האם אנו בוחרים את הקרבות שלנו או מקריבים את החיים שלנו על מזבח הפחד וההרגלים

האם אנו בוחרים את הקרבות שלנו או מקריבים את החיים שלנו על מזבח הפחד וההרגלים?

כמה פעמים מצאנו את עצמינו מול השאלה מה אנו מקריבים כדי להגיע אל היעד הרצוי בחיינו? כמה פעמים מצאנו את עצמינו שואלים האם הקרבות הללו באמת מביאים את האושר והשמחה?

האם קיימת בנו הידיעה שאנו מנהלים את חיינו מתוך בחירה או מתוך תגובה אוטומטית? הישרדות?

מרגע הלידה יש ציפיות מאיתנו, זה מתחיל מציפייה לבן או בת, לצבע עינים, גובה, יופי, חכמה, טוב לב ו… לכל אדם יש תפריט שנמצא מאחוריו ומציין מה ציפו ממנו עוד לפני שנולד ומרגע הלידה , הדרישות נעשות גבוהות יותר, האם מתפתחים מספיק מהר כדי שההורים והסביבה יהיו גאים באותו תינוק? האם מספיק חכמים כדי לגרום לאנחת רווחה? האם אנחנו מספיק כדי להיות ראויים?

תפריטים אלה מלמדים אותנו לאורך כל חיינו להיות בהיכון, להיענות לתגובה של מישהו או משהו שמעניק לנו אישור ..לכן נוצר מצב של הקרבה ומשהו במנגנון הפנימי ממשיך להקריב כדי להגיע למטרה שבעצם לא אנחנו סימנו.. כשאנו מגיעים לזירת הטלה , יש התעוררות חזקה מאד של אותו מקום אישי שרוצה ללכת במסלול אישי, אותו קול פנימי שרוצה לצאת לדרך כדי להגשים את עצמו..

הרצון מתעורר, החל מרצון בדברים פשוטים שלא קבלנו להם אישור וכלה ברצון של הנשמה לממש עצמה בעולם ולחיות חיים בעלי משמעות ואז מתחילות לעלות שאלות : האם אנו מנהלים את חיינו ממקום מודע או מנוהלים על יד פחד? האם ההרגלים הקבועים בחיינו מייצרים מצב של היאחזות במוכר והידוע? או אנו מוכנים לנוע עם המתנות שמגיעות לחיינו?

האם אנו מוכנים לבחון את הקרבות שלנו כדי להבין שאי אפשר לנוע בחיים באמצעות טקטיקה נקודתית המבוססת על תגובה, אוטומט, מגננה ולחץ?

זה המקום בו אנו נקראים לבדוק לעומק את אסטרטגיית החיים שלנו, האם מדובר באסטרטגיה חכמה המעניקה לנו את האפשרות לאזן בין שימור אנרגיות לבין פעולות מדויקות שמובילות ליעדים מדויקים? אם כן, זה הזמן לעלות מדרגה ואם לא, זה הזמן לבנות את האסטרטגיה חכמה לשנה הקרובה

**** כל זה קורה באמצעות בחירת הקרבות שלנו.. דוגמה, במיוחד בזמנים העכשוויים, כמה פעמים מצאנו את עצמינו נעלבים מהערות אלימות וזזנו הצידה כשבראש רצה שיחה של הוא אמר ואני עניתי והוא ענה ואני אמרתי ו… שיח ריק שלא מוביל לשום מקום מלבד אשמה ותחושת החמצה בגלל בריחה מהתמודדות… אותו אירוע ואנו עונים ונכנסים למקום של מתקפה ומלחמה וקרב עצום על כלום.. וחווים אשמה כמה שאנחנו חכמים ואיך יכולנו להיות כל כך לא חכמים (בלשון המעטה ) ונגררנו למעשה למקום שלא בחרנו בצורה מודעות…אותו אירוע אנו מתבוננים ובודקים עם עצמנו בצורה מודעת מה זה מפעיל אצלי ולמה ? מדריך נפלא באמצעות מגנוט סיטואציות.. נושמים עמוק ומבינים שלאף אחד אין כוח לעשות אותנו עלובים .. זה הזמן בו הלב מתמלא בחמלה ואנו יכולים לחזור לשקט הפנימי למרות שחווינו אירוע אלים ולמצוא פתרון שכל הצדדים חוזרים לשקט ושלווה ובמקום אלימות אנו מקבלים ריפוי ושמחה

מאיפה זה מגיע? זה מגיע משיח פנימי עמוק מאד בין דמות מספר הסיפורים שלי שמתרגמת את המציאות לדמות הלוחם ובאיזה מידע אני מזינה את הלוחם ולמה..ומכאן איך הלוחם פועל בעולם: זה המקום בו ניתן לבחור את הקרבות ולא להיכנס לכל מה שמגיע/מגיח לפתח דלתנו … ואם להיכנס, להיכנס בחכמה ומתוך הכרת תודה על האימון המנטלי/רוחני שקבלנו…

נחזור לסיפור שלנו ונתבונן מזווית שונה נגלה שהכל מתחיל במפגש הראשוני ביותר עם המציאות ..רגע הלידה בו אנו נלחמים לצאת ממרחב הכי מוגן בעולם למרחב בו נדרשת עצמאות, לנשום לבד, לאכול לבד, לשמור על החום לבד ו… הלבד והחוסר אונים שמגיע רגע אחרי הזעקה הראשונה והבחירה בחיים.. הקרב הראשון הוא להגיח לאוויר העולם להסתגל למציאות וההסתגלות מגיעה באמצעות הסביבה, מסרים, קולות…אנו יצורים עדינים מאד שנקראים לקרבות קשים מאד כדי לחיות

אנו לומדים איך להתנהל בעולם באמצעות המערכת והמנגנוניים הטבעיים של הלמידה וגם כאן יש תרגום מאד לא פשוט שנגזר מהסביבה  תרבות, ציפיות ו.. אנו לומדים או יותר נכון מחקים את מה שאנו רואים ומכאן מתחילה התגובה שמטרתה לשרוד ..האם המטרה מושגת ? האם אנו מגיעים באמת לחשיבה יצירתית שיכולה לתת דלק לעשייה? או האם נוצר רעש ברקע מונע מאיתנו להבין מה קורה?

מאיפה מגיע כל הרעש הזה? למעשה במקום זה אנו יכולים לזהות שתי דמויות מפתח בחיינו: דמות הלוחם המייצגת את ארכיטיפ טלה ודמות מספר הסיפורים המייצגת את ארכיטיפ תאומים..

איך שתי דמויות אלה פועלות בחיינו? לכל דמות יש קול, נוכחות, צורך, רצון, חלום וידיעה עמוקה מה העבר ומה הפוטנציאל במסלול ההתפתחות שלנו ומה שקורה כעת אנו מזהים איך עובדת דמות מספר הסיפורים המתרגמת את המציאות עם דמות הלוחם , מהו המידע המזין את הלוחם ולמה.. זה המקום בו ניתן לבחור את הקרבות ולא להיכנס לכל מה שמגיע/מגיח לפתח דלתנו וזה מה שקורה כעת, ממש בזמן הליקוי הקשר בין שני הקולות הללו נעשה חזק ורועם ולכן מעלה את הפחד מחד ומאידך את הפוטנציאל לפרוץ את הגבולות והחומות כדי לממש את המנהיגות הפנימית, הרצון האישי עם חיבור לסמכות הפנימית שלא מוזנת ומרעשי רקע.

זאת הסיבה בגינה נחווה ונרגיש כעת קשת של רגשות…

האם אתם מרגישים אבודים? בודדים? לא מובנים? תקועים? חסומים? במיוחד כעת?
המפה האישית מעניקה לנו את כל המידע לצד למה ומדוע ואיך ניתן לשנות זאת באמצעות קריאה בהירה, ממוקדת עם כלים פרקטים לבנית אסטרטגיית חיים חכמה עם תכנית עבודה במגמה להגיע למטרה הנעלה ולבנות חיים בעלי משמעות

מוזמנים לקבוע איתי במפגש פנים מול פנים, זום או טלפון
מה שנוח ומתאים…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן