איפה הדרך- בשביל הזהב או מחוץ לשביל הזהב או…. שמש עושה תשעים לאוראנוס – אוגוסט 2021

היום 6.8.21 שמש עושה תשעים לאוראנוס, מיד אחרי שמרקורי סיים את השיחה עם אוראנוס הגיע הזמן של השמש להיכנס לשיח עם אוראנוס, ב-3.8.21  היה שיח צפוף עם סטורן והיום שינוי מגמה .ולמה ? משום שהשיח בין שמש וסטורן לקח לכיוון אחד וכעת אנו שוברים כיוון.. ולמה משום שהיום נוצרת זווית בין שמש ואוראנוס… וזווית כמו תמיד מדברת על יחסים, ומקרה של זווית של תשעים מדובר קונפליקטים, מאבקים וקשיים שמטרתם להוביל לתהליך

מהות התהליך למצוא ערוץ לביטוי שלם ומלא למרות ועל אף הקונפליקטים הפנימים שקיימים בנו. כעת מהות התהליך תלויה במי משתתף באותו שיח. במקרה של שמש ואוראנוס, מדובר במתח בין שני חלקים מנוגדים/משלימים  החלק הזקוק להכרה של החברה למול החלק שבועט באותה הכרה..!!

כשנוצרת זווית של תשעים אנו יכולים לזהות שני כוחות המייצגים שני קולות/שני צרכים פנימיים המבקשים מענה, ובמקרה זה: שמש ואוראנוס ומרחבי הפעולה שלהם אנרגית האריה ואנרגית השור. שמש בין היתר מדבר על המקום של ההכרה, הצורך שלנו בהכרה, ההכרה בונה זהות ומרכז פנימי חזק שיכול להאיר בעולם, אוראנוס לעומת זאת מיצג את החלק שלא רוצה את ההכרה, מורד ומתנגד ולכן השיח בין שמש ואוראנוס מדבר על קונפליקט בין שני חלקים בסיסים מאד באישיותי, בין שני צרכים ראשונים מאד שנוגעים למהות הפנימית שלנו, האם אנו מכירים בעצמנו בגלל ההכרה שאנו מקבלים בעולם או שמא אנו מכירים בעצמינו בגלל היכולת להיות אותנטיים ואחרים ..

הניגודיות מדברת על הצורך ללכת בתלם כדי להיות מול הצורך למרוד כדי להיות, כיוון ששני גרמי השמים הם שליטים של מזלות קבועים ונמצאים כעת במזלות קבועים (שמש בבית ואוראנוס במקום מרוחק ולא נוח ) נוצר מקדם חיכוך חזק שנוגע לביטחון, בדרך כלל אנו הולכים במסלול שמספק בטחון, מסלול שמבוסס על שלבים מוקדמים של חיינו ועל התנסויות שקבעו סטאטוס קוו.. כעת המורד הפנימי מטלטל את המסלול ואת כל מה שהיינו בטוחים בו ..לכן זמן זה הוא כמו קריאת התעוררות, מרעיד את המסלול הרגיל .. המטרה לשחרר אותנו מהדרך הרגילה והבטוחה לכאורה, המסלול הפך להיות כל כך צפוי עד שתקע אותנו במרחב סגור מאד.

המורד הפנימי מביא עצמו לקדמת הבמה כדי להעיר תובנות חדשות, כדי לשבור הרגלים, כדי לשחרר הגבלות ומגבלות כשהמטרה האמתית מאחורי הכול לאפשר צמיחה מחדש.. ממש כמו אותו משחק ילדים שאומר לא דורכים על הקווים.. הולכים בדיוק במסלול שנמצא שם בשבילנו ואז מגיע אותו קול קטן ששובר את הרצף ואומר, כן לדרוך על הקווים ואולי אם מבינים באמת, מותר לצאת לגמרי מהקווים ולבחור במשהו אחר.. בכל אחד ואחד מאתנו קיים הצורך ללכת במרכז ובו זמנית לצאת מהקווים ולמצוא את השביל האישי … כעת שני קולות אלה מככבים בחיינו ומעירים בנו את הצורך למצוא פתרון מדויק ולפתור את מה שמצטייר כקונפליקט לשיח עמוק ומפרה..

חשוב לציין ששני קולות אלה המיצגים שני צרכים מנוגדים, הם מנוגדים לכאורה משום שכל אחד ואחד זקוק גם להכרה וגם לביטוי הצד המיוחד והאחר שבו, היום שני הצדדים מבקשים מענה ואם נשכיל להיעזר בחכמה של שביל הזהב (שמש באריה) והכרה במסעו של הגיבור הפנימי היוצא למסע של גילוי האני .. לאורך התנסויות החיים, לצד הרעיונות המיוחדים של המורד (אוראנוס בשור) שמגיע דרך התנסויות אישיות למרחבים שא אחד עוד לא היה שם.. כעת הגיבור מדבר עם המורד😊 הגיבור יודע מה השביל ובמקביל מחפש את קולות של המורד כדי לצור את החתימה האישית והייחודית

שיח זה עובד לכל אחד ברמה אישית ביחס למיקום שלו על המפה האישית וברמה של השפעה גלובלית שיח זה מדבר על צורך שלנו כמאסה אנושית למצוא את שביל הזהב הבנוי על אותנטיות ואמת.. זה המקום בו מגלים את הזהב בשביל ומחוץ לשביל..

ברכות ליומלאור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן