחת אחריות.. איפה שלא נלקחת אחריות חשים אשמה, בזבוז, כאב ומתח שנובעים מתחושה של חוסר הצלחה מהולה באכזבה אישית חזקה מאוד..

חשוב בכלל וכעת בפרט, החוויה לא רק אישית אלא גם של קבוצה משלטון .. וכאן אולי הדגש בתקופה זאת! חשוב לזהות מדובר בתחום שגורה כבר כמה וכמה חודשים וכעת הנורות האדומות מגיעות לשיא, הכתובת על הקיר והזמן בו נוצר שינוי של תנועה, ניתן לקחת את האחריות ולעשות או לחילופין לצור חוזה שלום עם אותו תחום. מדובר בדרכים ישנות שהובילו לנקודה מסוימת שיוצרת באז חזק על סוגיות של כישלון..

זה הזמן למצוא דרכים לשינוי, אחריות, פעולה או הסכמה לשחרר את הקונספט של כשלון ולהסכים להבין את רעיון התהליך והמגמה ..כעת בצל פוסט רטרו : אותה זירה עליה נע סטורן בפעם השלישית יש הזדמנות נפלאה להיות בכנות אמיתית, ללא כחל וסרק ולראות מה עוצר באמת את החיבור עם ההצלחה.. עדין העטיפה של המתנה יכולה להיות לא נחמדה במיוחד אך האומץ להעיז ולפתוח את המתנה יכולה להביא לחיבור לחכמה עתיקה ומופלאה שמחברת במיידי למטרת ולשליחות של החיים..

כעת סטורן יסיים את מסעו בגדי ויחזור לדלי ועם חזרתו יש סיכוי מצוין למצוא ערוץ חדש לבעיות שהתגלו מאז הרטרו האחרון שזקוקות לתיקון עמוק .. זה הזמן…ויש לנו הזדמנות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן