אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – ונוס נכנסת לבתולה אוקטובר 2020

היום 2.10.20 מסיימת את מסעה באריה ונכנסת לבתולה. כניסת ונוס לבתולה מעוררת את הצורך שלנו לבדוק את הפרטים הקטנים שבחיים דרך ישום הערכים שלנו בחיי היומיום… ולמה? משום שונוס מייצגת את כל מה שבעל ערך בעיננו ולכן יש את הנטיה לספר שונוס מתעסקת בכסף, אהבה, מערכות יחסים ו… למעשה אלה דברים בעלי ערך המהווים מקור לביטחון.

מזל בתולה מייצג את הזירה בה אנו פועלים, מתפקדים ומשתפרים כדי להביא את האיכויות שבנו למקום המיטבי ולכן כניסת ונוס לבתולה מדברת על זמן בו ניתן להבין ברמה הפרקטית את עולם הערכים שלנו, לטהר, לזכך ולדייק את ההתנהלות שלנו.

המרחב של הבתולה חושף את הפרטים הקטנים בתמונת החיים הגדולה ולכן קל מאד לזהות ברמה של פרטים מה לא הרמוני ולא מתיישב בצורה מדויקת בכל תחום ומימד של החיים. וזאת הסיבה שמרחב זה מעורר את הקול הפנימי שיוצר אנליזה מדויקת לערכים, מצבים, אנשים ו… וממקום זה ניתן לזהות מה זקוק לשיפור להשקיע בצורה נכונה ויעילה בשיפור ותיעול.

ונוס בבתולה מסייעת לחזור ולהשקיע בריאות של הגוף והנפש ולא ממקום של אשמה וקרבנות, לא ממקום של התבכיינות וכאב, אלא מבחירה נקייה של מה שזקוק לטיפול וריפוי.ונוס בבתולה מזכירה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ותשומת לב לפרטים הקטנים יכולה הכרחית בחיים הישגיים שעובדים על מהירות מסחררת במיוחד בימים אלה. זמן זה מאפשר לצאת מפרפקציוניזם ולקבל את ההבנה שהכול בסדר מדויק ובשלמות מפתחת, אם יש תחושה של לכידות וכאב, זה רק תמרור שמעורר לתחזוק שונה וטיפול בפרט קטן נוסף

..ונוס בבתולה יכולה להזכיר לנו בכל אחד ואחד מאיתנו יש את הילד הקטן המאוים מהכוח הגדול של העולם, ובאותה נשימה לזהות את החיבור המופלא לאותו משהו גדול שמזין אותנו, זמן נפלא לעצור בתוך הפעולות היומיומית השגרתיות ולנשום, לזהות ולתת את הדעת לאלוהים שנמצא בפרטים הקטנים ואולי גם לעשות משהו קטן למישהו אחר..

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן