בנייה של אינטלגנציה חדשה – איפה זה פוגש אותך? ספטמבר 2022 – צמידות מרקורי ונוס

היום 26.9.22 בשעה 20.58 נוצר מפגש עוצמתי בין מרקורי וונוס, מרקורי ברטרו שחזר לא מכבר  ממאזנים לבתולה וכעת ונוס מגיעה למפגש עימו בדרכה הבית למאזנים. מרקורי נצמד לונוס ונוצר שיח מרתק שמחדד את האינטליגנציה ומשדרג אותה לרבד חדש..

קצת מידע מקדים😊 אסטרולוגית יש לנו 12 סוגים של אינטליגנציה, כל אחד נולד עם סוג מסוים של אינטליגנציה, מאפיינים ייחודים, איכויות מיוחדות, כישרונות מיוחדים ו… כל אינטליגנציה מתפקדת תחת מרחב מסוים שמאפשר לאותה אינטליגנציה להתפתח כחלק ממסע ההתפתחות שלנו

12 סוגי האינטליגנציה מהדהדים על 12 הארכיטיפים, 12 אנרגיות ו 12 תת דמויות פנימיות שבונות את האני השלם. האינטליגנציה הראשונה שמהדהדת עם מזל טלה ודמות הלוחם היא אינטליגנציה ההישרדותית, המתנה שלה היא הידיעה האינסטינקטיבית מה נדרש לעשות ומתי במקום לא מוכר ואיך לשרוד ולהגיע ליום הבא וממקום זה נבנה השלב הבא של אותה אינטליגנציה, אינטליגנציה שמאפשרת מיקוד, יוזמה, אסרטיביות, פעולה ו.. עד שניתן לפרוץ את הגבולות ולנוע למרחב הבא

אגב, הצל של אותה אינטליגנציה יושב על תבניות של פחד, כעב, תסכול, דכדוך, ריצוי, קרבנות ו.. תלוי במאפיינים של הפה כולה.. אותו צל הוא מורה ענק להוביל למפגש עם המתנות של האינטליגנציה ההישרדותית.. מסע ההתפתחות נע בין הצל לבין הפוטנציאל וכאשר נלחצים הכפתורים של הזירה או השחקן, שם מתחולל הסיפור המעניין ביותר של התפתחות האינטליגנציה..

בדיוק כמו בדוגמה של האינטליגנציה הראשונה ופרימיטיבית ביותר , כך האינטליגנציה שמהדהדת עם מרקורי ומספר הסיפורים, הצל הוא הספק וחוסר בטחון, או היאחזות בסט אמונות קבועות כשהמטרה להגיע למפגש עם הפוטנציאל התפתחות מרחב התודעה דרך הבנה של קשרים וחיבורים, איך מחברים אותיות למילים ומילים למשפטים ומשפטים לסיפור.. לצד הגיון רציונלי של המציאות המוכרת והסכמה לראות מעבר..

כעת שמרקורי ברטרו בבתולה כשליט בתולה בפאזה הבוגרת (תאומים היא הפאזה הצעירה של מרקורי ובתולה היא הפאזה הבוגרת) מרקורי מגיע עם הבנות מיוחדות אחרי מסע ריפוי עמוק במיוחד נוכח הרטרו .. וזאת לצד ונוס שעושה דרכה הביתה למזל מאזנים ..רגע לפני הגעה כל התקווה מתעצמת ..ממש כמו שאנו מגיעים הביתה אחרי מסע ארוך במיוחד

ונוס מייצגת את המערכת החושית שמונעת דרך הצורך מחד ומהרעב מאידך, וכמו 12 אינטליגנציות, יש לנו 12 סוגים של מערכות חושיות (מכאן ניתן אגב לזהות את הוויסות החושי והדרך בה חווים את המציאות) 12 סוגים של צרכים , 12 סוגים של רעב שמהווים קטליזטור למגנוט כדי לצור את הביטחון , השלווה והמרחב הבטוח שמהווה עוגן ודלק למסע החיים שלנו.. מיקום בבתולה מדבר על רעב לביטוי ומימוש היכולות שמגיעים דרך הכישרונות .. זאת לצד צורך עז להגיע למקסימום יכולת ומכאן מושלמות:) (לכאורה)

ברמת העיקרון ונוס עברה כאן מסע ריפוי עמוק מתודעת של שפחה לתודעה של מרפאה. כל מה שהיה פגום עלה על השולחן לתהליך של ריפוי וסליחה, קבלה והבנה עמוקה מאד של הכישרונות והיכולות ומכאן העלאת הערך העצמי.. וכעת המיזוג עם מרקורי מביא לאינטליגנציה חווייתית חדשה שמחר תתחיל לבטא עצמה במערכות יחסים.

דרך נוספת להתבונן בצמידות זאת , צמידות זאת מתרחשת במעלה האחרונה של בתולה, וכל שיח תחת מעלה אחרונה מקבל תמצית מיוחדת של כל מה שמצוי תחת אנרגיית הבתולה! דלת ענקית למרחבי אינטליגנציה אחרת..

מה קורה בשיח זה? מרקורי מייצג את החשיבה ובבתולה מביא עמו שפע של חשיבה יצירתיות וערוץ קל לביטוי עצמי. ונוס מייצגת את מערכת החושית והערכית ולכן בזירת הבתולה חל חיבור חזק למערכת החושית והערכית ביחס למציאות החיים היומיומית.

הצמידות בין מרקורי לוונוס מפשרת ללחוץ על כפתורי חיבור למציאות בעוצמה גדולה מתמיד והאינטליגנציה החושית והיצירתית מקבלת דלק חדש למפגש עם החיים. זמן נפלא בו ניתן להתחבר לכוחות הריפוי הטבעיים ולעורר את החיבור לאדמה, לנקות ולזכך את מרחב המחיה ותרגל את הכישרונות

זמן זה מאפשר ומאשר לרדת מהגדר של הספקות והפחד ולהבין את מתנות שיש לנו .. למרות ועל אף הביקורת משהו מאפשר להתעלות ולהתחבר למתנה של החיים.. זמן נפלא להבין את העוצמה הטמונה בתוך תמונת החיים.. ומחר נתחיל מסע חדש כשמרקורי יעבור יצא מהבית (בתולה) ותארח אצל ונוס שליטת מאזנים שחוזרת הביתה.. ממחר נתחיל לראות קצת אחרת, להבין אחרת, להרגיש אחרת והמיקוד יעבור למערכות יחסים..

מערכות יחסים בכלל, מערכות יחסים בינינו לבין עצמינו, בינינו לבין אחרים, בינינו לבין העולם ו… המיקוד על הערך שרכשנו לאורך המסע וביחס לערך נמגט ממקום של יצירת הפריה הדדית או שנגלה את החסר והחסך והניסיון לשאוב מבחוץ… וכאן תתחיל העבודה ההתפתחותית שלנו.

שאלה מפתח תהיה: שאיבה מתוך חסר וחסך או מגנוט מתוך ערך ועוצמה… איפה זה פוגש אותך?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן