גישה חדשה, מיוחדת ואותנטית – מרקורי נכנס לדלי – ינואר 2022

היום 2 לינואר מרקורי נכנס לדלי , מרקורי הוא כוכב הלכת המהיר ביותר במערכת השמש שלנו, עוזב את מיקומו מגדי ונכנס לדלי ועם הכניסה לדלי משתנה האנרגיה מקצה לקצה.. ממקום של חשיבה פרקטית ויישומית נעים למקום של אפשרות לחשוב מחוץ לקופסה.. אחרת ושונה ומיוחד..

בדרך כלל מרקורי נע במהירות ועובר כל שלושה שבועות לערך למזל הבא אלא שכאן הוא עתיד להתחיל את הרטרו ולכן יש לכנסיה זאת משמעות יתרה ששונה מבדרך כלל..

מעבר זה בעל משמעות גבוהה מאד משום שמרקורי נמצא בצל טרום רטרו ועתיד לעשות את הרטרו בדלי ולכן מתחיל להיווצר סוג של חוסר שקט בכל הנוגע לסוגיות מרקוריאניות או במילים אחרות מתחיל להיווצר חוסר שקט בכל הנוגע לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו

זמן זה בו מרקורי נמצא בצל טרום רטרו ובמזל בו עתיד לעשות את הרטרו חושף מתחת לשטח סוגים שונים של תגובות שלנו לרעשים חיצונים, החל מהרעש של הסביבה הקרובה וכלה בדיעות ותפיסות, התנהלות והתנהגויות של אחרים

כל אלה לוחצים על שלל כפתורים פנימיים שנוצרו עם היווצרות השפה והקשרים הראשונים שבחיינו ולכן נכנסים עמוק מאד מתחת לפני השטח.. כעת אלה רק הבזקים קטנים וכשמרקורי יכנס לרטרו , הכל ילחץ חזק יותר, עמוק יותר ויכריח אותנו להתבונן בצרוה חדשה שתואמת את המציאות העכשווית.

מדובר ביצירת קרקע לצמיחה חדשה! מדוע? משום שנוצר קשר עם מימד שמעבר, אובייקטיבי, חדשני, מיוחד ושונה ממה שהורגלנו עד כה.. מסיבה זאת גם הפחד עולה לצד עצבנות גדולה מאד ופתיל קצר מאד

מזל דלי מייצג חשיבה קדימה ודחיפה של הסורגים הכולאים בהרגלים הקבועים שנובעים ממה צריך לעשות ואיך צמריך לעשות.. לכן תקופה זו מביאה לנו נקודת מבט רעננה התומכת בהשפעה המבוססת שקיבלנו מאנרגיית גדי

השאלה שעולה כעת: האם נוכל לאפשר לחשיבה שלנו להיות מתקדמת ואובייקטיבית יותר ולתקשורת שלנו להיות בלתי שגרתית, אותנטית, חופשית וספונטנית כאשר אנו משתחררים ממבנים מנטליים ישנים?

המתנה תחת אנרגית דלי היא היכולת לנתק את החוטים ולתת לעפיפונים לעוף גבוה .. אנו מתעניינים יותר בעובדות מאשר ברגשות, ומצב זה נותן לנו את ההזדמנות לראות דברים דרך עדשה אחרת שאיננה אישית. כעת אנו מסוגלים לראות אנשים ומצבים כפי שהם, בניגוד לאופן שבו ראינו אותם בעבר.

הצל שמגיע עם המתנות הללו הוא ניתוק שיכול ליצור קור והזנחה של הפאן הרגשי ..כדאי ומומלץ להתבונן במקום הזה האם אנו מתנקים את החוטים או האם מישהו או מצבים מסוימים מנתקים לנו את החוטים, מה זה אומר? אולי זמן לשנות גישה? תפיסה? אחיזה? מערכת יחסים?

זהו מעבר שמאפשר גישה אחרת : גישה מדעית או אנליטית, למצוא פתרונות חדשים לבעיות ישנות ובמיוחד בזמן בו מרקורי בצל טרום רטרו.. אנו מתחילים לגלות, לראות  ולהבין מצבים מוכרים ישנים בדרכים חדשות, וכשמרקורי יכנס לרטרו נוכל להעמיק את הדרכים החדשות ליצירת תבניות חדשות שתואמות את המציאות העכשווית..

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן