זה הזמן להיות חזקים ואמיצים – ירח מלא על ציר מאזנים טלה אוקטובר 2020

היום 2.10.20 הירח מגיע למילואו , ירח מלא ירח המלא תמיד מדבר על קצוות וקיצוניות במיוחד שחל על ציר מאזנים טלה הירח בטלה הוא הירח הראשון לשנה העברית ומכניס אותנו לאזור לא מוכר שמחוץ לזמן .. במיוחד ירח זה שצמוד לכירון ונוגע בכל הקצוות החשופים ומציף את הכאב שדורש להיות אמיצים וחזקים!

ציר זה של טלה/מאזנים מדבר על אנרגיה ראשונית וגולמית של הטלה דרכו הירח מראה את בשלותו עוצמתו, הכל מגיע לשיאים רגשיים ומציף את האנרגיה גולמית והראשונית שלוחצת על מהות הרצון הבראשיתי ביותר בעוד המאזנים מניחים את החיים על כפות המאזנים ושוקלים, מה נכון, מה מתאים, מה מאזן , מה ההכתבות של החברה, תרבות וכללים … ציר זה לוחץ על המקום בו המסע של החיים מעלים את החלקים הבראשיתיים .. את האני מחד ואחר מאידך והקונפליקט בין הרצון והצורך כשכל הנדנדה האנרגטית הזאת יושבת מושפעת מכירון שלוחץ חזק יותר, עמוק יותר וכאוב יותר במטרה לחדד את הסוגיות הללו..

אנרגית הטלה מייצגת את כוח החיים, עוצמת הלידה למצבים חדשים ואומץ ומנהיגות לצאת ללא מוכר וללא ידוע.. התרוממות הנפש ופריצת דרך, בעולם בו הכללים מוכתבים והנפש נשכחת והרצון נמוג בתוך ציפיות ונתיבים סלולים מראש.. זמן זה מזכיר לנו איפה הצללים הפנמיים שבנו שהדחיקו ולא הביאו לידי ביטוי את אותה ראשוניות לידי ביטוי במסע החיים… במיוחד פחד וחרדה שכעת אנו נקראים להיות אמיצים לצאת לדרך חדשה, לפרוץ את הגבולות של הפחד ולצאת למקום בו ניתן לפעול

זמן זה מאפשר להתחבר לאותו רצון ראשוני שנותן דרור לקשת רחבה של רגשות כמו כעס, צחוק, פחד, שמחה, כאב, אהבה ..מה שעולה זה מה שנמצא במחסן ממש ליד הדלת ומחכה להזדמנות להיחשף ולבוא ידי ביטוי ושוב במיוחד נוכח מה שעברנו מאז הירח המלא על אותו ציר: טלה מאזנים- משמע פסח! כאן גם ניתן לזהות את המסע ואז פסח ועד היום..

אנרגית הטלה מאפשרת להתחבר לדרך האישית ביותר החל מהמפגש עם הטלה הקטן והתמים ועד למפגש עם האייל העוצמתי שמנהיג את העדר. ובזמן זה נוצרת לנו הזדמנות לראות איפה אנו נמצאים בציר הגדילה בין המקום התמיד של הילד למקום הבוגר של המנהיג.. זה המקום לצאת מתודעה של טלה קטן ונחמד למקום של אייל : אומץ ועוצמה!

הדיאלוג בין שמש וירח על ציר מאזנים /טלה מדבר על הקשר בין המקום של האני שתואר לעיל לבין כל מערכות יחסים, אינטראקציות, קשרים, שיקופים, השלכות ואפשרויות שנמצאות שם בחוץ…. כיוון שעולה קשת גדולה של רגשות, עלפי הרגשות נוכל ללמוד מי ומה אנו ממגנטים לחיינו. זמן בו אנו יוצאים החוצה לסוכה, להיות תחת השמים ולזהות את היחסיות בעולם ולכן במקום זה נוצרת הזדמנות לצפות באנשים שנמצאים בחיינו ואיך כל אחד משפיע עלינו ומה כל אחד מוציא מאיתנו ..איזה כפתורים נלחצים , מה קורה בזמן הלחץ ולמה.. זמן נפלא לעבודה על אזורים ראשונים מאד ובאסטרולוגיתJ על ציר האופקים, על המנחים האופקים של חיינו והשפעתם דרך כוח המשיכה תרתי משמע

חשוב לציין שקשת הרגשות והתחושות של פחד, מתח, לחץ , וקשי, תסכול .. קשת זאת מאפשרת לנו לזהות איפה יש צורך באור ובעבודת מודעות חדשה כחלק מחוזה התפתחות למקום של מנהיגות לצד יחסים פוריים ומעצימים. .. אז אם בדרך כלל מצאנו עצמנו יוצאים לסוכה למרחב אחר, כעת אנו כבר במרחב אחר ואולי היציאה לסוכה במובן המטפורי לצאת מתוך כלא תודעתי של עבדות ולקיחת המעמסה של לא מגיע לנו..

ברכות לחג סוכות שמח

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן