מתח, מתח ומתח.. מרקורי עושה תשעים לכירון

היום 1.7.20 שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם

ולמה? הרעש והדיסונסס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק (כירון בטלה)שיוצר חיץ למול העולם ומצד שני חוסר מיקוד מוחלט (מרקורי בסרטן) קולו של הרצון לפרוץ גדולות למול הרגש שמבקש להישאר רק עוד רגע.. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..

שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים.. זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לזכרון עמוק של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובריא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמיתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן