ברוכים הבאים לשנה מרקוריאנית חדשה – צמידות שמש מרקורי

היום 1.7.20 מרקורי מגיע לנקודה הקרובה ביותר לכדור ולכן אנו “רואים” אותו צמוד לשמש ומנקודה זאת הוא מתחיל שנה חדשה. נקודת זמן זאת פותחת דלת חדשה בכל התחומים המרקוריאנים: החל מתקשורת בין החלקים הפנימיים שלנו , לתקשורת וקשרים עם אחרים וכלה בתקשורת וקשרים עם היקום והבריאה. כיוון שמתחיל מעגל תקשורת חדש, נמצא עצמנו צריכים לצאת מהמקומות המוכרים של תרגום המציאות, ולכן לא מעט מתח מלווה זמנים אלה..

איפה? בכל תחום שנוגע במהות אנרגית הסרטן : עולם הרגש בכלל ובכל הנוגע לשייכות בפרט, סוגיות של משפחה, בית, שבט, מולדת, גנטיקה ביולוגית וקרמטית ו.. כשאנו נוגעים בעולמות של הרגש במיוחד כאלה שירשנו, או ינקנו מזמנים ישנים מאד, אנו יכולים למצוא עצמינו מוצפים כהמטרה לנשות והתחיל לזרוע מחשבות חדשות שתתגלמנה ותתגשמנה כמציאות עתידתית

כשאנו נכנסים למרחבים אלה, משהו בגופים הרגשיים התכווץ עוד קצת וההרגשה של למה לצאת לשם, החוצה.. דווקא בזמן בו נמצא את האתגר הי גדול , זה הזמן לשנות ולצאת החוצה ברמה התודעתית ..

כיוון שכעת מרקורי מתחיל שנה חדשה נוצר צהר למשהו חדש, כמו צלילה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר וכעת יכול לצאת, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של מים ואז יש הצפה, או בוץ או ערפל חזק..  כך או כך אלה מקומות שמראים לנו את העבודות של המערכת הרגשית והשתייכויות שלנו ומאפשרים לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

מעניין שמרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה.. שנה טובה!

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן