מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של אפריל 2020

15.4.20 מרקורי נצמד לכירון
צמידות של שליטי בתולה (מרקורי שליט עתיק וכירון שליט חדש) במיקום כל כך ראשוני יוצר חוויה והרגשה של כאב, כאב של איפה הרצון שלי ולמה אין לי כוח להביא את הקול שלי לבטא את הרצון שלי?

למעשה אנרגיה זאת מובילה אותנו לאזור מרתק בו נוכל לזהות איך מילים יכולות לפצוע או לרפא, לפגוע או לסייע ולתמוך. אנרגיה זאת מדברת על הצורך להביא מודעות חדשה שאיתה ניתן לרפא, לא משנה מאיפה הכאב מגיע או מאיפה הפצע נולד, בדיוק כפי שמחשבות מילים יצרו אותו כך גם בעזרת מחשבות ומילים ניתן לרפא.

שני שליטי בתולה נמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות. שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחילופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסונסס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטאלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם. כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי ..

שימו לב, זה חוזר על עצמו מכמה וכמה כיוונים.. זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לחזון האמיתי של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובירא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמיתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות.

זמן זה מאפשר להיות מודעים למקומות שאנו פוגעים בעצמינו דרך דיאלוג שלילי, הסכמה לבטל את הרצון שלנו בגלל תחושת פגימות או יאוש או חוסר אונים או כעס.. ממקום זה מתחילים להטיל ספק וכשנכנס הספק מהחלון האמונה בורחת מהדלת הראשית..

מרקורי בטלה מאפשר להגיע למיקוד מחשבתי, להבנת הקשר בין מחשבה לפעולה וליצירה של מרחב בו ניתן לחיות בעצמאות ובסיפוק, אך המפגש עם כירון שנוגע בפצע הבראשיתי של החיים עצמם, יוצר חוויה של אין סיכוי וכשאנו נפגשים עם האין סיכוי, אנו פונים לשתי דרכים שונות או מסכימים ונכנסים וממקום זה נבנה כעס. תסכול, כאב, עצב , יאוש וחוסר אונים או שאנו מבינים שמדובר בתמרור דרכים שמסמן מה יש לנו בפנים ואיך ניתן בעזרת מחשבה מחדש להעיר את הרצון והפעולה למקום חדש כדי לחיות בסיפוק ובתחושה של עצמאות מלאה

ואיך זה מגיע, מתוך הבנות.. הבנות של המורכבות של פגימות מחד ומאידך הפצע העתיק ביותר של חיים, מתוך הבנות אלה נוכל מהר מאד להסיק שתמיד יהיה בסיס לפגוע בעצמינו או באחרים דרך מחשבות שליליות, מילים בוטות, ואמירות פוצעות: אך הבחירה היא שלנו אם להכנע או להלחם במובן החיובי של המילה (הזכות לחיים עצמם)

למעשה, האנרגיה היום מאפשרת להתבונן יותר לעומק ולנסח את המחשבות והמילים מחדש, זה הזמן שמאפשר לספר את הסיפור בגישה אחרת ופרספקטיבה שונה ובכך להתחיל להגיע למעין של חכמת הריפוי בכוח המחשבה. לכן הטיפ של היום, לנשום, לחשוב עוד פעם מכיוון קצת שונה, לבדוק את האמונה והפילוסופיה שמלווה את הגישה, לנשום ושוב לחשוב מחדש ועם כל נשימה להטמיע את ההבנה שאנו לא מושלמים ואין מילה מושלמת ואין סיטואציה מושלמת, אך יש שלמות בקבלה והיכולת לרפא את עצמינו בכוח המחשבה וכוח המילה…

טיפ: עבודה עם נשימה והיגדים יכולה לסייע לעבור את הגשר בין הפצע לבין הריפוי

15.4.20 שמש עושה תשעים ליופיטר
דיאלוג זה מדבר על שני חלקים מלאי אור:) ולמה? משום ששמש ויופיטר הם שני גרמי השמים הגדולים ביותר ומאירים ביותר. ברמה הסימבולית ענקים בעלי כוחות שנאבקים על קיומם. אמנם במהותם דומים אך הזוית/תנועה יוצרת קונפליקט ומאבק. שמש בטלה שם פוקוס על יחסים עם הרצון שלנו לחיים ולהגדרה עצמית לעומת יופיטר בגדי ששם דגש על היחסים עם החלקים שהאוטוריטות ממלאות בחיינו.

למעשה מיקום שמש ויפיטר במזלות פעילים/קרדינלים מדבר על לחץ שמיצר פעולה לפרית גבולות , מצד אחד הרצון האישי וזהות אישית ומצד שני הצורך לקבלת הכרה וזהות חברתית.. כשיש שיח בין שתי דומיות פנימיות על רגע איזורי פעולה, אותן דמויות מקבלות את ההשפעה של הזירה בה נמצאות, שמש מקבל את ההשפעה של הטלה ויופיטר מקבל את ההשפעה של הגדי.. גם כאן יש ניגודיות בין הכוחות הפעילים לבין זירת הפעולה שלהם..

שמש ויופיטר מיצגים את המאבק בין הגיבור הפנימי שכעת נע במסלול של פריצת גבולות ליצרת מרחב אישי לבין הפילוסוף הפנימי שמייצב ומסדר את הגבולות ההכרחיים ליצירת סדר חברתי… לכן נוצר מתח כי כל דמות מושכת לכיוון מנוגד לכן נוכל לצפות ליום בו המתח יגיע למפלס גבוה וייצר מגנוט למצבי קיצון שאמורים לעזור לנו לבחון את התפקוד של אות דמויות פנימיות

דרך אחרת להבנת השיח, מדובר כאן בזווית , זווית זאת היא לא רק זווית של שני גרמי השמים המבריקים ביותר במערכת השמש שלנו, אלא נוגעת ברבדים של אנרגיות פעולה ההכרחיות לקיומנו בעולם. אנו זקוקים לדחף לפרוץ גבולות מצד אחד ומצד שני אנו זקוקים לדחף להגיע להשגים והצלחה.. כעת שני הדחפים מתנגשים או שניתן לעבוד עימם באופן מודע וברור לקידום האני השלם

למעשה היום נמצא עצמינו בקונפליקט בנוגע לשני קולות אלה.. אך אם נתבונן לעומק נגלה שניתן לרתום את שני הקולות הללו דך השאלה: האם אנו מאמינים בהצלחה שלנו והאם יש לנו את הדלק לרצות להצליח.. שאלה זאת יכולה להוביל למקום שלוו ושקט עם ידיעה שאכן קולות אלה לא נתקלים אלא עובדים יחד

ואם נחווה פחד או מתח או ספק או ייאוש או.. מול שאלה זאת נדע שעדין אנו בקונפליקט, ותהיה לנו הזדמנות לעבוד על קונפליקט זה. ממקום זה נקבל את התחושות ונגלה מה מהות הקונפליקט הזה כיוון שהוא מעלה באופן חד מאוד את הפחדים ומתחים הנובעים מחסכים וחסרים של בטחון. כשנוצר קונפליקט מוטיב האמונה ואימון נמוג ומתפוגג ועמודי היסוד בחיינו העלמים ונוצר חוסר שקט, מתח וכאב. ..אצל כל אחד זה עובד שונה ביחס למיקום הזוית/אנרגיה במפה.. מומלץ למצוא איפה אנרגיה זאת לוחצת ועל איזה כפתורים כדי לאפשר ערוץ נקי להבנות עומק של הערכים, אידיאלים, אמונה, אימון דרכי ביטוי במציאות היומיומית לשיפור עצמי, שיפור הסביבה , הקהילה, החברה ו..

19.4.20 שמש נכנס לשור
מזל טוב לכל השוורים! זמן זה בו השמש נע במרחב של אנרגיית שור הוא זמן בו ניתן להתחבר למערכת החושית, למשאבים הכי פשוטים שנמצאים בהישג יד. כיוון שאנו חיים בחברה בה יש אין סוף גירוים שלא קשורים לטבע הראשוני שלנו, אנו מפסיקים להקשיב למערכת האישית, לראות ולהבין את חכמת הלב שלנו, את המשאבים האמתיים שלא תלויים בדבר אלא באיכויות הכישרונות הטבעיים שלנו.

זמן זה מאפשר להקשיב מחדש לחכמת הלב ומערכות החושיות שלנו, להבין לעומק את המתנות שלנו.. זמן נפלא לראות את העושר והברכה, להודות על כך. להודות ברמה של הודעה והודייה:) וליצור עוגן וערוץ לשפע

21.4.20 שמש עושה תשעים לסטורן
בנקודת זמן זאת נוצר דיאלוג עוצמתי בין שמש וסטורן, שני גרמי שמים אלה מייצגים את האנרגיה הזכרית על שתי פניה: הכרה ואהבה חמה למול חינוך נוקשה וקשוח. בגדול אנו זקוקים לשתי האנרגיות כדי לצור תמהיל בריא של זהות עצמית. תמהיל זה מדבר על חום ואהבה, הכרה וחיזוקים לצד הצבת מטרות, שקדנות ומצוינות במטרה להעביר אותנו תהליך של חניכה ליישום, הצלחה ופריצת תקרת הזכוכית הנובעת מקארמה עתיקה.. אך השיח הפעם מדבר על קונפליקט בין התמסרות מאהבה לבין פחד מאמונה ומקום זה מוביל להתבוננות מחודשת פנימה.

המיקום של שמש בשור מדבר על מפגש עם המשאבים שלהו והערך העצמי המותנה מול המפגש עם העולם בעוד סטורן בדלי לוחץ על כל הכפתורים של חוסר בטחון שנובע כתוצאה מתחושת הכלא שנולדה בגיל חוסר הצלחה ומימוש עצמי (בעיקר בעיני העולם שבחוץ.. ) ממקום זה נוצר קונפליקט בין בטחון עצמי לבין פחדים עתיקים מהחוסר קבלה על ידי החברה . הבעייתיות נעוצה במיקוד בדמות הצנזור פנימי המוביל לתחושות של אשמה ומתח, קפיאה, כאב והלקאה .

חשוב לזהות שהפוטנציאל בזמן זה הוא מעבר דרך אותן תחושות כדי להגיע להבנת עומק של המטרה, שקדנות, רצינות מחויבות והתמדה.. זה הזמן בו ניתן לזהות את תפקיד הצנזור ואיך הוא מוביל למפגש עם המורה הפנימי למסע של חניכה מול הפחדים והאשמה. או מינוף של היכולות והכישרונות לעשייה ויישום כדי להגיע לתוצאות שעוברות את הצנזור, המטרה לנקות את הפחד והאשמה ולאפשר חיבור לנשמה ולאלוהות, ויצירת ערוץ לחזון והגשמה

כדאי לראות שרק אתמול הייתה לנו שיחה עמוקה בין שמש ולפלוטו שממנו ממשכים לסטורן, לכן שיח זה הוא כמו אירוע מתגלגל בו אנו פוגשים את הצנזור על כל פניו עם אפקט חזק של פאניקה וכאב , אלה תופעות שמטרתן להוביל למפגש עמוק ושחרור הפחדים כדי להיזכר בכישרונות המדהימים שלנו וביכולת שלנו להשתמש בהם כדי להיות חופשים 🙂

שבוע מקסים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן