מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של אוגוסט 2021

8.8.21 מולד הירח באריה – מאמר מיוחד לקראת המולד עצמו
16.50 שעון ישראל אופק בגדי

9.8.21 ונוס עושה מולות לנפטון
ונוס מייצגת את עולם הערכים שלנו ונפטון מייצג את החלומות ואידיאלים שלנו. ונוס מספרת לנו החיבור בין המערכת הערכית למערכת החושית ונפטון מספרת לנו מאיפה הכול מגיע.. בגדול, נפטון הוא הפאזה הגבוהה של ונוס ולכן כעת השיח שנוצר בין ונוס לנפטון לוקח לקשת הכי רחבה וגבוהה של יישום אידיאלים דרך החוויה של החיים היומיומיים…

וכמו תמיד, כשיש לנו פוטנציאל גבוה במיוחד, יש לנו צל אפל במיוחד.. הצל במקרה זה הוא הפער בין אידיאלים אוטופיים (נפטון בדגים) לבין החוויה הארצית הפשוטה (ונוס בבתולה) לכן זמן זה יכול ללחוץ על הכפתור של הפער בין הגדול של האידיאלים לבין היכולת להביאם לידי ביטוי בחיים היומיומיים.

מקום זה נוגע בפער בין הזיכרון של הגן עדן הפנימי לבין המציאות שלעיתים נחוות כגלות מאותו גן עדן, עייפות וליאות .. הפוטנציאל הגלום בזמן זה הוא היכולת להסיט את הווילונות ולהציץ מעבר לעולמות הגלויים…כדי לעורר את הזיכרון לשיעור המדהים המאפשר לחבר בין הקצוות: דרך הפרטים הקטנים:) הגעגוע והכמיהה הם חלק מחלום והחלומות הם הדלק למציאות ומקור לחיות מלאה ומעשירה.. זה הזמן לצור גשר דרך הבנות קטנות שנוגעות לציפיות לשנו מעצמינו ומאחרים, וכאן נכנסים הפרטים הקטנים מכיוון אחר, באיזה מהירות אנו מוכנים לזרוק הכול ולהפיל הרים של אשמה על עצמינו ואחרים כיוון שלא עמדנו בציפיות .. זה השיעור של הבנת הציפיות הריאליות ביחס למציאות ולא רק ביחס לחזון האלוהי, זה הזמן לסבלנות וריאליזציה ..

השיח בין ונוס לנפטון מייצר לנו דלת מרתקת לרומנטיקה, אידיאליזם, דמיון ואכפתיות המהווים גשר למערכות יחסים בחיינו, החל בין החלקים הפנימיים בתוכנו, לאחרים ולעולם בכלל.. זמן לפתוח את הלב ולהסכים לחזור לתום וטוהר:)

10.8.21 מרקורי עושה מולות ליופיטר
מרקורי משוחח עם יופיטר מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, המציאות היומית והמציאות שמעבר ליומיום, כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר. למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם..

התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף.. ואז מחשבות ומילים מקבלות כוח גדול יותר מצד אחד למקום של עצבנות ומצד שני למקום של הרפתקנות

חשוב לציין שזמן זה מוציא המון החוצה, קשה להפסיק לדבר או קשה לעצור את הרעיונות האין סופים או קשה למנוע את עצבנות או את הצורך העז לספר אין סוף סיפורים והכל עם הפרזה גדולה מאד.. הטיפ ביום כזה, לנשום, לשמור על איזון פנימי בעיקר דרך התבוננות בפשטות של הדברים בחיים, לנשום ולתרגל השקטה של הרעש שבראש..

אם נחווה שיום זה עם חוסר שקט, עצבנות וקושי להכיל .. כדאי שנבדוק את הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו מול עובדות ולא מתוך דעה או דעתנות . לסיפורים שלנו יש תפקיד נפלא לחזק את האמונה ובעזרתה לצאת למסעות ללמוד ולצמוח, אך שאנו לא נצמדים לעובדות אנו יוצאים למסעות שווא.. שכן מרחב זה מנתק אותנו לחלוטין מהמציאות ומיצר מציאות חילופית שלא משרתת את המסע שלנו.. אם יש בנו שקט והבנה.. זה זמן נפלא לנשום ולהיזכר מה האמונות האמתיות שלנו ואיך הן תוכלנה לעזור לנו לצאת למסע ..

12.8.21 מרקורי נכנס לבתולה
מרקורי נכנס לבתולה הוא חוזר הביתה (מרקורי שליט מזל בתולה) למקום השקט והשפוי לחשבון נפש מעמיק לקראת …נחשו מה?:) הרטרו הבא.

מרקורי באריה נתן לנו הזדמנות להתחבר לגישה מלאת תשוקה, עוצמה ויצירתיות שנולדה אז, אנו חוזרים להיפגש עם מבחן המציאות והתוצאות שבשטח.. עם כל ההבנות הגדולות והראיה הבהירה לצד מודעות וחדות מגיע מבחן המציאות מה באמת יעיל ועומד במבחן השורה התחתונה ומה לא..

עם גילוי התוצאות מצד אחד אנו יכולים לגלות את הפער בין הפוטנציאל הגדול לבין מה שקורה במבחן המציאות ולכן לעיתים מקום זה מעלה סוגיות של בקורת ותחושת פגימות.. המטרה להבין את היחסים בין יצירה למציאות ואיך בעזרת תבונות אלה לשפר את המודעות ועבודה הנדרשת לשיפור, וממקום זה נולד הריפוי. ..אם הגענו עם תחושה והרגשה של שביעות רצון, הרי שניתן לשפר ולהגיע ליכולות טובות יותר

מרקורי בבתולה מתפקד כאנליסט, שיטתי, ממוקד בשיפור ובתיעול החיים למקום בריא וטוב יותר, הסוגיה הבעייתית מתיישבת על פרטים ועיסוק יתר בפרטים וממקום זה נולד הפרפקציוניזם , הפרפקציוניזם גורם להתעסקות יתר פרטים ולא בתמונה הגדולה וממקום זה יכול להיווצר כיווץ ולחץ, כדאי להיות ערים לתופעה… ולעבוד על התמונה הגדולה.. היה וניצלנו נכון את האנרגיה נוכל למצוא דרכים חדשות לעבוד, לתפקד, לפשר ולתעל את חיינו

ברכות לשבוע מואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן