לא יכול להיות שזה קורה עוד פעם – מרקורי נכנס לרטרו

לא יכול להיות שזה קורה עוד פעם – מרקורי נכנס לרטרו אפריל 2023

זה תהליך מרתק שמתרחש באופן קבוע, מרקורי הפלנטה הקרובה ביותר לשמש עושה רטרו שלוש פעמים בשנה.. וכל שנה עושה את הרטרו תחת אנרגיה אחרת, השנה 2023 הרטרואים של מרקורי מתרחשים תחת אנרגית האדמה.. המטרה לחבר אותנו לאנרגית האדמה, למקום פרקטי, שלוו, נינוח, לחבר בין שכל לרגש לגוף ונפש, לאסוף את הכל למקום של שלווה ונינוחות

וכן זה קורה עוד פעם😊 מרקורי נכנס לשור ב 3.4.23 לשור ומנקודת זמן זאת אנו יכולים להבחין שמזג האוויר האנרגטי מקבל תפנית.. בניגוד לזמנים רגילים בהם מרקורי מבלה עד שלושה שבועות במזל, כעת עומד לבלות עד 11.6.23 במזל שור, זמן ארוך מאד משום שמרקורי עושה את הרטרו במזל שור, מרקורי נכנס לרטרו היום 21.4.23 בשעה 11.25 שעון ישראל ומסיים את הרטרו ב- 15.5.23 בשעה 06.17 שעון ישראל ומסים את הצל פוסט רטרו ב 31.5.23 בשעה 23.39 שעון ישראל .

השנה מרקורי עושה את כל הרטרואים במזלות האדמה וכיוון שאנרגית האדמה עוזרת לנו להבין את החיבורים שלנו למציאות הפרקטית, הפשוטה ויומיומית…זמנים אלה חשובים מאד כזמנים שמיצרים הזדמנות לשינוי גישה, חשיבה ותפיסה נוכח מבדק עמוק יותר של המציאות

מרקורי מאט את המקצב האנרגטי תחת אנרגית אדמה בכלל ובפרט תחת טריטוריה של השור, המחשבות מקבלות גוון פרקטי יותר, התקשורת זהירה יותר והתבלין המאפיין את התפיסה והגישה בזמנים אלה השהייה והקשבה למערכת החושית שיודעת לסנכרן נכון בין הגוף לבין המציאות החיצונית

ברמת הפוטנציאל בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת, הקצב מתמתן ולעיתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות.. למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה חושית, תכנון שקט ומקצב איטי דרכם זורעים את המחשבות לקראת העתיד..

זמן לקרקע את המחשבות , לבדוק ולמדוד, להעריך ולאמוד איפה אנו ולמה…כמו תמיד שיש לנו פוטנציאל גבוה כך גם הצל משחק אתנו במיוחד כשמדובר במרקורי – מספר הסיפורים שלנו שמתרגם את המציאות ביחס לחוויות וליכולת המדידה והערך שלנו.. לכן חשוב לזהות מה לא עובד בגלל גישה מסוימת שמייצרת חוסר שקט.. בדרך כלל אפשר לברוח ולהדחיק את התחושות כיון שמרקורי נע במהירות …אך כעת אי אפשר להתעלם!

זה הזמן להאט את המהירות שמוכתבת דרך השכל ולהסכים לצור שיח עם הגוף כדי להיות בחוויה אמיתית ושלמה עם המציאות.
אז אם המחשבה לא רגועה, לנשום ולשחרר.. ליהנות מדברים פשוטים , מאוכל טוב, מטיול בטבע.. מכרי הדשא של השור, ולזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה.. מחשבה שקטה מביאה התנסות וחוויה שקטה… והיום מרקורי נכנס למקום אחר, למקום בו לא ניתן להתעלם מזיכרונות..

כשמרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב 7.4.23 התחיל תהליך של ניצוצות, שברי זיכרונות, ציפה של קטעים מחוויות, למעשה בזמן זה מרקורי מעלה שבבים את זיכרונות וחוויות שנתקעו בארכיון הפנימי שלנו כדי שנוכל להיות ערים להם כעת שמרקורי נכנס לרטרו , עכשיו !!!! ב- 21.4.23 בשעה 11.35 שעון ישראל  ולטפל בהם באמת לכשיכנס לצל פוסט רטרו

דרך אחרת להבין את הדינמיקה, כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי על מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת” בחמרה, בתכנה ובמערכת ההפעלה שלנו, כך נוכל לחשוב ולחשב, לעבד ולעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם. בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות או שזה מידע המגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

דמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר ולכן היא מנוהלת מדפוסים ראשוניים והמשפה הראשונית (מעבר לשפת המלל..). מקום זה בונה את הארכיון הפנימי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שיש צורך במידע או הבנת המצב בו אנו נתונים. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים (וניתן להגיע להבנות עד לרמה של קארמה).

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל על בסיס יומיומי כדי שהמפגש עם החיים והעולם יהיה בריא ויעיל, מתפקד ומאפשר להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. לעתים, כשהמידע המנוהל מדפוסים ראשונים פוגש את המציאות המשתנה, אנו עשויים להרגיש לא מסונכרנים ולמצוא את עצמנו רצים ורצים ולא מגיעים לשום מקום. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים / תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

כולנו זקוקים למנוחה, להאט את המהירות, לעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו. מספר הסיפורים הולך אתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, העיבוד, העיכול, הארגון והניהול ויותר מכל בתפיסת המציאות.. זמן מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך מואץ תוך התאמה וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

מרקורי החל את העבודה כבר בכניסתו לשור , העומק הגיע למקומות חדשים מרגע שנכנס לצל טרום רטרו  ב 7.4.23 זהו האזור עליו עתיד מרקורי עתיד  לחזור כעת במהלך הרטרו שמתחיל היום 21.4.23  בשעה 11.35 שעון ישראל, ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע ששכחנו או לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו.. כעת שמרקורי ברטרו נוכל להשתמש בכל המידע הזה לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים..

המסר פשוט, לנשום, להתחבר לתחושות, לא לברוח, לבדוק את המציאות באמצעות אינטליגנציית הגוף ולשים לב לסימנים…חשוב לזהות שמרקורי בעצירה כבר בליקוי ולכן העוצמות גדולות מאד ויש תחושה של לחץ חזק מאד, זמן לתרגל נשימות לעבד את הרגשות ולהיות ערים לחושים ויותר מכל להכיר תודה..

תודה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן