האם אנו מוכנים להילחם על האמונה שלנו, להיות מי שאנו באמת? מארס עושה תשעים ליופיטר – דצמבר 2021

היום, 8.12.21 מארס עושה זוית של תשעים ליופיטר: כל זווית בין שני גרמי שמים או יותר מספרת לנו על סוג השיח המתנהל ביניהם, היום מארס ויופיטר בשיחה דינמית עמוקה.. מי הם מארס ויופיטר ומה מהות השיח ביניהם? מארס מייצג את דמות הלוחם הפנימי ויופיטר מייצג את דמות הפילוסוף הפנימי, השיח בין השניים חושף את מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה.. מטרת השיח למקד רצונות ולגבות אותם בסט של אמונות שתהוונה דלק לביטוי הכישרונות המיוחדים שלנו ללא פחד וללא חשש.. כך רצוי ומומלץ להבין את דמות הלוחם ואת דמות הפילוסוף ומה הדיאלוג בניהם במטרה לקחת את המושכות לידיים ולהניע את כרכרת החיים לדרך המיוחדת שלנו.

דמות הלוחם מיוצגת על ידי מארס ודמות הפילוסוף מיוצגת על ידי יופיטר. נתחיל עם הלוחם שכן דמות זאת היא הדמות הראשונה שמנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה.

דמות הפילוסוף היא דמות שנולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים.

הלוחם ממוקם כעת בזירת העקרב שואף להגיע להתמודד מול כל הפחדים ולהגיע לעוצמה והענה מחדש, הפילוסוף ממקום כעת בזירת הדלי שואף להרחיב את הקשר עם המתנות המיוחדות שלנו כדי לתת את האמירה האישית שלנו בעולם.
מיקומים אלה יכולים לגרום לקונפליקט אם הלוחם נכנס למגננה הנובעת מהישרדות או חוסר חיבור לאמונה תוך גיבוי עצמי דרך סיפורים, תירוצים ואולי גם סיבות , או אם הפילוסוף מונע ממקום של כיווץ האמונה והישתבבלות נוכח אמונות חוסמות ..המסע תחת השיח בין הלוחם לפילוסוף מדבר על חיבור לאומץ להבין ולגדל אמונה כדי לעבור דרך קירות הפחד והספק.

אם מונעים מפחד וחוסר אמונה בקלות ניתן לדרוך את נקשנו ולצאת לקרבות אין סופים תוך הטפה בצדקת הדרך, אם מוכנים לצאת למסע של שיח בין שתי הדמויות הללו : הפילוסוף יכול להטעין את הלוחם בדלק למסע מופלא מעבר למוכר והידוע…
.
חשוב לזהות ששיח זה יכול להיות מאבק פנימי ואבדן אנרגיה או שיח שעוזר להטעין דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס דעתנות או אמונות חוסמות ולכן זמן זה מאפשר לזהות ולשנות, לשדרג ולצור הבנות חדשות ומכאן גם תוצאות חדשות. זמן נפלא להסכים להיות אמיצים כדי לשנות את הפחד לדחף וצור סט אמונות שתדלקנה את יכולת להיות מי שאנו יכולים להיות… למי שרוצה לחקור את השיח הזה ביחס למפה אישית : אני זמינה לקריאה אישית עמוקה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן