התבוננות אמיצה בפצע ראשוני – שמש עושה מולות לכירון

היום 29.9.20 שמש עושה מולות לכירון, יחסים בין השמש לכירון מדברים על דרך חדשה בה ניתן להתבונן בפצע פרימלי מאד.. השמש תמיד שם פוקוס על כל סוגיה בעיקר ברבדים של מהות האני, כירון שם מיקוד על הפצע הפנימי על כל רבדיו (פצוע, פוצע ומרפא) לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני (כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט הפצוע: הפצע יפתח, נחווה את הפצע בעוצמה ונמגנט תשומת לב לפצע, אם אפקט הפוצע נרגיש את הצורך להוציא את הפצע ואולי על קרובים לנו ואם אפקט המרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטאלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני .. לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..

כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

זמן מרתק לעבודה אישית על מערכות יחסים למול רצון אישי (שמש במאזנים וכירון בטלה) חשוב לזהות את הפצע ולפני הכל להסכים ליצור שיח עם הפצע, להסכים להחלים ולרפא וברגע שנגע בפצע אישי נוכל למגנט יחסים בריאים יותר, מעצמים ומעשירים..

דרך אחרת להבנת השיח בין שמש וכירון הוא שיח עמוק מאד שנוגע בזהות שלנו ובמסע ההתפתחות שלנו: במסע שלנו השמש מספר לנו על הדמות העיקרית שהרי הכול סובב סביב השמש: שמש הוא מקור ממוקד של אור וחיים, מקור להקרנה, זהות בהירה ועוצמה חזקה.. למעשה השמש הוא הגיבור הפנימי שיוצא למסע אינדיבידואציה, צמיחה ומימוש עצמי

כירון מספר לנו על המקור החיץ, ההפרדה, הנטישה ויותר מכל הפצע והכאב של מה לא.. ובשיח עם השמש מה לא, ומה בלתי אפשרי למרות ועל אף ולכן השיח בין שמש וכירון מייצג את הקוטביות הגדולה ביותר שקיימת בתוכנו ובמסע ההתפתחות שלנו.. כל מה שלא מנתק אותנו מהרצון והתשוקה הבסיסית לחיים.. ולכן היום נרגיש את המקום הזה פועם חזק מאד ומגלה את הפצע הראשוני והשפעתו על חיינו.

כירון מייצג את הפצע והריפוי , כירון נוגע לעומק בפצע הזהות שלנו , במי אנו ואיך אנו יוצאים החוצה לעולם בכלל ובפרט איך אנו יוצאים עם הלב.. לכן היום אפשר בקלות לפגוש את הפצע של הלב השבור ובו זמנית את הריפוי ללב השבור: כי אין דבר שלם יותר מלב שבור..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן