אמונה היא הדלק לשנה החדשה – שמש עושה מולות ליופיטר – ספטמבר 2022

היום 26.9.22 בשעה 22.36 שמש עושה מולות ליופיטר, היבט זה מתקיים אך ורק כשיופיטר ברטרו ולמעשה במיקום זה הוא משנה את מערכת היחסים עם השמש ..נקודה חשובה מיקום יופיטר ביחס לסטורן אוראנוס! (בהמשך)

בזמן זה כששמש עושה מולות ליופיטר אנו נמצאים בין אורות גדולים .. הכדור נמצא כעת בין שמש ויופיטר כמו נקודת איזון מוזרה בין כוחות עצומים שבוחנים את האמונות שלנו ואת ההעזה שלנו להיות מי שאנו ראויים להיות.. אם אנו בכנות עם עצמנו ובבחינה מדויקת של תפיסת העולם שלנו, זה זמן בו נמצא עצמינו בוחנים ונבחנים מאיפה אנו באים ולאן אנו הולכים בתוך אי ודאות.. וכשיש את ערכי הבסיס והאמונה בטוב יש סיכוי מצוין למצוא את השיפוט הנכון, צדק נכון, ערכים מדויקים ויותר מכל נוצרת ידיעה שיש מסלול בהיר לעתיד טוב יותר..

ודווקא שיש אורות גדולים יש צל גדול.. זה הזמן בו נמצא גם את הצל של שיח זה. הצל מעמיד אותנו במבחנים של אגו שמתודלק מתסביך משיחי, אמנם המילים גדולות מאד אך נראה אותן בתוך המציאות שלנו, באחרים, בקבוצות , מדינות, דתות או כל מה שמהווה מקום בו האגו יכול להוביל לצביעות, פטרוניות ועד תסביכי מגלומניה  .. מקום שבהחלט פותח דלתות למקומות חשוכים..

דרך אחרת להבין את השיח בין שמש ויופיטר, מצב שיכול להיות לא פשוט משום שמציב את הקושי לשפוט מה חשוב ובעל ערך גבוה יותר בחיינו, ולמה? כיוון שמפגש בין ענקים שמימים יוצר מצב של פילטר עם עדשה מגדילה מאד, תחת עדשה מגדילה אנו רואים את המציאות באופן מעוות ולא מסוגלים להיות בכנות ואמת עם עצמינו בין אם מדובר במאווים או בפחדים (מפגש עם הצל של יופיטר ) ולכן זמן זה מוביל למחקר פנימי מעמיק בנוגע לחיבור שלנו למציאות.

אם נעזר בזמן זה לחקור באופן כן ואמיתי את המחשבות והאמונות שלנו, נוכל לפתוח את התודעה למרחב מעניק דלת למה שמעבר .. אמנם הכול מקצין למימדים שמעבר ליכולת ההכלה, אך דווקא זמן זה מיצר נגישות לחכמה. כיוון שאנו מדברים על מולות שמייצגת מאבק או לוחצת על כפתור המשוב יש מצב שהחכמה תגיע לא מניסיון אישי שלנו אלא דרך התבוננות במראה, דרך שיקוף או משוב מאנשים שקרובים ובעלי ערך בחיינו.

אמנם הכל מתעצם למימדים יוצאי דופן גם החיובי וגם השלילי ואולי ההבדל בין חיובי לשלילי לא ברור יותר וממקום זה נולד מרחב חשיבה גדול יותר שמביא לאמונה עמוקה יותר.. נקודה חשובה מאד היא שזווית זאת מגיעה לשיאה רגע אחרי המולד במאזנים ולכן יש לזווית זאת השפעה חזקה מאד על כל החודש הקרב ובא… במיוחד שיופיטר נמצא על נקודת האמצע בין סטורן לאוראנוס( פעם ראשונה, פעם שניה , פעם שלישית ) מה ששם עד מאבק שדורש איזון בין ישן לחדש .. קונפליקט זה מסייע לזהות את הרצון להאמין כדי להגיע לאמונה שלמה שיכולה להניע אותנו באמת…

הצל של זווית זאת בין שמש ליופיטר הוא הגדול! הכל מקבל ממדים עצומים של פיזור והליכה בדעה שלא בהכרח נבדקה.. מקום זה שם דגשים על בטחון עצמי, שאיפות ואמונות שיכולים לגדול למימדים של בעירה .. במצב זה קשה מאד לשפוט מה נכון ומה לא נכון, ולכן שיח זה שם דגש על קשב ועל איזון מתוך הבנות של נדנדת החיים הראשונית ביותר.. נקודות התורפה הן בטחון עצמי מוגבר עד מקום של הסתבכות עם סוגיות של שליטה, יכולת שיפוט לקויה נוכח נוכחות גדולה מידי של אני או של מישהו אחר במקומי, פרספקטיבה רחבה מידי או צרה מדי, התלהבות יתר ו…

טיפ,  לנשום ולבדוק את מערכת התגובות נוכח מפגש עם המציאות, סיטואציות ואנשים.. ודווקא אותם מצבי קיצון יכולים לעזור לראות בכנות מה באמת קורה בחיינו במטרה לאזן שכן רק מתוך איזון נוצר הערוץ הבריא לחכמה

שנה טובה ומתוקה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן