האומץ והעזה להשמיע את הקול האישי – מרקורי נצמד לכירון בטלה

היום 15.4.20 מרקורי נצמד לכירון, צמידות של שליטי בתולה (מרקורי שליט עתיק וכירון שליט חדש) במיקום כל כך ראשוני יוצר חוויה והרגשה של כאב, כאב של איפה הרצון שלי ולמה אין לי כוח להביא את הקול שלי לבטא את הרצון שלי?

למעשה אנרגיה זאת מובילה אותנו לאזור מרתק בו נוכל לזהות איך מילים יכולות לפצוע או לרפא, לפגוע או לסייע ולתמוך. אנרגיה זאת מדברת על הצורך להביא מודעות חדשה שאיתה ניתן לרפא, לא משנה מאיפה הכאב מגיע או מאיפה הפצע נולד, בדיוק כפי שמחשבות מילים יצרו אותו כך גם בעזרת מחשבות ומילים ניתן לרפא.

שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסונסס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..

שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים.. זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לחזון האמיתי של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובירא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמיתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

זמן זה מאפשר להיות מודעים למקומות שאנו פוגעים בעצמינו דרך דיאלוג שלילי, הסכמה לבטל את הרצון שלנו בגלל תחושת פגימות או ייאוש או חוסר אונים או כעס.. ממקום זה מתחילים להטיל ספק וכשנכנס הספק מהחלון האמונה בורחת מהדלת הראשית..

מרקורי בטלה מאפשר להגיע למיקוד מחשבתי, להבנת הקשר בין מחשבה לפעולה וליצירה של מרחב בו ניתן לחיות בעצמאות ובסיפוק, אך המפגש עם כירון שנוגע בפצע הבראשיתי של החיים עצמם, יוצר חוויה של אין סיכוי וכשאנו נפגשים עם האין סיכוי, אנו פונים לשתי דרכים שונות או מסכימים ונכנסים וממקום זה נבנה כעס. תסכול, כאב, עצב , יאוש וחוסר אונים או שאנו מבינים שמדובר בתמרור דרכים שמסמן מה יש לנו בפנים ואיך ניתן בעזרת מחשבה מחדש להעיר את הרצון והפעולה למקום חדש כדי לחיות בסיפוק ובתחושה של עצמאות מלאה

ואיך זה מגיע, מתוך הבנות.. הבנות של המורכבות של פגימות מחד ומאידך הפצע העתיק ביותר של חיים, מתוך הבנות אלה נוכל מהר מאד להסיק שתמיד יהיה בסיס לפגוע בעצמינו או באחרים דרך מחשבות שליליות, מילים בוטות, ואמירות פוצעות: אך הבחירה היא שלנו אם להכנע או להלחם במובן החיובי של המילה (הזכות לחיים עצמם)

למעשה, האנרגיה היום מאפשרת להתבונן יותר לעומק ולנסח את המחשבות והמילים מחדש, זה הזמן שמאפשר לספר את הסיפור בגישה אחרת ופרספקטיבה שונה ובכך להתחיל להגיע למעין של חכמת הריפוי בכוח המחשבה. לכן הטיפ של היום, לנשום, לחשוב עוד פעם מכיוון קצת שונה, לבדוק את האמונה והפילוסופיה שמלווה את הגישה, לנשום ושוב לחשוב מחדש ועם כל נשימה להטמיע את ההבנה שאנו לא מושלמים ואין מילה מושלמת ואין סיטואציה מושלמת, אך יש שלמות בקבלה והיכולת לרפא את עצמינו בכוח המחשבה וכוח המילה…

טיפ: עבודה עם נשימה והיגדים יכולה לסייע לעבור את הגשר בין הפצע לבין הריפוי

נקודה חשובה נוספת מרקורי הוא מספר הסיפורים שמאפשר לנו לתרגם את המציאות שסביבנו וממקום זה עוזר לנו לצור הרגלים, הרגלים יכולים להיות נפלאים אם הם תורמים להתפתחות ומאפשרים לעשות מה שצריך על אוטומט ורק מה שמצריך מחשבה יכול להתפנות למחשבה.. אך כשנתקל בכירון כל הסיפורים וכל ההרגלים מגיעים לנקודת המבחן האם באמת? או שמא ? ולכן עולה הכעס ולצער, הייאוש והמתח.. אלה רק אותות ותמרורים לשים לב ולקחת מחשבה נוספת לעבודה עם מספר הסיפורים..

עוד נושא עליו אחראי מרקורי הוא מערכת העצבים, מערכת העצבים עובדת על ממסרים וכשמרקורי , מספר הסיפורים פוגש את כירון, הממסרים נתקלים בחומת אש, בווירוס או סוס טרויאני .. ואנו נאצלים לחזור לנקודת הפתיחה ולמצוא דרך אחרת להעביר ממסרים או בחוויה האישית איך להרגיע את תחנת החשמל האישית כדי להוריד את עצבנות ועצבות.. תרגול בנשימה הסכמה לקרוא חומרים חדשים ומעניינים שלא בהכרח קשורים לנושא עליו אנו עצבניים, אך בעקיפין מעקים גישה אחרת לנושא עליו אנו מחוממים.. (בטלה החום עולה)

והיום תחת החג השני של יציאה מעבדות לחירות אולי עבודה מעניינת להתנסות עם המערכת החשיבה, מהי עבדות ומהי חירות ומה נדרש לעבור מפאזה של הישרדות לפאזה של מנהיגות

חגשמח

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן