בטוח או חבוט – ונוס עושה תשעים לאוראנוס ספטמבר 2020

היום 15.9.20 ונוס ואוראנוס בשיחה עמוקה בכל הנוגע לבטחון, מה בטוח או בהיפוך אותיות מה חבוט ? בטוחים או חבוטים? ולמה? משום שונוס ואוראנוס מיצגים צורך בביטחון, אלא שמדובר בביטחון מסוג שונה לחלוטין.. ונוס מייצגת את הצורך בביטחון ראשוני שמיצר מרחב בטוח בו חווים תחושה של הכל בסדר בעוד אוראנוס מיצג את הביטחון של המיוחד והאחר באישיותנו ולכן מרחב זה במהותו מתנגד לביטחון הרגיל והמוכר ,

מסיבה זאת השיח זה בין ונוס ואוראנוס מייצג את הצורך בביטחון: במילים אחרות, ונוס מייצגת את המרחב הבטוח שמשרת אותנו באופן קבוע, אותו מרחב בטוח נבנה על בסיס דפוסים חוזרים ונשנים שנובעים מזמנים מוקדמים מאוד של החיים

אוראנוס מייצג את מפגש עם הצורך לחופש מכל המוכר והידוע כדי לייצר חיבור לאני האמיתי האוטנטי. ונוס באריה תחבר אותנו למקום של הילד הפנימי והמקום של החוויה של אני בטוח בממלכתי.. בעוד אוראנוס בשור מדבר על מפגש טעון בהמון מתח, חוסר יציבות, אימפולסיביות ולחץ על נקודות “תורפה” ..

לכן שיח זה דינמי במהותו ויוצר לא מעט אתגרים בכל הנוגע לצרכים שלנו, כאילו אנו מוותרים על משהו בשביל משהו אחר ומוצאים עצמינו מרצים ומתרצים..

אך אם נתבונן לעומק נגלה שאותו מקום של הילד הפנימי שחווה חוסר בטחון כתוצאה מאוראנוס, המורד הפנמי שנמצא בשור.. חשוב דווקא במקום שנוצר חוסר או משהו לא מרגיש טוב.. חשוב לזהות שהאתגר והמטרה של אנרגיה זאת להוציא אותנו מהמרחב הקבוע והידוע למשהו חדש, רענן יותר, מרחב בו נוכל לחוות חוויות שטרם התנסינו בהן, שנוכל לגעת במשאבים שטרם הכרנו ויותר מכל לאפשר שינוי כדי למנף את הקשיים מהמחסן הסגור לאוויר..

לכן זה הזמן לאוורור ולפתוח מחדש את חפיסת הקלפים הישנה ליד חדשהJ , לכן לדוגמא אם הבעייתיות שלנו נוגעת לכספים (ונוס מייצגת בין היתר את היחסים שלנו עם כספים ) זמן זה נוכל לצאת מבעיה הקבועה ומתמשכת ..דרך מפגש עם הכאב שהיא מייצגת….למעשה הקונפליקט בין ונוס לאוראנוס מאפשר להוציא החוצה את כל מה שדחקנו, סגרנו ולא אפשרנו לפגוש בגלל הכאב ששייך למקום זה..

זה לא רק כאב אישי, אלא כאב אנושי (התנהלות כלכלית לוקה של בזבוז למול רעב, הון למול חולי ובמיוחד בזמן זה של חוסר וודאות שמושך את השטיח מתחת לרגליים ויוצא כאוס וחוסר ביטחון! לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת שמה שהזנחנו ולתת פתרון חדש דרך פתיחות וחשיפה של אותו כאב למקום של חוזה חדש הניזון מאינטואיציה אחרת.

זמן זה מהווה נקודת מפנה למי שמי שמוכן לגעת בחוסר יציבות, בשליטה, איפוק, פחד וכאב .. לראות את הדלתות שחוסר זה פותח לנו למקום אמיתי ואותנטי שלא תלוי ומותנה

ברכות ליומקסים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן