האומץ להיות מי שאנו ראויים להיות – מעבר מארס בדלי

אחת לשנתיים מארס עובר במזל מסוים ומעיר את האנרגיה של אותו אזור לפעולה. מ- 5.12.14 ועד 13.1.15 מארס נע בזירת הדלי ומעיר האפשרות שלנו לפגוש את האינדיבידואליזם והייחודיות האישית, זמן זה מהווה מסע מרתק להיזכר ביכולות המיוחדות שלנו והשפעתן על החברה, קהילה והעולם..

מארס מייצג אומץ, אסרטיביות, יוזמה ויכולת להביא מהכוח אל הפועל את החלום והחזון שלנו. כשמארס נכנס לדלי נפתחת דלת מיוחדת המאפשרת להביא לידי ביטוי את האותנטיות המיוחדת לכל אחד מאיתנו. מארס פועל בשלוש פאזות (שלושה מצבי תודעה שונים) : השורד, הלוחם והמנהיג ולכן התנועה של מארס בדלי מאפשרת מסע אמיץ למפגש עם הקול הייחודי , לשרוד את המפגש ללא פחד ולהסכים להלחם למען אותו קול כדי לאפשר לאותו קול פנימי להנהיג אותנו.

כיוון שאנו חווים מסע עם חלק מאוד ראשוני בתוכנו, מערכת האוטומציה הפנימית יכולה להגיע למקומות לא פשוטים וממקום זה הצל יכול לקחת חלק פעיל במפגש עם החיים: הצל של מארס בדלי יכול לפרוץ כאילו משום מקום ובאופן לא צפוי כפחד וחשש, בריחה, התרסה, מרידה, התנגדות ומלחמה, אך כמו תמיד הצל נועד להציג את האור בדרך אחרת. זה הזמן לפתוח את עצמינו למשהו חדש, רעיונות עדכניים לזמן העכשווי כדי לאפשר את העצמאות והחופש להיות. בנוסף חשוב לזהות שמארס בדלי פועל לא רק למען הטובה האישית, אלא למען רעיון חדש ומיוחד שיכול לאפשר חופש ועצמאות גם לקהילה בה אנו חיים, לקבוצה אנושית שחולקת רעיון, חזון או חלום דומה.
לכן זמן זה מאפשר להתחבר לספונטניות, הומניטריות, שחרור פחד ויצירה מתוך חדווה ושמחה. מומלץ לשים לב לחוסר יציבות שמארס מביא לזירה זאת, אך בו זמנית לזהות זאת כנורות אזהרה לבעייתיות שזקוקה לשינוי. וממקום זה להסכים לאמץ רעיון חדש כדי לאפשר למנהיג הפנימי שבתוכנו להנחות אותנו למקומות שמעבר לנוף המוכר, בכל תחום, מימד ורובד בחיינו
.
כל מזל חווה את מעבר מארס בדלי באופן שונה

טלה
מעבר מארס בדלי מוביל את הטלאים למפגש אמיץ עם הקול האותנטי במטרה לגלות את הכישרונות המיוחדים והייחודיים שבעזרתם ניתן להיות חלק ממעגל גדול יותר ולפעול למען רעיון חדשני . כמו תמיד, שנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולטלאים יהיה מפגש עם הפחד להיות מיוחדים ואחרים בתוך ההמון, זמן נפלא להיזכר בקול האישי וביכולת ההנהגה לפריצת גבולות המחשבה למען החברה, הקהילה והעולם.

שור
מעבר מארס בדלי מוביל את השוורים למפגש אמיץ עם הגדרת מחודשת של מטרות אותנטיות, פריצת גבולות ויצירה של יעדים חדשים ומיוחדים שבעזרתם ניתן להגיע להצלחות בעלת משמעות לחברה ולקהילה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולשוורים יהיה מפגש עם הפחד להצלחה, זה הזמן להיזכר ביכולות, כישרונות ומשאבים אישים מיוחדים לבניית הצלחה ובטחון

תאומים
מעבר מארס בדלי מוביל את התאומים למפגש עם רעיונות פורצי דרך ואוורור עולם האמונות במטרה להביא רוח חדשה, מעוף ויצירה של נתיב רוחני בעל משמעות בעזרתם ניתן לסלול דרך לאמונה בקול האמתי למען החברה והקהילה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולתאומים יהיה מפגש עם הספק והפחד להאמין שאפשר אחרת, זה הזמן להיזכר בפילוסופיה הייחודית ממנה ניתן לתדלק את העשייה והתרומה לעולם.

סרטן
מעבר מארס בדלי מוביל את הסרטנים למפגש עם עוצמות פנימיות יוצאות דופן במטרה להביא תשוקה מחודשת למערכות יחסים בכלל ויחסים אינטימיים בפרט, בעזרתם ניתן לשחרר דפוסים ותקיעות כדי לנוע למקומות חדשים שמעבר ליכולת ההבנה העכשוויות. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולסרטנים יהיה מפגש עם הפחד לשנות ולשחרר בידיעה עמוקה שהכול בסדר, זה הזמן לשחרר ולנוע עם השינוי.

אריה
מעבר מארס בדלי מוביל את האריות למפגש עם מערכות יחסים בכלל ויחסים אישים בפרט כדי להביא לידי ביטוי את האכפתיות והאהבה הייחודיות האותנטית , בעזרת ביטוי זה ניתן להגיע להדברות חדשה ופריצת דרך ביחסים. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולאריות יהיה מפגש מעניין עם הפחד להיות במטרה לצור חוזים חדשים, ראייה אחרת וחופש להיות. זה הזמן להסכים להיות או להיות.. נדרשץ הבנה של רעיון המאסה הקריטית.

בתולה
מעבר מארס בדלי מוביל את הבתולות למפגש עם יכולת התפקוד בעולם כדי להסכים לפרוץ את מגבלות תפיסת הכיווץ וההקטנה במטרה לפרוץ ולעשות דברים חדשים בדרכים חדשות במטרה לשנות הרגלים קבועים ושגרתיים. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולבתולות יהיה מפגש עם הפחד לפרוץ את מגבלות החשיבה, ביקרות ותחושת פגימות. זה הזמן להסכים לעשות אחרת ולשנות “סדרי עולם” ולעוף מעבר לרבוע היומיומי.

מאזנים
מעבר מארס בדלי מוביל את המאזנים למפגש עם היכולת לקחת סיכונים ברמה יצירתית לצד סיכוים של הלב במישורים האישים, המטרה להתחבר ליצירתיות חדשה ואותנטית שתאפשר לקול הייחודי לבוא לידי ביטוי, כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולמאזנים יהיה מפגש עם הפחד לרדת מהגדר ולצאת מהאיזון הרגיל במטרה לצאת למסע חדש להגדרות חדשות של מהות האינדיבידואציה כדי לצור, לאהוב ולהיות בעלי משמעות.

עקרב
מעבר מארס בדלי מוביל את העקרבים למפגש עם היכולת לפרוץ את מגבלות הבית ומקורות ההזנה הפרטים ביותר במטרה להיזכר בתעצומות נפש אישיות שיכולות לצור הזנה עמוקה לא רק ברמה אישית אלא לכל השבט. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולעקרבים יהיה מפגש עם הפחד להרגיש ולחוות בטחון במטרה לעורר את האוטנטיות והכנות שמעבר למוכר והידוע ולפרוץ עוד שכבות של הפחד הקולקטיבי במטרה לצור בטחון אמיתי וכן.

קשת
מעבר מארס בדלי מוביל את הקשתים למפגש עם היכולת לפרוץ את גבולות החשיבה הרגילה ולהתחבר למקוריות האישית במטרה להיזכר בכוח המחשבה המהווה כוח אמונה לעשות מעבר למה שנדמה כאפשרי בזמן זה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולקשתים יהיה מפגש עם הפחד והספק, האלם וההשתקה הקול האישי מול מצבים חדשים, במטרה לעורר את הכנות והאמונה לצור חיבור חזק יותר לקול האמתי והאותנטי ולהתבטא באומץ.

גדי
מעבר מארס בדלי מוביל את הגדאים למפגש עם היכולת לפרוץ את גבולות הביטחון המוכר והידוע ולהתחבר למשאבים וכישרונות מיוחדים ומקוריים כדי לפתוח ערוץ חדש לעשייה יצירתית בעלת משמעות חדשה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולגדאים יהיה מפגש עם הפחד להיות מיוחדים ויוצאי דופן מול מצבים לא מוכרים, המטרה להתחבר לכישרונות יכולות מחוץ לקופסה כדי לצור ולפרוץ את מגבלות החומריות.

דלי
מעבר מארס בדלי מוביל את הדלאים למפגש עם היכולות להיות אמיצים ולפרוץ את גבולות הפחד מעצמם! זמן נפלא להתחבר לחזון ולכנות האישית, אינדיבידואליזם ויכולת לעשות כדי לפתוח ערוץ חדש לא רק ברמה אישית אלא לחברה והקהילה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר והדלאים יהיה מפגש עם הפחד מהעוצמות האישיות והיכולות האישיות במטרה לעבור דרך הקירות ולהמציא את עצמם מחדש, לשאת את דגל השינוי למען החזון והחלום

דגים
מעבר מארס בדלי מוביל את הדגים למפגש עם אימון במשהו גדול יותר, לכן זמן זה מאפשר לגעת ביכולות להתחבר לתמונה הגדולה ולאינטואיציה הייחודית כדי לעשות למען העולם, אחווה, אנושיות ואהבה. כמו תמיד, כשנדרש האומץ לפגוש משהו חדש גם הפחד מתעורר ולדגים יהיה מפגש עם הפחד מהעולם שמעבר, אינטואיציה אישית, חלומות ואידאלים במטרה לעורר את החלקים הגבוהים של הנשמה לקחת חלק במשחק החיים ולהשפיע בכל הרבדים של החיים.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן