איך מחברים בין יחסים לבין מטרות חיים – מרקורי עושה תשעים ליופיטר

היום 17.9.20 מרקורי עושה תשעים ליופיטר, מה שמספר לנו שמרקורי ויופיטר נכנסים לשיחה מעמיקה על איזה גישה ותפיסה באמת מניעה אותנו בחיים. למעשה מרקורי ויופיטר הם שני הקולות המרכזים שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו ולכן שכל אחד לוחץ על זירה אחרת בחיינו, נוצרת תחושת של בלבול מתח הנובעים ממערכות יחסים מצד אחד ומצד שני המטרות שלנו וההצלחות שלנו בעולם..

כששני קולות אלה מתנגשים נוצר מתח שמושלך או למערכת יחסים או למטרות ויעדים אליהם אנו שואפים להגיע.. במבחן התוצאה של החיים נחווה שמשהו מפספס לנו ואנו לא יכולים להיות משרתם של כמה וכמה אדונים וממקום זה או שנכנס למלחמה או שנכנס לריצוי או שנחליט ללכת על המטרות שלנו או שנמצא עצמנו נעים בתלם ללא אמונה אמתית שזה באמת מה שנכון בחיינו

כשנוצר מצב מסוג זה נוצר כעס שמתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר, למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמנו ובנינו לבין העולם..

התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

למעשה בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום.. המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.

חשוב לציין שגם מרקורי נמצא במזל עוקב לבית (מאזנים) וגם יופיטר נמצא במזל עוקב לבית (גדי) לכן זמן זה מראה לנו את המבחן הראשון שאנו חווים שאנו יוצאים מהבית, עם מרקורי נבחנים מערכות יחסים ועם יופיטר נבחנים עם הצלחה/כשלון .. אך אם נניח לרגע את הגישה הישנה וניתן ללחץ לפרק את התבניות האוטומטיות, נוכל לצור משא ומתן מדויק לצד אמונה שלמה במטרות שלנו ולהבין שדבר לא סותר דבר אלא מדובר בשני מקורות כוח ועוצמה שיכולים לסייע לנו לפגוש את המציאות בצורה בריאה שתזיז אותנו לצאת למסעות חדשים ולהגיע למקומות חדשים:)

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן