אסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים

אסטרוקואוצי’נג – שיחות עם כוכבים היא שיטה יחודית המאפשרת להכנס לצופן העמוק ביותר של האדם

שילוב אסטרולוגיה ואימון: שילוב זה מאפשר להגיע להבנות מדהימות, התפתחות אישית ותוצאות ברורות!!! מדובר בגילוי ההוויה המלאה שלנו, ההוויה המורכבת מ- 12 ארכיטיפים העובדים על 12 מדרגות התפתחות

בסדנה לומדים להכיר לעומק את מהות הדמויות, מאפייני המדרגות והמסע כולו כדי לאפשר מימוש והגשמה בכל תחום, מישור ומימד בחיים.

אנו יכולים לזהות את התבניות האנרגטיות מקדמת דנן, למעשה כל האסטרולוגיה בנויה על תבניות בסיס אלה שמכונות ארכיטיפים. ארכיטיפים הם שמות ‘חדשניים’ לסמלים (לאלים ואלות) ואלה מייצגים אנרגיות, כל אחד מאיתנו מורכב מאנרגיות אלה, כל אחד מאיתנו מורכב משתים עשרה הדמויות הללו. יש דמויות שחוגגות על קדמת הבמה ויש דמויות שנותרות בחדרים חשוכים, יש דמויות ששולטות מאחורי הקלעים ויש דמויות שלא מחוברות במעגל של החיים.

יש חשיבות עצומה להבין את שתיים עשרה הדמויות הללו , ככל שנכיר אותן כך מסע החיים יהיה הפשוט יותר, בחירות נכונות יותר וידיעה ברורה עם איזה דמות להגיע לאיפה..
אמנם כולנו מורכבים משתים עשרה דמויות אך לכל אחד גוונים שונים, עוצמות שונות וביטוי שונה. הארכיטיפ אותו ארכיטיפ אך הדמות שונה באופן ביטוייה. לדוגמה: ארכיטיפ הלוחם הוא דמות הלוחם. לכולנו יש לוחם פנימי, יש לוחמים שמונעים משכל ויש שמונעים מרגש ויש לוחמים שלא מצוידים בכלים מתאימים לעולם ויש לוחמים שמוכנים לצאת עד סוף העולם למען מישהו אחר אך לא למען עצמם. כל לוחם מורכב מכמה וכמה רבדים (אסטרולוגית ניתן לאבחן באופן מדויק) ומכמה מימדים: לא מודע, סמי-מודע ומודע שלושת ממדים אלה מותנים בין עולם של פוטנציאל מופלא ואין סופי לבין עולם של צל ואיום אין סופי.

לפני שנכנס לעומק הרעיון, בואו נגדיר את המושג ארכיטיפ, כיוון שמושג זה מוליד את הדמויות שלנו. ארכיטיפים הוגדרו על ידי יונג (“ממציא” המושג) על פי משנתו של יונג ארכיטיפים הם מודלים של התנהגות המבססים את התנהגותם דרך שורשים מהלא מודע. ארכיטיפים משפיעים על אופן ואופי ביטוי אישיות דרך דפוסים התנהגותיים.
יונג מציע את הארכיטיפ כמודל המיצג אנרגיה טהורה שדרך ביטויה החוצה “מתמדרת” ונפתחת דרך השפעות סביבתיות כמו תרבות ומשפחה ומכאן נפתחות אין סוף אפשרויות ביטוי הנולדות מהתניה סביבתית, אך הארכיטיפ נשאר טהור כגרעין וכמקור להופעה ולביטוי.

ארכיטיפים מבוטאים דרך סמליות, סמלים: סמלים יכולים להיות מחשבות, תחושות, רגשות, תפיסות, פלנטות (באסטרולוגיה) ודגם התגובה. אלה מובנים גם ברמת הלא מודע האישי וגם ברמת הלא מודע הקולקטיבי. דוגמה: הלוחם שלנו, הוא נולד מעבר מסוים שקשור בהישרדות, ביצירה של טריטוריה כפי שהתרבות מלמדת אותנו, הוא מופע שהמשפחה שלו, הוא יונק את אנרגיית הלוחם מהשבט שלו, בו זמנית הוא יצור נפרד שיוצא לעולם ורק עליו מוטל לשרוד ולבנות את עצמו, כשמנגד עומד הפוטנציאל הגבוה ביותר של מנהיג המזון מערכיות קוסמית וצו הנשמה כחלק מיעוד שלו.

לסכום: ניתן לקרוא לארכיטיפים סמלים או כוח שמאחורי הדפוסים ההתנהגותיים: “כוח” “דמות” “סמל”
ומהות זאת ניתנת לחשיפה באסטרולוגיה, מכאן אנו משתמשים ב’דמויות’ מיתולוגיות לעזור לקבל את בסיס הארכיטיפ העומד מאחורי הפלנטות , הארכיטיפים הם תת אישיות שבאיחודם יוצרים את האישיות הכוללת של האדם.
(באסטרולוגיה ניתן לראות את אופן, אופי והתנסות דרך המזל, הבית והרישות של הפלנטה המייצגת סימבול ארכיטיפי מסוים)

ההורוסקופ הוא ארכיטיפ: ארכיטיפ של המכלול והמושלמות הכוללת של כל “נתחי העוגה”.
ההורוסקופ מראה את הקוסמוס כיחידה מושלמת, מצרפת טהורה תוך דגש על המבנים הפנימיים היוצרים את המכלול.

ההורוסקופ הוא ‘דמות על’ שמורכבת מתת דמויות שניתנות לזיהוי, אבחון ועבודה אישית כדי לאפשר תהליך התפתחותי ולצור מסע מפרה, מעצים ומהנה. המפה היא ‘דמות על אישית’ המהווה כלי להבנת הדמויות, מה המחול של אותן דמויות ואיך מעצים או מחליש, מפה או סוחט, מתעצם או גווע בתסכול וכאב.

המפה האישית נוצרת ברגע הלידה, אנו מקפאים את מצב האנרגיות כתבנית של “דמות העל” ובמקביל של כל הדמויות הפנימיות האמורות לקחת חלק במשחק החיים. ברגע הלידה נוצר המטריקס האישי המראה את היחסיות הארכיטיפית, את הארכיטיפים החזקים והדומיננטיים למול הארכיטיפים המוחלשים- או בשפה שלנו הדמויות הפנימיות, מי הן , מה החוזקות שלהן ומה החולשות שלהן ואיך התנסות החיים מביאה אותן לידי ביטוי ומכאן מה אנו חווים, חשים, מרגישים ואיך למעשה החיים שלנו נראים.
מאזן הדמויות והיחסים בניהם יוצרים את המגנוט לעולם החיצוני דרכו אנו יוצרים את ההתנסויות ומכאן אבני הדרך, התפתחות והגשמה.
כיוון שמאזן הכוחות בין הדמויות יוצר סוג מסוים של איזון, אם דמות אחת נתקעה לנו בגיל 3 היא תמשיך למשוך אותנו לאותו גיל ולא תניח, עד שנחזור אליה לטפל בה..
בכל אחד מאיתנו יש את חלקים מודעים ולא מודעים של אותן דמויות. בכל אחד מאיתנו יש את החלקים החיובים והשליליים של אותן דמויות, לימוד הדמויות מעניק כלי רב עוצמה למודעות, שינוי דפוסים ומבט אובייקטיבי על הסוגיות הכי סובייקטיביות. ממקום זה נוצר חופש בחירה אחר, מרחב שונה וככל שיש מרחב גדול יותר כך גם האפשרות להתפתח לתוכו וממנו ושנגדיר מטרה אחרי מסע של הבנה ומודעות, נוכל באמת להבין מה אנו מגדירם ולמה ואיך להגיע לשם בעזרת הדמויות הפנמיות שלנו.

דמויות אלה הן המדריכים והמורים הפנימיים שלנו במסע לאינדיבידואציה. גילוי הדמויות הפנימיות והעבודה איתן מהווה כלי רב עוצמה לאימון בכל מימד ורובד בחיינו. כלי זה עוזר לצאת למסע אישי ולא רק למטרות המידיות הנראות לעין אלא להגשמה של הידע של חיינו.

באסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים נלמד את הדמויות לעומק את הארכיטיפים הכללים: “דמויות תבניתיות” במקביל נלמד את הדמויות האישיות של כל אחד ואחד מאתנו וכמובן נוציא כל דמות למסע של אימון במרחב בטוח עם תכנית בהירה וברורה כדי להגיע למטרות קטנות מחד ומטרות חיים מאידך.
לדוגמה: הלוחם הפנימי, נלמד מי היא דמות הלוחם, מה החוזקות של דמות זאת ומה החולשות שלה. איך היא מושפעת מהלא מודע, מחוויה אישית ומה פוטנציאל שלה ואיך לאפשר לאותה דמות לעבור לשלב הבא במסע שלה.
הכלים שלנו: הורוסקופ המלמד אותנו על “דמות על” מפה אישית המלמדת אותנו מי הדמות האישית ומה כלים שלה וכלים אימונים שמאפשרים לאמן את אותה דמות להתעצם, להתמודד עם הצל והכאב, עם הפחד והכעס ויותר מכל עם ההסכמה להצליח במסע ולהביא לתוצאות שונות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן